COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TUTORIAL: TRANSICIONES DE DIAPOSITIVAS POR: JULIANA GUERRIDO.
Advertisements

AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro
Sofía Velázquez Ramírez
Componente 5 PowerPoint.
PowerPoint.
Ud.12 Presentaciones multimedia Siguiente.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
software para edición de vídeo Juan Ramón Alonso García
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Business Source Premier (BSP)
Juan Ramón Alonso García
O SER HUMANO Características :.
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Normas de aula Educación en valores
USO ADECUADO DO CORREO ELECTRÓNICO Poñede moita atención
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
VINCENT VAN GOGH
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
DINÁMICA TERRESTRE.
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
LINGUAXE MUSICAL I A música é unha linguaxe, e para escribila, necesitamos aprender os seus signos. Nuria García Amigo.
Aqueles mozos dos anos 20 Vicente Risco, Castelao, Otero Pedrayo, Cuevillas, Losada Diéguez Presentación de Noemí Pazó.
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
Erros máis comúns (2ª parte)
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Falando do pasado: COPRETÉRITO
INDICE 1.Power Point 2.Formas de acceso 3.Pasos para guardar una presentación 4.Insertar imagen desde internet 5.Viñetas personalizadas con imágenes 6.Cambiar.
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
LECTOESCRITURA María José Pousa
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Juan Ramón Alonso García
Atréveste a crear un book tráiler?
O morcego Roque.
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
FACULTADE DE MEDICINA ACOE
Página 1 Recuerda eliminar los cuadros de texto que aparecen al iniciar el Power Point, esto facilitara más el trabajo Recuerda, para crear una nueva diapositiva.
A NOSA HISTORIA DE ONDE VIMOS?
O MAGOSTO en Ourense..
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
A RELACIÓN NOS ANIMAIS.
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
ANIMACIONES EN POWERPOINT.
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA

QUE NECESITAMOS? UN RELATO QUE NOS INTERESE UN GRUPO DE ALUMN@S QUE O LEA UN ORDENADOR CON POWERPOINT UNHA CÁMARA DE FOTOS DIXITAL

ACTIVIDADE 1: SELECCIONAMOS UN RELATO FACEMOS UNHA LECTURA NA AULA EN VOZ ALTA A SEGUIR, ANOTAMOS TODOS OS PERSONAXES E ESPAZOS ONDE SE DESENVOLVE A ACCIÓN

ACTIVIDADE 2: DIVIDIMOS O RELATO ATENDENDO AOS ESPAZOS E ACCIÓNS APUNTAMOS AS IMAXES QUE IMOS NECESITAR PARA ILUSTRAR CADA ACCIÓN A CADA IMAXE POÑÉMOSLLE O SEU TEXTO (EN FOLIO E NUN BORRADOR): BEN DO NARRADOR; BEN UN DIÁLOGO...

ACTIVIDADE 3: QUITAMOS AS FOTOS SEMPRE FACEMOS MÁIS FOTOS DAS QUE PENSAMOS QUE IMOS NECESITAR (POR SE ALGUNHA SAE MAL) É MOI IMPORTANTE TER BEN PLANIFICADA A SESIÓN DE FOTOS PARA FACELA RAPIDAMENTE E QUE NON NOS ESQUEZA NADA

EXEMPLO DE “DIÁLOGO DE XORDOS” “Á miña esquerda, un fulano, grosa cadea dourada pendurada do pescozo, camisa peito-lobo-catro-botóns-aberta pese ao rigor do inverno, pulseira escrava-calabrote no pulso esquerdo e cara de poucos amigos. Á miña dereita, paisana perfil enxebre, gardando loito, pano negro á cabeza e agarrada, igual que a súa ancestral vergoña, ao bolso onde garda o seu escaso peculio. Detrás, dous rapaces…” (Ver 2 diapositivas seguintes).

ACTIVIDADE 5: Unha vez que temos as fotos metémolas nun arquivo no ordenador. É moi importante que manteñamos sempre as fotos no mesmo arquivo, senón poderemos ter problemas co powerpoint. Agora temos que elixir as fotos que imos usar e facer que coincidan coas diferentes partes do texto.

ACTIVIDADE 6: TRABALLAMOS CO ORDENADOR E O POWERPOINT ANTES DE FACELO, DEBEMOS TER MOI CLARO CALES SON AS IMAXES QUE IMOS USAR, OS TEXTOS QUE LLES IMOS POÑER. TAMÉN TEMOS A OPCIÓN DE PRACTICAR UN POUCO ANTES DE O FACER UNHA MANEIRA RÁPIDA DE FACELO É NUMERAR AS IMAXES, POÑER OS RAPACES POR PARELLAS E ASIGNARLLE UNHAS CANTAS A CADA PARELLA.

