Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
REUNIÓ P3 CURS
2
MESTRES QUE ENTREN A L’AULA
IMMA: P3 A “ELS PONIS” CRISTINA: P3 B “ELS TOBOGANS” MARIBEL: Tècnica en Educació Infantil. P3 A I P3 B
3
SIRA I RAQUEL: Mestres de suport.
CAROL: Mestra de suport i de psicomotricitat. CLARA: Mestra d’EE. MAGDA: Mestra de música. KRYSTEL: Mestra d’anglès. ALICIA: Mestra de religió evangèlica. ARTUR: Mestre de religió catòlica.
4
OBJECTIU PRINCIPAL P3 TREBALL DELS HÀBITS AMB L’ADQUISICIÓ DELS HÀBITS VOLEM AJUDAR ALS NENS I NENES A CONVERTIR-SE EN PERSONES AUTÒNOMES, LLIURES I RESPECTUOSES.
5
HÀBITS D’ AUTONOMIA PERSONAL:
ANAR SOLS AL LAVABO, VESTIR-SE I DESVESTIR-SE, POSAR-SE I TREURE’S LA BATA, ELS ABRICS, RENTAR-SE LES MANS… CONÈIXER ELS SEU COS I LES SEVES POSSIBILITATS. SABER EXPRESSAR LES SEVES VIVÈNCIES I NECESSITATS.
6
HÀBITS D’ORDRE I CURA DEL MATERIAL
RESPECTAR I MANTENIR L’ORDRE DELS SEUS OBJECTES PERSONALS (BOSSETA, ABRIC, BATA, GOT...). DURANT EL MOMENT DE L’ESMORZAR ESTAR TRANQUILS I ASSEGUTS. AJUDAR A MANTENIR L’ORDRE A LA CLASSE.
7
HÀBITS D’ACTITUD, VALORS I NORMES.
RESPECTAR L’ADULT I ELS COMPANYS/ES (PARLAR AMB RESPECTE, AMB UN TO DE VEU ADIENT, SABER ESCOLTAR, SABER ESPERAR...). ACCEPTAR LES NORMES DE CONVIVÈNCIA.
8
NORMES D’ESCOLA PUNTUALITAT: Tant a les entrades com a les sortides.
Les sortides de l’escola s’han de fer el més aviat possible (preguem no us quedeu jugant al pati) per tal de no interferir en la sortida dels alumnes de cursos superiors. A partir del 4 d’ octubre ja estan entran sols a la classe. Si teniu quelcom a dir, heu de fer una nota o dir-li a la mestra que hi hagi a la porta. ABSÈNCIES: Cal justificar les faltes d’ assistència. MALALTIES: NO PODEN venir a l’escola si presenten febre, trastorns intestinals ( diarrees, vòmits…), polls, conjuntivitis …
9
Que vagin vestits amb ROBA CÒMODA:
VESTUARI: TOT MARCAT I AMB VETA. Que vagin vestits amb ROBA CÒMODA: Evitant els cinturons, els petos i els botons al pantaló. EL DIA DE PSICO han de venir amb el xandall de l’escola i sabatilles de velcro. La bata també l’han de portar (a dintre de la bosseta) P3 A: Dimarts al matí. P3 B: Dilluns al matí. EL DIA D’AMBIENTS (Dilluns, dimarts i divendres) vestits amb roba còmoda i a la tarda sense bata. ENTREVISTES: Dilluns de 12:30 a 13:30
10
ESMORZARS: Portar el got, un tovalló i un esmorzar petit en una bossa de roba prou gran. Recordeu no portar ni sucs, ni iogurts, ni ampolles d’aigua... El divendres és “El dia de la Fruita”. ANIVERSARIS: Es celebren a l’hora de l’esmorzar. Cal avisar a la tutora amb antel·lació. No es poden portar sucs, ni llaminadures… Podeu portar: galetes, pa de pessic fet a casa, croissants ...
