AMPA Escola Lola Anglada

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

XARXA DE DEBAT EDUCATIU
ESCOLA GRAS I SOLER.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Podeu posar una foto del vostre centre
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Benvinguts ! El Vendrell, 30 de maig de 2017.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
REUNIÓ INFORMATIVA.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
AMPA Escola Lola Anglada
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
Reunió anual informativa Curs Benvinguts.
PETITS REPORTERS Títol.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
AMPA Escola Lola Anglada
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Ampa Institut Can Vilumara 25 d’Octubre de :00h
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Descobrint un tresor amagat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
AMPA Pinediques de Taradell
19 de Setembre del 2018, Escola Marinada, El Masnou
2013.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
3ªAssemblea AFA Aprovació acta anterior
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Programa Centres Ecoambientals
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
AMPA L’Avet Assemblea General de Novembre de 2015
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Socialització de llibres de text.
P-5 Curs
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Benvolguts pares i mares,
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
BENVINGUTS !!!!.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
2a JORNADA TAULES DE TREBALL
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Transcripción de la presentación:

AMPA Escola Lola Anglada Assemblea General Ordinària curs 2010-2011

Ordre del dia de l’Assemblea: Lectura i aprovació de l’acta anterior Presentació Memòria curs 2009-2010 Presentació nova Junta de l’AMPA Precs i preguntes

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter intern: Assistència a reunions 1 Assemblea de socis: 14 d’octubre de 2009 i una reunió informativa el 29 de juny de 2010. Totes les actes es pengen al blog de l’AMPA. Reunions de la Junta: diverses durant el curs sense periociditat fixa. Es proposa per a aquest curs fer-les obertes als pares que vulguin assistir. Difusió per correu electrònic i amb cartell. Reunions amb la direcció de l’escola: diverses reunions sense periodicitat fixa. Reunions Junta de menjador: 2 durant l’any. Les actes es pengen al blog de l’AMPA.

Memòria curs 2009-2010 Assistència a reunions Reunions amb la Generalitat pel tema de la reforma i trasllat a l’escola de Ca l’Arnús: Trobareu un resum de totes les reunions i de tot el proces a la memòria que podreu trobar penjada al blog o al nostre despatx els dilluns de 17 a 17.30h. Participació al Consell Escolar: l’AMPA té un vot. La persona representant de l’AMPA al Consell Escolar el curs passat va ser la Marina Martínez.

Memòria curs 2009-2010 Assistència a reunions Demanda de subvencions a la Generalitat: La sol·licitud es fa al mes d’abril i la presentació de tota la documentació es fa al mes de juliol.Vam rebrer un total de 1.135€. Socialització de llibres: Amb la col·laboració dels delegats, vam participar al programa de socialització de llibres preparant i repartint els llibres entre les famílies.

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern: informar a les famílies Informació i sensibilització a les famílies: amb circulars i notes informatives. Proposta de millora: adreçar a les famílies als taulells informatius i a la pàgina web i el correu electrònic per a estalviar en despeses de fotocòpies ( 150€ el curs passat) i per a l’estalvi de paper. Blog de l’AMPA: Funciona des de maig de 2008. Actualment ha rebut unes 26.400 visites en total.

Memòria curs 2009-2010

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern: Escola de pares i mares Es van organitzar 4 xerrades-tallers el curs passat. Totes van ser gratuïts per l’AMPA. El servei de canguratge també. Una mitjana de 10-15 pares i mares hi van assistir. Novembre: “Què difícil és educar!: no perdem el sentit de l’humor” a càrrec del Centre de Psicologia Médica de Badalona Desembre: xerrada informativa respecte a la grip A a càrrec de l’ABS Martí Julià Març: “La relació pares i fills mitjançant el joc” a càrrec de la Regidoria d’ensenyament de l’Ajuntament de Badalona Març: “Taller del riure” a càrrec de la Regidoria d’ensenyament de l’Ajuntament de Badalona

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern:Activitats extraescolars Activitats extraescolars organitzades per l’AMPA: monitores contractades directament per l’AMPA. Nens que es van beneficiar d’aquesta activitat: Piscina: 51 Acollida matinal: 31 La valoració per part de l’AMPA és molt positiva.

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern:Activitats extraescolars Activitats extraescolars contractades a empreses externes: Futbol: 19 nens Anglès: 11 Balls moderns: 8 Ludoteca: 6 A l’enquesta de valoració que l’AMPA va repartir a final de curs, la valoració va ser positiva per a totes les activitats excepte per a l’anglès. Al maig del 2010 l’AMPA va repartir una enquesta per saber quines activitats proposar pel següent curs.

