La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

DESENVOLUPAMENT DEL PROGRAMA QUALIFICA’T 02/12/2018 1 1.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "DESENVOLUPAMENT DEL PROGRAMA QUALIFICA’T 02/12/2018 1 1."— Transcripción de la presentación:

1 DESENVOLUPAMENT DEL PROGRAMA QUALIFICA’T 02/12/2018 1 1

2 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
FINALITAT Millorar la qualificació professional de les persones en atur, prenent com a punt de partida, les competències assolides al llarg de la vida laboral (ACORD DE GOVERN DE 3 DE MARÇ DE 2009) 02/12/2018 1 2

3 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
OBJECTIUS EXTERN Oferir a les persones i empreses itineraris qualificadors certificables, de caràcter flexible i modular, que permetin la capitalització de la formació assolida INTERN Obtenir informació per a la futura regulació de les accions de formació i de validació de formació i de l’experiència laboral. (Ordre de 30 de juny) 02/12/2018 1 3

4 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
CARACTERÍSTIQUES GENERALS El centre de formació com a referent global per a les persones i les empreses, a nivell sectorial i territorial. Amb una oferta adaptada al Catàleg de Qualificacions. Amb servei integral d’orientació, reconeixement i formació Amb una resposta ràpida, de qualitat i adaptada a les necessitats de les persones i empreses. Pioners en organitzar, de forma global, un model de Qualificació i Requalificació de les persones des de la xarxa de centres que imparteixen Formació Professional Inicial, donant resposta integrada en matèria d’orientació, formació i validació de la formació i de l’experiència laboral. 02/12/2018 1 4

5 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
Característiques Resposta integral FORMACIÓ RECONEIXEMENT ORIENTACIÓ 02/12/2018 1 5

6 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
Característiques Oferta seqüenciada ACOLLIDA ANÀLISI PROPOSTA ACCIÓ CERTIFICACIÓ 02/12/2018 1 6

7 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA Característiques Cicle de qualificació
ORIENTACIÓ VALIDACIÓ EXPIÈNCIA Annex 3 VALIDACIÓ FORMACIÓ Annex 2 FORMACIÓ PROFESSIONAL Annex 1 CERTIFICACIÓ PARCIAL TOTAL 02/12/2018 1 7

8 ASPECTES GENERALS DEL PROGRAMA
Informació complementària S’han autoritzat 89 centres (pendent publicació al DOGC) Públics - 72 Privats - 17 S’han elaborat unes instruccions que desenvolupen l’Ordre EDU 336/2009, de 30 de juny (DGOC núm. 5415, de ) S’ha establert un model matricial de coordinació i seguiment del projecte on hi participaran els centres formats per dues xarxes: Xarxa de família professional Xarxa de territori Està previst el lliurament d’una placa a cada centre on es referència la participació en el programa. 02/12/2018 1 8

9 Curs ordinari / curs específic
RESUM ANNEX 1 Entrada Annex 2 Annex 3 Altres possibilitats ORIENTACIÓ CONDICIONS ACCÉS CONVENI EMPRESES PREPARACIÓ PROVA no no CONDICIONS ACCÉS si si si DESENVOLUPAMENT PROCÉS APRENENTATGE Curs ordinari / curs específic si no CONDICIONS ACCÉS fi 02/12/2018 CERTIFICACIÓ 1 9

10 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Finalitat: Impartir formació adreçada a col·lectius de persones que no pertanyen, inicialment, al sistema educatiu. Pot ser participada amb empreses o institucions. 02/12/2018 1 10

11 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Oferta formativa: Crèdits, mòduls o unitats formatives derivades d’unitats de competència dels cicles formatius que imparteixi el centre. Tant estarà referida als títols LOE com LOGSE - LOE: els establerts en els mòduls - LOGSE: els acordats a les xarxes de família 02/12/2018 1 11

12 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Destinataris: Alumnes del centre o altres centres. Treballadors o aturats, aportats per empreses o entitats Amb requisits d’accés Sense requisits d’accés, amb autorització de la DGEPAE (Resolució 10 juliol. DOCG: ) 02/12/2018 1 12