11
“ENSENYAR NO ÉS TRANSFERIR EL CONEIXEMENT, SINÓ CREAR LES POSSIBILITATS PER CONSTRUIR-LO”
PAULO FREIRE AMBIENTS Els ambients són diferents espais d'aprenentatge, relació i comunicació on, a partir de diferents propostes, els infants poden experimentar, crear, compartir... i construir el seu aprenentatge. Pretenen potenciar l'autonomia, l'expressió oral, la relació amb els altres, la presa de decisions...
12
QUINS AMBIENTS FEM? AMBIENT ARTÍSTIC CRISTINA
AMBIENT MOVIMENT SIRA/RAQUEL AMBIENT DE COMUNICACIÓ HERMÍNIA AMBIENT D’EXPERIENTACIÓ TEO AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC MARIBEL -AMBIENT NÚMEROS I FORMES IMMA -AMBIENT DE CONSTRUCCIONS CONSOL -AMBIENT SENSORIAL CAROL -AMBIENT ENGLISH KRYSTEL -AMBIENT DE LLUM I COLOR MATI
13
QUAN ELS FEM? DILLUNS, DIMARTS I DIVENDRES TARDA (A PARTIR DEL SEGON TRIMESTRE) COM TREBALLEM AQUESTS DIES? - Tots els infants d’Educació Infantil es barrejaran en aquestes sessions. - Els infants triaran sempre l’ambient on volen anar. - Dins de l’ambient faran la proposta que vulguin.
14
PROJECTE AXIOMA Amb AXIOMA , la manipulació, l’experimentació i el raonament crític són claus en el procés d’aprenentatge dels infants. Amb la finalitat d’ajudar en el procés d’aprenentatge significatiu dels alumnes, planteja i facilita el CANVI necessari del model educatiu. Potencia el treball cooperatiu i el de les intel·ligències múltiples. “M’ho van dir i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig entendre, ho vaig fer i ho vaig aprendre.” CONFUCI
15
AQUEST MATERIAL NO HA DE TORNAR A L'ESCOLA I ÉS PER TOT EL CURS.
TREBALLEM JUNTS CADA SETMANA PODREU FER UNA PROPOSTA DE LA CARPETA DE MATEMÀTIQUES AMB LA FAMÍLIA, EL DIVENDRES US DIREM EL NÚMERO DE LA PROPOSTA QUE TOCA I PODREU TREBALLAR-LA A CASA FINS AL DIVENDRES SEGÜENT. HI HAURÀ UN ENCARREGAT D'EXPLICAR-LA CADA SETMANA A LA RESTA DE COMPANYS/ES. AQUEST MATERIAL NO HA DE TORNAR A L'ESCOLA I ÉS PER TOT EL CURS.
16
SORTIDES 1r TRIMESTRE: 15 NOVEMBRE: Teatre al Principal de Badalona. Obra “Dins la panxa del llop”(matinal) 2n TRIMESTRE: 14 FEBRER: Teatre al Principalde Badalona. Obra “Kissu”.(matinal) 15 MARÇ: Parc de Can Mercader (Cornellà). Matinal fins les 13h. 3r TRIMESTRE: 15 MAIG: Granja Can Sala a Montornès del Vallès.(Tot el dia)
17
Per anar al teatre no porteu motxilla!
PAGAMENT: Sempre dins el període establert, amb el nom, cognoms i curs de l’ alumne CAL PORTAR: - Xandall de l’escola - Motxilla amb l’esmorzar marcat amb el número(1), el dinar amb el (2) i una ampolla d’ aigua Per anar al teatre no porteu motxilla! Han de venir esmorzats de casa i portar la bosseta amb el got i la bata a dins.
18
ALTRES INFORMACIONS Mirar els rètols que pengem a la porta.
Importància de la vostra col·laboració quan es demana quelcom. Famílies voluntàries per ser delegades de classe Famílies voluntàries per folrar llibres per a la biblioteca i/o explicar contes amb els infants. El web de l’escola és:
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.