ACTIVIDADE 7: O POWERPOINT: É UN PROGRAMA QUE ESTÁ DENTRO DOS DE MICROSOFT OFFICE PARA ABRILO (SE NON TEN ACCESO DIRECTO), DESPOIS DE ACENDER O ORDENADOR: PROGRAMAS > MICROSOFT OFFICE > MICROSOFT POWERPOINT

POWERPOINT: Ficheiro: novo Ver: normal Formato > estilo de diapositiva (neste caso a plantilla básica con fondo branco) Formato > deseño de diapositiva (a que se titula “contido” ou “en branco”).

COMO INTRODUCIMOS AS FOTOS? Co Deseño de diapositiva “en branco”: Insertar > imaxe > desde ficheiro (imos ao ficheiro no que temos a imaxe, seleccionámola e dámoslle a “insertar”) Co Deseño de diapositiva “contido”: clicamos sobre a icona de insertar imaxe (¡ollo, non sobre a de imaxe predeseñada!), seleccionámola e dámoslle a insertar.

NOVAS DIAPOSITIVAS Para seguir poñendo máis diapositivas temos 2 opcións: Insertar > Nova diapositiva Ter activada en “Barra de ferramentas” a opción “formato” e aí clicar en “nova diapositiva”

XA TEMOS TODAS AS IMAXES!: Miramos que estean na orde que desexamos Se non é así, facemos o seguinte: Ver > clasificador de diapositivas > arrastramos cada unha á posición que queiramos Despois volvemos a Ver > normal

COMO INTRODUCIMOS O TEXTO? É imprescindible ter activada a barra de debuxo. Ver > Barra de Ferramentas > Debuxo Nesta barra hai un apartado que se denomina “Autoformas” e alí outro que se denomina “Chamadas” no que están os globos que nos permitirán introducir o texto: Debuxo > autoformas > chamadas

PRACTICAMOS!

CHAMADAS! É bo que practiquemos coas CHAMADAS. Se nos poñemos sobre ela e aparece un símbolo de 4 frechas quere dicir que a podemos levar para onde queiramos. Se nos colocamos sobre os puntos brancos podemos variar o longo e o ancho. O punto verde permítenos rotala. O rombo amarelo déixanos situar o pico da chamada onde queiramos.

PREPARAMOS A CHAMADA PARA O TEXTO! Facemos dobre clic co rato dentro da chamada e obtemos o “Formato de autoforma” En “color e liña” seleccionamos a cor negra no “recheo” propia das chamadas das Fotonovelas Practica con todas as Opcións que che dá o Formato de autoforma.

PRACTICAMOS!

INTRODUCIMOS O TEXTO! Facemos clic co botón dereito do rato dentro da chamada. Despois imos a “Fonte” O primeiro que eliximos é a cor que ten de ser branca para verse no fondo negro. Despois podes elixir o resto de características da letra e xa podes comezar a escribir!

Dáme un xarope, por favor! PRACTICAMOS! Dáme un xarope, por favor!

E SE O TEXTO É DO NARRADOR? Barra de ferramentas > debuxo > autoformas > formas básicas > rectángulo TODOS SE MIRABAN

E CANDO ACABAMOS DE INTRODUCIR OS TEXTOS? Preparamos a Fotonovela para a presentación Deseñamos a portada inserindo o que desexemos: imaxe, texto… Para preparar a presentación temos que ir á pestana superior PRESENTACIÓN. En “Ver presentación” observaremos que se non facemos clic no rato non pasamos da primeira diapositiva! Non desesperes!

PRESENTACIÓN Configurar presentación: neste caso o máis importante é ter seleccionado “Usar os intervalos de diapositiva gardados” Efectos de animación: a gusto de cada quen. Eu nas fotonovelas non uso. Transición de diapositiva: seleccionar “Diapositiva avanzada” e “Automaticamente despois de…” indica os segundos que consideres necesarios para ler o texto da diapositiva.

PRESENTACIÓN > TRANSICIÓN Se pensas que todas necesitan os mesmos segundos fai o seguinte: Presentación > transición > automaticamente despois de 10 segundos > aplicar a todas as diapositivas Que pasa se para algunhas necesitas máis tempo ou é excesivo? Explícocho na seguinte diapositiva.

TRANSICIÓN Seleccionas a diapositiva e fas o mesmo que antes, mais xa non lle dás a “Aplicar a todas as diapositivas”: Seleccionas diapositiva > presentación > transición > automaticamente despois de > 16 segundos

E XA ESTÁ! Vas a Presentación > Ver presentación Comprobas que todo se le perfectamente Arquivas a presentación e a gozar da mesma! Se fas clic aquí podes ver a que fixemos no noso centro!

AUTOR DA UNIDADE: Anxo Gómez Sánchez, profesor de Lingua Galega no CPI Vicente Otero Valcárcel de Carral. Texto da fotonovela: Henrique Dacosta, “Diálogo de xordos”, en Longa lingua, Xerais, Vigo, 2002.