13 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Organització de l’oferta: En el grup ordinari: · Suposa disposar de planificació prèvia de l’oferta · Omplir les vacants existents · Es pot fer en règim presencial o semipresencial En el grup específic: · En horaris diferents als dels grups ordinaris. · Es poden oferir una o més unitats formatives · Les instal·lacions poden ser del centre o de la institució · El professorat serà el del centre docent · Programació adaptada al col·lectiu destinatari 02/12/2018 1 13

14 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Certificació i efectes de la formació: La superació de la unitat formativa suposa l’emissió per part del centre de la certificació corresponent. Es farà constar a la certificació: la Qualificació numèrica obtinguda entre 0 i 10 si es disposa o no de requisits acadèmics d’accés La superació de la certificació serà capitalitzable per l’obtenció del títol o el certificat de professionalitat. La superació del mòduls derivats d’una unitat de competència dona dret a certificar la unitat de competència. 02/12/2018 1 14

15 OFERTA A COL·LECTIUS SINGULARS (ANNEX-1)
Instruccions i admissió: En el grup ordinari on hi ha places a completar, el centre docent té cura de l’admissió i matriculació. En els convenis amb les empreses o institucions es responsabilitzen d’informar a les persones interessades, formalitzar la inscripció i recollir la documentació. portar al centre la documentació per obrir expedient acadèmic a l’alumnat. 02/12/2018 1 15

16 IDENTIFICACIÓ FORMACIÓ CAPITALITZABLE
RESUM ANNEX 2 ENTRADA IDENTIFICACIÓ FORMACIÓ CAPITALITZABLE DESENVOLUPAMENT PROCÉS APRENENTATGE AVALUACIÓ INTERNA VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ 02/12/2018 CERTIFICACIÓ 1 16

17 VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2)
Finalitat Establir vincles entre la formació professional de sistema educatiu i altres formacions impartides per empreses o institucions que possibiliten, a qui les supera, gaudir dels efectes acadèmics de la formació del sistema educatiu. 02/12/2018 1 17

18 Mòduls i unitats formatives dels títols publicats
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Formació validable - Títols LOE Mòduls i unitats formatives dels títols publicats No es podrà validar: FOL, EIE, síntesi o projecte - Títols LOGSE Crèdits i unitats formatives acordades a les xarxes curriculars. No es podrà validar: FOL, RET, RAT, Administració i gestió petita i mitjana empresa i síntesi/projecte 02/12/2018 1 18

19 * Amb requisits acadèmics d’accés. * Sense requisits acadèmics d’accés
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Destinataris - Persones treballadores o aturades aportats per les empreses o entitats * Amb requisits acadèmics d’accés. * Sense requisits acadèmics d’accés necessitaran autorització de la DGEPAE (Resolució 10 de juliol, DOGC ). 02/12/2018 1 19

20 Validació de la formació
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Validació de la formació Correspon únicament als centres autoritzats pel programa Qualifica’t. Únicament es podrà validar formació relacionada amb l’oferta autoritzada i impartida com a formació inicial. El procés sols el podrà fer professorat assignat pel director/a del centre del seu quadre docent autoritzat pel Departament d’Educació. 02/12/2018 1 20

21 Procés de validació VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2)
Demanda de validació per la institució/empresa. Nomenament del professorat validador per part de la direcció. Anàlisi de la demanda i proposta de programació amb identificació de crèdits/mòduls/unitats formatives. Acord de la proposta global formulada entre l’escola i la institució. Informar als Serveis Territorials/Inspecció Educativa. Impartició de la formació (en espais escola o empresa). Avaluació de la formació per part de l’empresa o institució. Prova final de validació per l’alumnat que ha superat l’avaluació de l’empresa (escrit, oral, participació…). Avaluació final amb qualificació 40% empresa + 60% prova final. (Es supera amb 5 o més punts). Elaboració de l’acta d’avaluació final. 02/12/2018 1 21

22 Despeses per a la validació de la formació
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Despeses per a la validació de la formació Les compensacions estan relacionades amb el temps de dedicació del professorat. Fins a 50 hores de formació - màxim de 5 hores de validació. Fins a 100 hores de formació - màxim de 7 hores de validació. Les despeses de funcionament que s’establiran d’acord amb els criteris del Departament d’Educació El preu hora ha de contemplar la dedicació del professorat i les despeses de funcionament. Aquest preu no es pot exigir a les persones destinatàries de la formació, sinó a les institucions formadores. 02/12/2018 1 22

