Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Noms: Laura ML i Hannan Grup i nivell:6è B Escola: CEIP Anselm Clavé.
Advertisements

La hidrosfera terrestre
PERQUÈ ELS RIUS HAN D’ARRIBAR AL MAR?
Llistat d’elements d’origen islàmic
Els ecosistemes i el medi ambient
ENERGIA Energia és allò capaç de transformar la matèria.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
El Sistema Solar El Sistema Solar és un conjunt de 8 planetes coneguts de dimensions molt variades i característiques molt diferents, i altres astres.
Per saber-ne més sobre aquestes, pren en cadascuna.
9. Els recursos del planeta
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
INSTITUT RONDA 1 ESO-Lleida
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
Comprensió del canvi climàtic
El Planeta Terra.
EL NOSTRE AJUNTAMENT I L’ESTALVI D’AIGUA
NIVELLS D’0RGANITZACIÓ
Tot el que ens envolta és matèria, però...
Coneixement del Medi Social i Cultural
CALES DE L’ESCALA.
SIGUEM SOSTENIBLES.
MINIPROJECTES DE L’AGENDA 21 IES JOAN MIRÓ 3r ESO
LA METEOROLOGIA.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
JÚPITER,SATURN,URÀ,NEPTÚ
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
LA CONTAMINACIÓ La contaminació, és la introducció d'un contaminant dins d'un ambient natural que causa inestabilitat, desordre, dany, o malestar.
Éssers vius i éssers inerts
La Terra el nostre planeta
Tema 4. La Terra i la Lluna. Pàg 52
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
LA TERRA Les capes de la Terra
TEMA 2 Unitat 2: El problema de l’aigua.
L ´ AIGUA QUE ENS ENVOLTA
8 TIPUS D'AQÜÍFERS El modelatge del relleu Biologia i geologia 3r ESO
PRIMERS AUXILIS OBJECTIU PRINCIPIS D’ACTUACIÓ EN PRIMERS AUXILIS (PAS)
La matèria.
On es troba l’aigua? Mar.
GRUPS DE DEBAT “I al meu centre…”
L’ENERGIA BLANCA LÓPEZ 2nA.
Mescla Eutèctica Estudi analític del comportament del punt de fusió d’una mescla homogènia d’aigua i sal.
PROTECCIÓ DEL MEDI AMBIENT
ALUMNES DE 4T ESCOLA L’ESTEL
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
Mireya Reina i Aida Bauzà
EL COLOR BLAU.
L’AIGUA A LA NATURA.
Objectiu Educatiu Trienni
Sòlids Líquids Gasos Plasma
Noms: Grup i nivell: Escola:
ELS PROCESSOS GEOLÒGICS
Generació d’energia elèctrica
Coneixement del Medi Social i Cultural
Aigua Projecte 2n primària.
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Consum per substàncies per any (últim mes)
Salvador Vila Esteve Geografia i Història 1r d’ESO
Com comprendre el canvi climàtic?
SISTEMA DUNAR.
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
CARTA AL LLOGATER.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
LA TERRA.
L’AIGUA ÉS VIDA.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé L´AIGUA Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé

Per què necessitem l'aigua per viure? Perquè el nostra cos necessita aquesta aigua,el nostra cos está fet d’un 60% d’aigua.

Quins són els estats de l'aigua? L'aigua, com totes les substàncies químiques, es pot presentar en tres estats: en forma líquida, que és la que s'anomena aigua, l'estat sòlid, al qual s'anomena gel i l'aigua gas, al qual s'anomena vapor d'aigua. En qualsevol estat en què es trobi l'aigua, sempre està formada per les mateixes molècules, és a dir, sempre és aigua. 

On podem trobar aigua? Com està repartida al planeta Terra? Tot i que un 70% de la superfície de la Terra és coberta d'aigua, un 97% de l'aigua total del planeta és salada i es troba formant els mars i els oceans. Per tant, només un 3% de l'aigua del planeta és dolça i no tota es troba disponible per als éssers vius terrestres: un 79% de l'aigua dolça es troba emmagatzemada en forma de gel, a les glaceres i casquets polars, un 20% de l'aigua dolça és aigua subterrània, i només un 1% de l'aigua dolça total forma el vapor d'aigua de l'atmosfera, les deus, els rius i els llacs, i és l'única aigua que poden utilitzar fàcilment els éssers vius que viuen als continents.

Consumim aigua. El consum de l'aigua a les cases és una informació que desconeixem. En la següent taula teniu valors aproximats del consum d'aigua domèstica. RENTADORA: 220 a 250 litres RENTAPLATS: 250 litres CUINAR I BEURE (per persona): 2 a 4 litres DUTXAR-SE70 : litres PRENDRE UN BANY: 200 litres RENTAR-SE LES DENTS (aixeta oberta): 30 litres RENTAR-SE LES MANS: 1,5 litres AFEITAR-SE (aixeta oberta):de 40 a 75 litres RENTAR EL COTXE (mànega): 500 litres DIPÒSIT Wcde: 10 a 15 litres RENTAR PLATS A MÀ: 100 litres Cada habitant de la Comunitat Europea gasta 150 litres d'aigua al dia a casa seva.

Podem estalviar aigua de la manera seguen: º Dutxar-nos en comptes de banyar-nos, així gastarem cinc vegades menys quantitat d'aigua. Tancar l'aixeta de la dutxa mentre ens ensabonem. Tancar l'aixeta quan ens rentem les dents o ens afaitem: s'estalvien 14 litres. Rentar els plats a la pica amb el tap posat i amb l'aixeta tancada. Posar un dosificador o una ampolla plena a la cisterna del wàter: s'estalvien 10 litres per descàrrega. .