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern: Organització de Festes Distinguim 2 tipus d’actuacions: 1. Festes organitzades per l’AMPA 2. Col·laboracions que l’AMPA fa amb l’escola en dates concretes.

Memòria curs 2009-2010 Castanyada Taller de mòbils Taller de maquillatge

Memòria curs 2009-2010 Carnestoltes: xocolatada i festa de disfresses. Rua pels carrers del Barri de Canyadó

Memòria curs 2009-2010 Festa de Fi de curs: taller de maquillatge, tatuatges, trenes, tómbola, guerra de pistoles d’aigua, inflables, festa de l’escuma. Proposta de millora: reduir la durada de la Festa i fer-la més participativa.

Memòria curs 2009-2010 Festes: Col·laboració de l’AMPA amb l’escola en dates concretes: Nadal: L’AMPA va organitzar l’arribada dels Reis, els obsequis i un petit esmorzar per a cada nen, el guarniment de l’escola, col·laboració el dia de la cantada de nadales al Teatre Zorrilla, venda de calendaris i sorteig de una panera de Nadal.

Memòria curs 2009-2010 Festes: Col·laboració de l’AMPA amb l’escola en dates concretes Sant Jordi: l’AMPA va fer un donatiu de 200€ per a la compra de llibres per a cada classe als Jocs Florals que organitza l’escola. Festa de Fi de curs de l’escola: Petita col·laboració econòmica per a la compra de l’orla dels alumnes de 6è socis de l’AMPA i esmorzar de l’ultim dia de classe per a tots els alumnes de l’escola.

Memòria curs 2009-2010 Actuacions de caràcter extern: Organització de Casals El curs passat l’AMPA va organitzar 2 casals: 1. Jornades intensives del mes de juny: 29 nens en van apuntar a aquesta activitat. El va organitzar l’empresa SVS. 2. Casal d’estiu: 33 es van matricular. El va organitzar l’empresa BCN Lleure.

Memoria curs 2009-2010 Àrea econòmica. Número de socis 2009-10 41 20 P3 P4 P5 1r 2n 3r 4t 5è 6è Total 2009-10 41 20 19 30 14 21 13 7 179 2008-09 17 16 33 11 10 6 5 123

Memòria curs 2009-2010 Àrea econòmica.

Memòria curs 2009-2010 Àrea econòmica. Ingressos AMPA: Quotes socis Subvencions - Ingressos festes

Presentació Junta curs 2010-2011 Presidenta: Judith Ortega Vicepresidenta: Núria Aparicio Secretària: Mar Alonso Vicesecretària: Verónica Moreno Tresoreria: Judith Ortega i Mònica Brugué (elaboració de balanços) Vocal i representant de l’AMPA al Consell Escolar: Araceli Benito

Presentació Comissions de l’AMPA Comissió Festes: Rosa M. Redondo, M. José Parra, Paula Miñano, Núria Hijazo, Marina Martínez, Araceli Benito i Queralt Bercial Han organitzat totes les activitats relacionades amb les Festes de Nadal. Pressupost: benefici obtingut de la venda de calendaris. Propostes: Festa de carnestoltes: taller de disfresses i festa de carnaval Diada de Sant Jordi: es prepararà un taller Festa de fi de curs: reduirem la durada i intentarem fer-la més participativa.

Presentació Comissions de l’AMPA Comissió Extraescolars i Casals: Mar Amor, Marc Prat, Ana Fernández, Sílvia Palau, Araceli Benito Propostes: Seguiment activitats extraescolars d’aquest curs Futbol (dimarts i dijous de 17 a 18.15h): 19 Ludoteca (de dilluns a dijous de 17 a 18h): 8 Piscina (divendres de 17 a 19h): 43 Teatre (dimecres de 17 a 18.30h): 20 Búsqueda de Casals: Setmana blanca del mes de març Jornades intensives del mes de juny Casal d’estiu

Presentació Comissions de l’AMPA Comissió Medi Ambient: Miquel Ruiz i Luis El Bounyari Mediació per control del problema de mosquits a Ca l’Arnús, Mediació per millores a parcs infantils públics a Ca l’Arnús i Carme Guasch (Zona ombres, papereres,…), i Mediació per millora pas de vianants-nou semàfor a Riera Canyadó - Pau Vila. Seguiment Escola Verda: Susanna Fuentes i Llorença Calvet