23 Certificacions i efectes de la formació
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Certificacions i efectes de la formació L’acta d’avaluació final serà el document de referència per certificar les unitats formatives aprovades . La superació de les unitats formatives suposa l’emissió, per part del centre, de la certificació corresponent. Es farà constar a la certificació: La qualificació numèrica obtinguda entre 0 i 10. Si es disposa o no dels requisits d’accés. 02/12/2018 1 23

24 Informació, inscripció
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Informació, inscripció L’empresa o institució informarà, abans de l’inici del procés, sobre: El contingut de col·laboració El programa del curs El procés d’avaluació La formalització de la inscripció L’obertura en el centre educatiu de l’expedient acadèmic L’empresa o institució també recollirà la documentació dels alumnes/treballadors i la lliurarà al centre docent. 02/12/2018 1 24

25 Convenis de col·laboració
VALIDACIÓ DE LA FORMACIÓ IMPARTIDA (Annex 2) Convenis de col·laboració El procés de validació de la formació impartida requereix prèviament la signatura d’un conveni de col·laboració amb els representants de les empreses o entitats participants de l’experiència. A l’annex de les instruccions es detalla el contingut del conveni. S’ha de trametre còpia del conveni a la DGEPAE després de la signatura en el cas dels centres no dependents del Departament d’Educació. S’ha de trametre les propostes de conveni a la DGEPAE en el cas dels centres dependents del Departament d’Educació. 02/12/2018 1 25

26 IDENTIFICACIÓ UNITATS FORMATIVES
RESUM ANNEX 3 ENTRADA IDENTIFICACIÓ UNITATS FORMATIVES VALIDABLES DETECCIÓ D’EVIDÈNCIES VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA CERTIFICACIÓ 02/12/2018 1 26

27 Aprenentatges validables
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) Aprenentatges validables Unitats formatives dels títols LOGSE/LOE Persones destinatàries - Prioritàriament Pendents de la fase d’avaluació de la convocatòria d’acreditació de competències. Altres col·lectius subjectes a convenis. - No prioritària Altres persones a títol individuals. 02/12/2018 1 27

28 Ofertes i modalitats de validació
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) Ofertes i modalitats de validació Validació d’oferta, a títol individual. Validació de demanda, a títol col·lectiu, mitjançant conveni. Efectes Reconeixement acadèmic de l’experiència laboral. (Certificació de les unitats formatives). 02/12/2018 1 28

29 Presentació de documentació Possibilitat de reclamacions Assessorament
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) Requisits d’accés Experiència laboral de 2 anys, en el sector, a jornada completa o proporcional. Inscripció Presentació de documentació Possibilitat de reclamacions Assessorament Fer efectiva la despesa per a la validació 02/12/2018 1 29

30 Etapes i durada del procés
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) Etapes i durada del procés Informació (obligatòria) Assessorament Participació obligatòria Dictamen no prescriptiu Validació (detecció d’evidències) Durada màxima 1 trimestre 02/12/2018 1 30

31 Junta de validació: Formada per 3 membres
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) Òrgan de validació Junta de validació: Formada per 3 membres 2 professors + 1 tècnic extern El professor orientador haurà de col·laborar en aquest procés 02/12/2018 1 31

32 Coordinació Recursos VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3)
Xarxa de família Xarxa territorial Recursos Formació específica Suport metodològic de l’ICQP Les xarxes 02/12/2018 1 32

33 SUPORT DE L’ICQP AL PROGRAMA QUALIFICA’T
VALIDACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL (Annex 3) SUPORT DE L’ICQP AL PROGRAMA QUALIFICA’T Assessorament a les empreses en la definició dels llocs de treball per competències professionals, a partir del Catàleg de Qualificacions professionals. Assessorament als centres en l’aplicació de l’annex 3. Assessorament a les xarxes de coordinació. Seguiment del procés de validació de l’experiència laboral (annex 3). 02/12/2018 1 33

34 CONSIDERACIONS DE CARÀCTER GENERAL
Reconeixement de la competència 02/12/2018 1 34

35 CONSIDERACIONS DE CARÀCTER GENERAL
Conceptes bàsics Reconeixement: Trobar evidències Acreditació de l’experiència professional: Trobar evidències de la competència en relació a les unitats de competència. Validació de l’experiència professional: Trobar evidències de la competència en relació a les unitats formatives, associades a la unitat de competència Validació de la formació: Trobar evidències dels aprenentatges assolits, mitjançant, processos de formació no regulats, però que permeten la seva capitalització. 02/12/2018 1 35

