GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Service Support Grupo D. Service Support ¿Que es Service Support? Se orienta en asegurar que el Usuario tenga acceso a los Servicios apropiados para soportar.
Advertisements

Suite Inmobiliario.
Suite Inmobiliaria. ¿Qué es Gestar? GESTAR es una familia de soluciones Colaborativas que le permiten manejar Procesos de Negocios altamente interactivos.
¿Qué es Gestar? GESTAR es una familia de soluciones Colaborativas que le permiten manejar Procesos de Negocios altamente interactivos e integrados. Gestar.
Entender el valor estratégico de las áreas de TI, apoya el crecimiento integral del negocio. Pink Elephant robustece su oferta en Consultoría, Capacitación.
CAPITULO I GENERALIDADES.
Service Delivery & Service Support ITIL Information Technology Infrastructure Library Grupo H Consultic.
Currícula de Cursos ITIL V Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY
Administración de Servicios de TI. Agenda 1.Introducción 2.Problemática 3.Estructura 4.Estrategia de Implementación 5.Conclusiones.
LA GESTIÓN DE SERVICIOS Y EL CICLO DE VIDA DEL SERVICIO
Gestión basada en procesos
Information Technology Infrastructure Library
Propuesta de proyecto para la implementación de ITIL
ITIL INTEGRANTES: JAIR NUÑEZ RATIVA FERNANDO SIERRA PULIDO Auditoria de Sistemas Corporación Unificada Nacional CUN 2014.
INSTITUTO POLITECNICO NACIONAL
Conozca como implementar ITIL en su organización Angélica Guzmán AVAILABILITY MANAGEMENT Consultor de Soluciones.
Conozca como implementar ITIL en su organización Angélica Guzmán Service Delivery Consultor de Soluciones.
Conozca como implementar ITIL en su organización Angélica Guzmán Service Desk Consultor de Soluciones.
CARLOS VALVERDE – Octubre "Rol de la Tecnología en los BPO (Outsourcing de Procesos de Negocio)"
Conozca como implementar ITIL en su organización Angélica Guzmán Incident Management Consultor de Soluciones.
Conozca como implementar ITIL en su organización
A ARTE Gótica.
18 Octubre Madrid Madrid Shared Services Center Presentación Club Gertech.
Tema 4. Circuitos electrónicos básicos Esquema general.
Electricidad Básica Escuela Industrial Ernesto Bertelsen Temple. Fundación Diego Echeverría Castro. Mantenimiento. Prof. Ing. Luis Suárez Profesor: Luis.
EXPERTESA SA. Mayo Introducción El profesional de la medicina requiere desarrollar su labor desde cualquier lugar, contar con la información de.
Control de proyecto. La tarea de vigilancia y control de proyecto es una actividad cuya responsabilidad recae en el gerente o director de proyecto.
 Los proveedores de los servicios de TI no pueden seguir manteniendo su enfoque en la tecnología y sus propias organizaciones, ahora tienen que considerar.
I.T.I.L.
Conozca como implementar ITIL en su organización Angélica Guzmán Incident Management Consultor de Soluciones.
Principales características
Química U.1 Estructura atómica. Sistema periódico
Information Technology Infrastructure Library ITIL
ITIL (Biblioteca de Infraestructuras de Tecnologías de Información
NEGOCIOS EN INTERNET Y EL COMERCIO ELECTRÓNICO
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Introducció i història de la PNL.
FORMACIÓ ÀREA TIC SEMI PRESENCIAL ( ANY 2011)
SIN INTERNET.
1. Ejemplo 04: 2 MAL BIEN 3 MAL BIEN.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Modelo de Elaboración de procesos
III Jornada de transport sanitari
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
LA CÈL·LULA.
La gestió per processos
SUPERVISIÓ EXPERTA DE LA QUALITAT DEL SERVEI ELÈCTRIC
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
BALANÇ DEL PRIMER ANY DE FUNCIONAMENT DE L’AEROPORT DE LLEIDA-ALGUAIRE
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
millora de la qualitat de l’ensenyament.
LA GESTIÓ DEL DOCUMENT ELECTRÒNIC: DES DEL REGISTRE A L’ARXIU
XARXES PRIVADES VIRTUALS ( VPNs )
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Global Cook Service.
Organització i creixement
Seguretat en les comunicacions en un món tot IP
Presentació assignatura
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Transcripción de la presentación:

GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010

Dependència de les TIC Disponibilitat Capacitat Continuïtat Seguretat Canvis 24x7, internet, comerç electrònic, teletreball… Rendiment, amples de banda, transaccions… Què faig en el cas de desastre? M’afecta? Confidencialitat, integritat, legislació… Entre el 70 i 80% de les incidències són deguts a canvis mal gestionats

Relació de TI amb el negoci

ITIL v2 Service Delivery Service Support Gestió de Nivell Relació amb el client Gestió de Nivell de Serveis Gestió de la Capacitat Gestió de la Continuïtat Gestió Financiera Gestió de la Disponibilitat Service Delivery Relació amb l’usuari (Service Desk) Gestió del Canvi Service Support Gestió de la Configuració Gestió del Problema Gestió de l’Entrega Gestió de la Incidència

ITIL v3 Continual Service Improvement Service Transition Service Strategy Service Design Service Operation

Certificacions ITIL Expert