Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
INEM 2008 año del humanismo y desarrollo personal
Advertisements

Zer da denboraren kutxa? ¿Que es el banco del tiempo?
“TU TRABAJO TIENE VALOR” SUS 7 FUNCIONARIOS DESTACADOS DEL MES.
Europako Erreferentzi Marko Bateratua eta Portfolioa Matilde Martínez irakasleak 2009ko otsailean Barakaldon emandako hitzaldi batean oinarrituta HIPIen.
DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz Izaskun Ibabe Erostarbe Para introducir el logotipo de su organización en esta.
LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
Internet libre Internet zabala eta mundu guztian hedatua egoteak kontrola ezina ematen zuen, ezin zen zehazki kontrolatu nork nabigatzen zuen sarean.
DONOSTIA Palacio Miramar Jauregia Azaroak 10 Noviembre VI JORNADAS NOVIOLENCIA ACTIVA INDARKERIA-EZA AKTIBOA VI JARDUNALDIAK.
Golden 5 MINTEGIA 4.SAIOA ( )
GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA.
REPUBLICA BOLIVARIANA DE VENEZUELA MINISTERIO DEL PODER POPULAR PARA LA EDUCACION LICEO SAN JOSE DE CAGUA CAGUA , ARAGUA VALORES INTEGRANTES: CORREIA.
POR: KATHERINE VILLÁN P. LIC. EN EDUCACIÓN PARA LA PRIMERA INFANCIA SEMESTRE III.
Xedea Misión Ikuspegia Misión Balioak Valores. Xedea Osakidetza- Euskal Osasun Zerbitzuko erakunde sanitario publiko batgara, Bizkaiko biztanleriaren.
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
FEDER F.S.E. Programa para la incorporación al ámbito de la Sociedad de la Información y del Conocimiento de los Centros de enseñanza de Gipuzkoa Gipuzkoako.
T A L D E L A N A C U R R I C U L U M E A N. HELBURU OROKORRAK 4.– Aprender a vivir juntos: a) Cooperar en la planificación y realización de actividades.
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
El próximo 5 de Junio toda la ikastola tenemos una cita con la diversión y el deporte al aire libre Hurrengo ekainaren 5ean ikastola osoa ondo pasatzeko.
ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.
Titulua AISIALDIKO BEGIRALE KIROL ESPARRUAN Eusko Jaurlaritzak onartutako EDE Fundazioaren Astialdi Eskolak erakundeen eta pertsonen eskura jartzen ditu.
U DALERRIAN E LKARBIZITZA P ROIEKTU I NTEGRALA Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila HEZKUNTZA BERRIKUNTZA ELKARBIZITZA, PAKEA ETA GIZA ESKUBIDEETArako.
GORPUTZ HEZKUNTZA.
Gurasoen motibazioa lantzeko arrazoirik ba al dugu?
ORIENTAZIOA DBH 4 ORIENTACIÓN 4º ESO. ORIENTAZIO PROZESUA / PROCESO DE ORIENTACIÓN.
Diviértete en Inglés SUMMER CAMP 2015 Del 22 de junio al 26 de junio y/o Del 29 de junio al 3 de julio IGE-AMPA IES URRITXE BHI BARRU AMOREBIETA-ETXANO.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
Ikasten ikasteko gaitasuna
2015/12/222016ko AURREKONTUA 2016 AURREKONTUA PRESUPUESTO ERANDIOKO UDALA.
Ekitatea-Kalitatea GUZTIONTZAKO ESKOLA. Gazte guztiek dute eskolak balioesten dituen ikasketa-programetara eta emaitzetara heltzeko eskubidea ≠≠ Ezinbestekoa.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
Datuak antolatzen.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
GABONETAKO JAIA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Gizarteratze bideak eta berdintasuna
IKASKETA KOOPERATIBOA
EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Datuak antolatzen.
Pentsatu zure (udaleko) liderretan
Patinak.
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
“JOLAS GAITEZEN DENOK”
HEGOALDE IKASTOLA, 3. MAILA
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
ARABAKO GIZARTE-PERTZEPZIOA Emaitzen txostena
BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
ANTOLAKETA II: KASUEN AZTERKETA
Bi aldagaitako estatistika deskribatzailea
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak: Ikastetxeak demokratikoki antolatzeko zailtasunak. Parte-hartzearen atzerapena. Gatazken kudeaketan, komunikazioan, giza-eskubidetan, jokabide etikoan, harreman afektiboetan…arlo hauetan aritzeko prestaturik al gaude ikasleak, irakasleak, familiak? Gutxiengo baten erresistentzia bortitza. Aniztasunari emandako balorazio negatiboa: arazoen kausalitatea pertsonen izaerari eta egoerari leporatzea.

Elkarbizitzaren diagnostikoa: ikus dezagun nola dagoen gure ikastetxea, zein den gure “kultura” *Oinarrizko hiru ideia hauekin: -elkarbizitzarako azpiegitura prestatu ahal dugula (egiteko nahia planifikatu) -zenbat eta jarduera didaktiko gehiago orduan eta posibilitate handiagoak asmatzeko (helburua finkatu) -eskola-elkarte osoaren pardaidetzaz.

Emozioak.sentimenduak Hezkuntza-politika Irakaslan-estiloa Bizikidetzaren kudeaketa Gatazken etika eta eraldaketa Irakatsi eta ikasteko prozedurak Partaidetza Emozioak.sentimenduak eta identitatea

sendotasunak ahuleziak IK pertsonak curriculuma interakzioak Pertsonak DIAGNOSTIKOA Objektiboa Subjektiboa DATU BILKETA IK F/AZP IRK/ZT galdesortak/denbora ZERGATIAK pertsonak curriculuma interakzioak antolakuntza arautegia Lehentasunak helburuak ONDORIOAK Pertsonak Taldeak Ikaskuntza/ Irakaskuntza Ikastetxea beharrak ahuleziak sendotasunak

Konplexua, alde anitzekoa eta sakona den errealitatearen azterketan, taldeka aritzea proposatzen dugu ondoko puntu hauek kontuan izanda: Ongizate pertsonalean eta harreman onen garapenean aldagai askok dute eragina. Ikastetxe bakoitzean eremu bat ala bestea gehiagoa ala gutxiago jorratzeko aukera egongo da, gauza asko eta asko oso ondo egiten dugulako. Lehentasunaren arabera joango garela eremuak eta estrategiak sailkatzen.

La esperanza está ligada al optimismo y en este sentido facilita una convivencia positiva, con un efecto benefactor para la autoestima, individual y colectiva, y como antídoto frente a la pasividad y el conformismo, dos circunstancias claramente dañinas para las personas y la convivencia. En el profesorado la forma como se vive la profesión es un elemento generador de esperanza. Vivir la profesión con amor, en la entrega a los demás, etc., es un requisito y tal vez una de las estrategias más eficaces y necesarias para dar y construir esperanza. Igualmente, el ejemplo del profesorado en su búsqueda cotidiana del saber, de la verdad, de la justicia, etc., son actitudes inherentes a la esperanza, al mismo tiempo que estrategias muy importantes para generarla. JARES, XESÚS R.(2006) Pedagogía de la convivencia, GRAO, Barcelona, pg. 33