36 SÍNTESI D’ACTUACIONS DEL CENTRE
CONSIDERACIONS DE CARÀCTER GENERAL SÍNTESI D’ACTUACIONS DEL CENTRE OBSERVA. ACTUACIONS CENTRE FUNCIONS ACTUACIONS INDIVIDU EMPRESA Fulletons Portal Xerrades Difusió oferta integrada potencial ACOLLIDA Trobar feina, obtenir una titulació Millora qualificació personal Conveni Relacionar oferta amb demanda Tancament oferta IDENTIFICACIÓ DEMNDA Inserció, requalificació, promoció Identificació tasques, lloc de treball Constitu. Junta Formació Cronograma Planificació Execució PROGRAMA D’ACTUACIÓ Planificació de les etapes Planificar la definició dels llocs treball per competències Treball en xarxa Annex 1 Annex 2 Annex 3 Desenvolupam. Servei integrat ACTUACIÓ Orientació Reconeixement Propostes de millora Avaluació TANCAMENT Certificació títol Certificació competència 02/12/2018 1 36

37 CONSIDERACIONS DE CARÀCTER GENERAL
Reclamacions En tots els casos, l’alumnat podrà fer una reclamació contra els resultats finals de la validació/avaluació. També la desestimació de la reclamació permet, a la persona interessada, interposar recurs d’alçada davant del conseller del Departament d’Educació. 02/12/2018 1 37

38 Xarxa de família professional
02/12/2018

39 Xarxa de família professional La xarxa és:
Un grup de treball on participin tots els centres que ofereixin alguna de les accions del pla Qualifica’t de la família professional i té com a finalitat: la COMUNICACIÓ entre els centres l’INTERCANVI d’experiències la FORMACIÓ per al desenvolupament del programa. 02/12/2018 1 39

40 Xarxa de família professional Composició de la xarxa
Coordinació: Responsable de la família professional Servei d’Organització del Currículum de la Formació Professional Inicial Representants: Cap de departament de la família professional o persona en qui delegui dels centres interessats en desenvolupar alguna de les accions del programa Amb l’assessorament de l’ICQP 02/12/2018 1 40

41 Xarxa de família professional Organització de la xarxa
Per família professional o per cicle formatiu en funció de les demandes Tan sols es treballaran les UF que siguin objecte de demanda d’alguna de les accions del Programa Qualifica’t 02/12/2018 1 41

42 Funcions de la xarxa de família professional
Analitzar les iniciatives plantejades en els diferents centres Establir les unitats formatives dels títols LOGSE Coordinar accions de formació a col·lectius singulars Acordar criteris per a la validació de la formació Acordar criteris per a la validació en base a l’experiència professional Coordinar-se amb les xarxes territorials Aportar dades de les accions impartides per a la valoració del programa 02/12/2018 1 42

43 Unitats formatives 02/12/2018 1 43

44 FOL, EIE, Síntesi i Projecte de cicles LOE,
Les tres accions del pla Qualifica’t estan referides a unitats formatives de tots els mòduls/crèdits dels cicles formatius, excepte: FOL, EIE, Síntesi i Projecte de cicles LOE, FOL, RET, RAT, ADGE no derivada de la unitat de competència, Síntesi i Projecte de cicles LOGSE. Les unitats formatives són agrupacions d’objectius i continguts de mòduls/crèdits relacionades amb activitats de treball i amb coherència didàctica per a l’aprenentatge. 02/12/2018 1 44

45 UNITATS FORMATIVES EN ELS CICLES
FORMATIUS LOE Les unitats formatives són les establertes en l’ordenament curricular i estan constituïdes per resultats d’aprenentatge, criteris d’avaluació i continguts relacionats. 02/12/2018 1 45

46 Títols LOE Mòdul A 02/12/2018 Durada: 132 h
Hores de lliure disposició en el mòdul: 33 h 02/12/2018 1 46

47 UNITATS FORMATIVES EN ELS CICLES FORMATIUS LOGSE
S’han d’establir grups de treball per a cada família professional / cicle formatiu per determinar les unitats formatives en què es divideix cada crèdit. 02/12/2018 1 47

