El contenidor groc Alex Masuet, Anna Gallén, Marc Montia, Laura Cid.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L´energia.
Advertisements

L’electricitat:l’energia més versatil.
LA PREHISTÒRIA PREHISTÒRIA La història comença quan els 1rs humans
L’ ALUMINI.
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
9. Els recursos del planeta
Escola Orlandai 4t CURS.
HALLOWEEN.
BAUHAUS, una escola d’art
Materials d’ús tècnic: papers i fustes
JESÚS DE NATZARET.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
La Càmera C A R L I È.
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Mantenir nets els espais comuns.
Els residus del institut
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
Metalls, plàstics i altres materials d’ús tècnic
El paper i les seves conseqüències ambientals
Projecte de P-3 4a Part Curs
SIGUEM SOSTENIBLES.
MINIPROJECTES DE L’AGENDA 21 IES JOAN MIRÓ 3r ESO
Estació Depuradora d’Aigües Residuals VALL DEL GES
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
FEM LA BOLA PETITA!.
Éssers vius i éssers inerts
Mireia González Marta Beneyto Genís López Martí Fabregat
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
El contenidor orgànic Jaume Martín Judit Martínez Aram Puig
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
VERMICOMPOSTAGE 4t DE PRIMÀRIA S.J.O. Curs
“Les classes més sostenibles”
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
Preguntes a reflexionar sobre la projecció
Tema 5: Nombres naturals i enters
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
Tipus de Divisió cel·lular
Aigua Projecte 2n primària.
La conservació del medi depèn de tu
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
LA PREHISTÒRIA PREHISTÒRIA La història comença quan els 1rs humans
Projecte mediambiental
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
CEIP Mas Clarà.
Propostes de millora en el GIR
COM NEIX UN PARADIGMA?.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
RECICLEU AMB NOSALTRES
Som humans. Per això a vegades….
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
L’AIGUA ÉS VIDA.
Els amors d’abans són com els d’ara?
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
L’EMPORDÀ A VISTA D’OCELL 
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

El contenidor groc Alex Masuet, Anna Gallén, Marc Montia, Laura Cid.

Què hi posem al contenidor? En el contenidor groc hi posem: Ampolles i envasos de plàstic (d’aigua, de refrescs, de productes de neteja...), també hi posem bosses de plàstic, envasos metàl·lics (llaunes,safates d’alumini, aerosols,...) envasos tipus brick (de sucs, de llet,...) i safates de porexapan.

Què no hi posem? No hem de posar: Cd’s, cintes de vídeo, pintures, coles, dissolvents, cables i, joguines de plàstic.

On van a parar les deixalles? Van a parar en una planta de reciclatje i després a un reciclador.

què passa amb els plàstics? Quan es llencen els productes al contenidor groc, van a una fàbrica. Un cop arriben allà els separen en 3 grups: En plàstics. En briks. En llaunes.

Què se'n fa dels plàstics? Hi ha molts tipus de plàstics diferents i s’han de separar per poder-los reciclar, per tant en la planta s’han de separar aquests envasos manualment segons el tipus de plàstic del que estan fets. Una vegada classificats, s’agrupen en bales premsades i s’envien al reciclador corresponent segons el tipus de plàstic. Produiran bosses de paperera, forros polars, bancs per parcs, etc.

Què s'en fa dels briks? Els briks: Els briks es dipositen juntament amb els envasos lleugers en el contenedor groc. Una vegada a planta de clasificació es separen manualment per operaris. Una vegada agrupats en bales premsadas, s’envien al reciclador de cartró per begudes. Amb això es podràn fabricar nous productes reciclats com bosses de paper, cartró, làminas d’alumini, etc.

Què s'en fa de les llaunes? En llaunes: Les llaunes d’acer es separen a trevés d´ un electroiman i les llaunes d’alumini es separen per l’empeny produit per les corrents de foucault. Una vegada separades i classificades s’agrupen en bales premsades i son enviades a les fundicions d’acer o alumini on aquests metalls són reciclats completament. Amb les llaunes d’hacer s’obtenen tubs d’escapament, noves llaunes, etc. Amb llaunes d’alumini podem obtenir electrodomèstics, bicicletes, cargols, noves llaunes, etc…