Model ecològic per a la prevenció de riscos ambientals en l’estany del Campus del Baix Llobregat Antoni Grau, Yolanda Bolea Grup ACP Dept ESAII 12 de.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Lleida / 17 y 18 de octubre de 2013 XII Workshop REBIUN sobre Proyectos Digitales 1 Herramientas de monitorización de redes sociales en la Biblioteca del.
Advertisements

EPP PT-EPPKA2-CBHE-JP From local to global and back Desde lo "nacional" a lo internacional, y viceversa VISIR+ Educational Modules for.
UPM[3DLabs]: El servicio de la Universidad Politécnica de Madrid encargado de las prácticas educativas en 3D. Gabinete de Tele-Educación - Universidad.
JORNADAS DE SECRETARÍAS GENERALES
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
LA PETJADA ECOLOGICA DE SANT BOI DE LLOBREGAT
Xarxa Productes de la terra
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
JORNADA A L’ I.C.E 6 de novembre de 2008
Mapa sonor del Delta del Llobregat
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1er FÒRUM DE LA XESVIC.
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
Valorizació de la innovació en la CSPT
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
El projecte en el marc general del DEL
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
20 anys de Ciències Ambientals a la UAB
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El projecte CLINED: context (I)
GRUPS DE DEBAT “I al meu centre…”
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
Submòdul Bibliografia de Curs
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
En la escuela For most “clases” o “materias” make a good guess and you have the name in Spanish. Unidad 2 Etapa 1.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
La Tecnología Industrial.
OFICINES DE TRANSFERÈNCIA DE TECNOLOGIA I DE RESULTATS DE LA INVESTIGACIÓ Jordi Rojas Vicegerent de Recerca 09/04/2019.
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
PROGRAMA FLUMEN Formación Permanente en Recursos Hídricos
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
CRAI: definició i estructura
EL TRIANGLE EXERGÈTIC: REPRESENTACIÓ ACTUAL I PROPERS DESENVOLUPAMENTS
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
Jornades i sessions tècniques 2010
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
CRAI: Unitat de Recerca
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
Gestió Intel.ligent de l’autoaprenentatge
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
SOFTWARE EDUCATIVO ALGORÍTMICO enfoques HEURÍSTICO INTELIGENTES ALGORÍTMICO - HEURÍSTICO El destinado a la enseñanza y al autoaprendizaje, que permite.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Residencia estudiants
24/10/2019ANTONIO REDONDO RODRÍGUEZ1. 24/10/2019ANTONIO REDONDO RODRÍGUEZ2.
DOCENTES DE EDUCACIÓN SECUNDARIA.
Transcripción de la presentación:

Model ecològic per a la prevenció de riscos ambientals en l’estany del Campus del Baix Llobregat Antoni Grau, Yolanda Bolea Grup ACP Dept ESAII 12 de juliol 2007 1r congrés UPC Sostenible 2015

Tomb per la web 5

5

5

5

5

5

5

Model per al Simulador de Recerca 5

5

5

5

5

5

Resultats Publicacions i difusió dels resultats Red temática “Educación en la Automática”, MCyT, Madrid, Abril 2006 Conferència convidada a les XXVII Jornadas de Automática, Almeria, Set. 2006 3rd Engineering Education on SD, Lyon, Octubre 2006 8th Int’l Symposium on Computers in Education, León, Octubre 2006 32nd IECON, IES, IEEE, París, Novembre 2006 (Congrés notable, UPC) 12th IEEE ETFA 2007, Special Session on Education, Grècia, Setembre 2007 EIWISA, Educación a distancia, CEA, Saragossa, Setembre 2007 Submitted to IEEE Trans on Industrial Electronics, Special Issue on e-learning Reports de recerca intern del Dept ESAII Publicacions docents: manual del simulador, pràctiques de laboratori, llibre “Automàtica i Sostenibilitat”, Col.lecció Temes de Tecn. i Sostenibilitat, núm. 1. Involucrar alumnes i PAS PFC: Ramiro Jiménez, José Mª Rodríguez, Jordi Samper (FIB) PAS: Jesús Galceran 5

Treball futur model.upc.edu : aigua, arquitectura, tecnologia... Treball acabat: Sostenibilitat en “Simulació i Modelització” Treball futur: Fer més models ecològics educacionals Continuar recollint dades dels estanys de Castelldefels Integrar dades de l’estació meteorològica Animar a altres grups a recollir dades d’altres espais Mantenir la web TOLLA viva Difondre i practicar l’educació per al desenvolupament sostenible model.upc.edu : aigua, arquitectura, tecnologia... Simulació de casos sostenibles en altres matèries 6

Continuïtat del REAL Necessitat pròpia de la preservació dels estanys Necessitat d’engrescar altres grups de la UPC Prestigi de la UPC davant la comunitat investigadora i docent a nivell estatal i internacional (AGS, ...) 7

7