Normas de aula Educación en valores

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro
Advertisements

PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
A Febre Amarela.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
Juan Ramón Alonso García
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
A oratoria: Cicerón.
E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?
USO ADECUADO DO CORREO ELECTRÓNICO Poñede moita atención
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
VINCENT VAN GOGH
OS AMIGOS DA RATA LUÍSA Entroido Mon Daporta.
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
A familia.
Podes ler un libro da biblioteca facendo clic no tema do teu interese.
Oe mamá… teño unha pregunta Beatriz Pérez Conde
A Narrativa dos anos 60 Nova Narrativa Galega.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As actividades non presenciais
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
A VIDA....
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
Erros máis comúns (2ª parte)
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Como localizar artigos especializados
O león fraco Mon Daporta Cousiñas feitas na casa.
O POR QUE DO CAMBIO.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
DEFORMACIÓNS DAS ROCHAS
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O cabalo branco do demo:
O morcego Roque.
Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis
TRANSICIÓN DA EDUCACIÓN INFANTIL Á PRIMARIA
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
FACULTADE DE MEDICINA ACOE
A NOSA HISTORIA DE ONDE VIMOS?
Era unha vez unha competencia ...
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
SISTEMAS DE VALORACION DAS EXISTENCIAS
O OURIZO CACHO.
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
O matrimonio homosexual.
Cousas da rata Luisa.
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
SOÑEI CUN ANXO.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

Normas de aula Educación en valores Departamento de Orientación do CEIP Isaac Peral-Ferrol

Na miña clase somos moitos nenos y moitas nenas

Non paramos de movernos Como en tòdalas clases Non paramos de movernos berramos e tamén pelexamos

Menos mal que temos unhas normas

Sabemos que entre todos É doado acadar o que nos propoñemos e aceptamos o reto

Todos os que entran na miña clase débenas de cumprir Non hai diferencias: respetámolas os profesores e los alumnos Facémolas entre todos e son para todos

Discútimolas Pensámolas Votámolas

E cumprímolas e respectámolas Como se respectan os sinais de circulación e se obedecen as normas dun xogo

E a miña clase funciona mellor: Porque así o temos decidido E a miña clase funciona mellor: Aprendemos máis Escoitamos Respectámonos

E se me esquezo? E se non fago caso? Puxemos unhas consecuencias para os que se despistan

Os meus compañeiros lémbranme GRACIAS COMPAÑEIROS! que todos votamos que nos comprometimos

Estamos aprendendo a vivir en democracia Podemos chegar a acordos entre todos!

Como fabricar as normas da aula? A continuación: unhas suxerencias

PENSO… Como quero que me traten e como debo tratar aos meus compañeiros e profesores? Así non! =

Tamén queremos que nos escoiten cando falamos Norma nº1 Todos queremos falar Tamén queremos que nos escoiten cando falamos Pero… todos ao mesmo tempo?

Como solucionar esta situación? Busquemos unha forma… Un turno de palabra

Pido a palabra! Levanto a man… Cando quero dar a miña opinión Cando teño unha dúbida Cando vou defender a miña postura nun debate

Cando estou dentro da clase Norma nº2 Cando estou dentro da clase Se a profe sae da aula, teño que estar en silencio, no meu sitio e pensando: xa son maior e sei que agora teño que demostralo. Ninguén ten que estar vixiándome

Na miña clase Queremos aprender Para que facer parvadas? Todos temos que poñer atención e traballar cando toca facelo

Cando entro e saio da clase.... Norma nº3 Cando entro e saio da clase.... A veces tócame esperar porque só hai unha porta Podo deixar pasar aos meus compañeiros Deixo a miña clase recollida O pasillo, que é para compartir, non é o patio do recreo. Tranquilamente e sen présas

Facerme o xordo cuando outro me fala Pelexar e usar mal as mans Norma nº4 Teño que deixar de : Facerme o xordo cuando outro me fala Reirme dos compañeiros Pelexar e usar mal as mans Berrar en vez de falar

Norma nº5 Calquera tipo de abuso Comunicámosllo a una persoa maior: á miña profesora, aos meus pais,... Calquera persoa do colexio vaime escoitar Aínda que non vaia conmigo, se coñezo o que está pasando, comunícoo Isto non é chilar: É saber defenderse e saber solucionar os problemas

Mete as normas na túa mochila: Fagamos as nosas normas de aula! Cales son as NORMAS da túa AULA? Mete as normas na túa mochila: Son a túa obriga! Fagamos as nosas normas de aula!

Empezaremos a tratarnos doutra forma Podo pedir perdón Podo recoñecer que estou equivocado Podo escoitar cando outro fala

Porque necesitamos aprender a convivir Por que todo isto? Porque nos queremos Porque nos respectamos Porque necesitamos aprender a convivir Porque…

A miña clase funciona cunhas normas A miña clase funciona cunhas normas. Entre todos facemos un colexio diferente onde cada un é importante e feliz

Estamos aprendendo a vivir en paz