48 Títols LOGSE Crèdit A 02/12/2018 Durada: 132 h UF1: Nom / Durada 33
Objectius terminals 1. …………….. 2. …………….. 3. …………….. Continguts Conceptes - Procediments Actituds UF2: Nom / Durada 66 Objectius terminals 1. …………….. 2. …………….. 3. …………….. 4. …………….. 5. …………….. Continguts Conceptes - Procediments Actituds 02/12/2018 1 48

49 Aspectes organitzatius i econòmics de l’oferta específica
Coordinació de les accions de formació a col·lectius singulars: Annex 1 Si el conveni amb l’empresa o entitat afecta a diversos centres cal acordar: Aspectes organitzatius i econòmics de l’oferta específica Criteris a tenir en compte en la planificació de les UF Adaptació de la programació: activitats d’ensenyament aprenentatge, activitats d’avaluació, metodologia... 02/12/2018 1 49

50 Coordinació de les accions de validació de la formació: Annex 2
Si el conveni amb l’empresa o entitat afecta a diversos centres cal acordar: Criteris per establir la prova d’avaluació: tipus de prova, puntuació de les parts de la prova ... Criteris per fer el seguiment de l’acció formativa de l’empresa 02/12/2018 1 50

51 Acordar criteris per valorar la documentació aportada i el currículum
Coordinació de les accions de validació dels aprenentatges mitjançant experiència laboral: Annex 3 Acordar criteris per valorar la documentació aportada i el currículum Analitzar els referents per a la validació de les UF: els resultats d’aprenentatge/ els objectius terminals i continguts procedimentals. Definir referents per preparar l’entrevista: criteris d’avaluació / continguts Definir criteris per a la validació 02/12/2018 1 51

52 Taula de coordinadors de famílies professionals
Activitats físiques i esportives Carles López Administració i Gestió Isabel Prat Agrària Marta Nel·lo Arts gràfiques Albert Altet Comerç i Màrqueting Isabel Prat Edificació i Obra civil Joan Ropero Electricitat i Electrònica Joan Ropero Fabricació mecànica Feliu López Fusta, moble i suro Albert Altet Hoteleria i turisme Rosa Andreu Imatge i so Rosa Andreu Imatge personal Rosa Andreu 02/12/2018 1 52

53 Taula de coordinadors de famílies professionals
Indústries alimentàries Marta Nel·lo Informàtica i comunicacions Jordi Batlle Instal·lació i manteniment Feliu López Química Marta Nel·lo Sanitat Josep Mis Serveis socioculturals i a la comunitat Pilar Nus Tèxtil, confecció i pell Isabel Prat Transport i manteniment de vehicles Albert Altet 02/12/2018 1 53

54 Dos/tres reunions per:
Calendari de treball Novembre-Desembre 2009 Dos/tres reunions per: * analitzar les iniciatives plantejades a la família professional. * establir les unitats formatives dels títols LOGSE * acordar criteris per a les accions de validació * constituir grups de treball per cicles, si cal Març 2010 Reunió de seguiment Juliol/Setembre 2010 Reunió de valoració 02/12/2018 1 54

55 Calendari de constitució de la xarxa de família professional
Administració i Gestió de novembre Informàtica i comunicacions 10 de novembre Serveis socioculturals i a la comunitat 10 de novembre Tèxtil, confecció i pell 10 de novembre Edificació i Obra civil 11 de novembre Arts gràfiques de novembre Fusta, moble i suro 12 de novembre Comerç i Màrqueting 13 de novembre Fabricació mecànica 13 de novembre Sanitat de novembre Transport i manteniment de vehicles 13 de novembre 02/12/2018 1 55

56 Calendari de constitució de la xarxa de família
professional Activitats físiques i esportives 16 de novembre Agrària de novembre Electricitat i Electrònica 16 de novembre Imatge i so de novembre Indústries alimentàries de novembre Instal·lació i manteniment 19 de novembre Imatge personal de novembre Química de novembre Hoteleria i turisme 23 de novembre 02/12/2018 1 56

57 XARXES TERRITORIALS 02/12/2018

58 Finalitats de la Xarxa Territorial
Grup de treball en el qual participen tots els centres d’un àmbit territorial. Té com a finalitats: la COOPERACIÓ entre els centres l’INTERCANVI d’experiències la FORMACIÓ per al desenvolupament del programa. la COORDINACIÓ de les actuacions 02/12/2018 1 58