Seguiment Escola Verda EL PROGRAMA ESCOLES VERDES: El programa Escoles Verdes té la voluntat de millorar l'escola d'acord amb els nous reptes de l'educació i ho fa a través de l'objectiu de sensibilitzar, dinamitzar i donar suport a la comunitat educativa per tal que incorpori els principis i els valors de la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida escolar. QUÈ ÉS EL DISTINTIU D’ESCOLA VERDA? Els centres, que en el marc del Programa escoles verdes, hagin elaborat i aprovat el seu Pla de cohesió ambiental i portat a terme el seu primer Programa d'Acció podran sol·licitar l'atorgament del Distintiu d'Escola Verda. La valoració favorable de la feina realitzada pel centre condueix a l'atorgament del Distintiu d'Escola Verda. Aquest Distintiu consisteix en un certificat de la Generalitat de Catalunya i una placa per col·locar en el centre i es renova cada tres anys

Seguiment Escola Verda EL PROCÉS PER SER ESCOLA VERDA: Què entenem per educar per a la sostenibilitat Definir i prioritzar les línies estratègiques que constitueixen el pla de cohesió ambiental (PCA), que és el marc de referència que permetrà al centre, al llarg dels diferents cursos escolars, anar concretant les actuacions de millora que el centre es planteja realitzar. Concretar les accions que permetin avançar en la consecució dels objectius i els reptes proposats. Caldrà elaborar el Pla d’acció (PA) que és un document que recull les propostes d’acció que es realitzaran al llarg de tres cursos escolars. Avaluació al finalitzar l'execució del seu PA (3 cursos), comprovar i el grau d'assoliment dels objectius inicialment plantejats.

Presentació Comissions de l’AMPA COMISSIÓ DE MENJADOR: Anna Heredia i Mariví Rubiales OBJECTIUS: Col·laborar pel bon funcionament del servei de menjador. Representar als pares i mares fent arribar les vostres propostes a la Junta de menjador. Seguiment dels comptes i balanços econòmics. ACTUACIONS: Proposar activitats a fer en el temps de menjador Valorar accions relacionades amb la promoció d’una alimentació saludable (en coordinació amb l’escola i el Programa Thao) Participar en la presa de decisions referents al funcionament dels 2 serveis de menjador i coordinar-los. Col·laborar en la posada en marxa del servei de menjador de l’escola nova.

Presentació Comissions de l’AMPA Comissió Socialització de llibres: M Carmen de Francisco, Lídia Roces, Mariví Rubiales, Susana Reverte La Socialització de llibres no es més que la reutilització dels mateixos. Això no té res de nou. Els germans grans sempre han passat els llibres que es podien aprofitar als germans petits, veïns o amics. La diferència rau en què ara amb la socialització pròpiament dita la responsabilitat recau sobre els centres educatius. Fins i tot s’han establert ajuts destinats directament a aquesta tasca. La Socialització de llibres té molts punts a favor. No és només l’evident estalvi econòmic familiar, sinó també els valors que fomenta en l’alumne com ara el respecte pel bé comú, el respecte pels llibres, la capacitat per compartir el material i educar per un consum racional, sostenible (estalvi ecològic ,reutilitzar és reciclar) i econòmic. Per això, l'èxit del projecte recau en què tota la comunitat educativa; no depèn només d'una resposta majoritària de les famílies, sinó d'un exercici continu de valors per part dels nens i nenes, i també del claustre de profesors per escollir els llibres que puguin utilitzar-se adequadament en cursos consecutius, dur la gestió dels recursos i fer, juntament amb l’AMPA , la tria, la classificació i la preparació llibres que estan en estat acceptable perquè puguin reciclar-se al curs vinent. És en aquest darrer punt on la Comissió de Socialització de l’AMPA demanarà a través d’un comunicat, possiblement mitjançant els delegats de classe, de la col.laboració puntual dels pares, ja que es tracta d’una important càrrega de feina a fer en un període de temps curt i concret en el temps.

Presentació Comissions de l’AMPA Manteniment del blog: Eva Moritán i Mar Alonso Propostes: ampliar continguts, potenciar la seva utilitat com a eina per a recollir les opinions de les famílies respecte a diferents temes d’interés( mitjançant enquestes, preguntes per e-mail…)

Presentació Comissions de l’AMPA Comissió Escola de pares: Eduard Giró i Sílvia Palau Ja s’han iniciat els contactes amb diferents entitats per a oferir xerrades-tallers a la nostra escola per a aquest curs. Totes les xerrades seran gratuïtes. Intentarem que aquestes xerrades siguin de l’interés del major número de famílies possible.

Pressupost curs 2010-2011 Socis actuals: 219 Import quotes socis: 3.450€