59 Composició de la Xarxa Territorial
Coordinació de cada Xarxa: Professorat amb experiència en Projectes d’Integració de la FP, la coordinació Territorial d’FP, la Inspecció d’Educació. Participants de centre: El director/a i/o el coordinador/a del Programa Qualifica’t del centre. 02/12/2018 1 59

60 Organització de les Xarxa Territorials
Agrupació dels centres públics i privats concertats: CE Barcelona i ST Barcelona Comarques ST Catalunya Central ST Baix Llobregat ST Vallès Occidental ST Vallès Oriental-Maresme ST Girona ST Lleida ST Terres de l’Ebre i Tarragona 02/12/2018 1 60

61 Funcions de la Xarxa Territorial (1/2)
En relació amb l’oferta formativa a col·lectius, validació de la formació i validació de l’experiència. Identificar necessitats del territori. Donar resposta coordinada a les necessitats identificades. Establir estratègies i protocols d’informació i difusió. Coordinar l’establiment de convenis o acords. Establir criteris i procediments d’organització i gestió del Qualifica’t en el centre. 02/12/2018 1 61

62 Funcions de la Xarxa Territorial (2/2)
Desplegar acords establerts amb sectors/entitats que afectin a diversos centres i/o territoris. Reassignar, si cal, persones aspirants entre centres (excés de demanda). Canalitzar a les xarxes de família professional noves necessitats: desplegament UF, criteris de validació, etc. Cooperar i intercanviar experiències. Canalitzar i/ satisfer necessitats de formació del centre. Aportar dades per valorar el programa Qualifica’t. 02/12/2018 1 62

63 Equip de coordinació de les Xarxes Territorials
Francesc Roca, Francesc Papió, Rosa Almuni Terres Ebre-Tarragona ____, Paco González Lleida Tomàs Segundo, Sara Oliveras Girona Chus Bermúdez, Dolors Castro Vallès Oriental-Maresme Miquel Cortés, Carme Viñas Vallès Occidental Toni Morales, Jesús LLop Baix Llobregat Francisco Fernandez, Antoni Cornudella Catalunya Central Lluís Lacambra, Jordi Granel i Joan Hidalgo CE BCN i BCN Comarques 02/12/2018 1 63

64 Calendari de treball Xarxes Territorials 09/10
Novembre 2009 Constitució de les xarxes territorials. Establiment del programa de reunions: 1 per mes, aprox. Novembre 2009/juny 2010 Reunions de les xarxes. Juliol/Setembre 2010 Reunió/jornada de valoració. 02/12/2018 1 64

65 Recursos al servei dels centres (1/2)
Una pàgina web en gencat/educacio d’informació general a la població i empreses. Una pàgina web xtec.cat/estudis/fp, al servei dels centres: documentació, normativa, UF, models,... Un de contacte amb la coordinació del Programa Qualifica’t (provisionalment Un aplicatiu informàtic per gestionar inscripcions i certificats. Assessorament sobre convenis/acords de col·laboració. 02/12/2018 1 65

66 Recursos al servei dels centres (2/2)
Formació/assessorament metodològic i de gestió acadèmica. Formació del personal d’administració i serveis dels centres. Un equip tècnic per a la coordinació de família professional i territorial. Els Servei d’Organització del Currículum, l’Àrea de Formació Permanent del Professorat i el Servei de Suport a la Gestió dels Centres d’FP, de la Subdirecció General de Planificació i Organització de l’FP. L’assessorament de l’ICQP. 02/12/2018 1 66

67 Coordinació general del Programa Qualifica’t
Subdirecció General de Planificació i Organització de l’FP. Coordinador: Mon Bover Xarxa de Coordinació de Famílies Professionals: Mon Bover i Caterina Casado Xarxa de Coordinació Territorial: Mon Bover i Ferran Castrillo. Organització de formació del professorat: Josep Ma. Alañá 02/12/2018 1 67

68 Reconeixement Certificat d’innovació
Responsable del Programa Qualifica’t en el centre Participació en les accions del Qualifica’t Certificat de formació del professorat Participants en les xarxes de Família Professional Participants en les xarxes Territorials 02/12/2018 1 68


Descargar ppt "DESENVOLUPAMENT DEL PROGRAMA QUALIFICA’T 02/12/2018 1 1."

Presentaciones similares


Anuncios Google