La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA"— Transcripción de la presentación:

1 HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
SARE SOZIALAK 4. Pausua

2 UDALAREN SARE SOZIALAK (4. pausua)
Pixkanaka udalaren haur, nerabe eta gazteen sustapen arloaren sare sozialen diagnostikoa eta estrategia osatzen joan gara. Azken pausu honetan ESTATISTIKAK nahi ditugu landu.

3 ESTATISTIKAK Orain arte landu dugun guztia zehaztu ondoren: HELBURUAK HARTZAILEAK KANALAK EDUKIAK KUDEAKETA eta PLANIFIKAZIOA TONUA/ESTILOA HIZKUNTZA Egiten duguna NOLA neurtuko dugun, zer neurtuko dugun, zenbatero neurtuko dugun… identifikatzeko unea iritsi da.

4 Azken finean, kudeaketa egokia eta eraginkorrarako.
EGITEN DUGUNA HERRIAN ZABALDU NAHI DUGUla diogu askotan, baina NOLA DAKIZU ORAIN EGITEN DUZUNA JENDEARENGANA IRISTEN DEN ALA EZ? ESTATISTIKAK Sare sozialetan egiten ari garen kudeaketa NEURTZEA ezinbestekoa izango da, finkatu ditugun helburuak lortzen ari garen jakiteko, aldaketak egin behar baditugu estrategia bideratzeko edota arrakasta duten edukiak/dinamikak ezagutu eta errepikatzeko…. Azken finean, kudeaketa egokia eta eraginkorrarako.

5 ESTATISTIKAK -Datu hauek jasotzea KUDEAKETAren beste zati bat bezala ulertu behar ditugu. Hau da, kudeaketaren dinamikan integratuta egotea komeni da. -Datu hauek jaso ondoren, datu hauetatik ondorio batzuk atera beharko ditugu: Adibidez; identifikatu arrakasta duten edukiak, edo alderantziz, arrakasta eduki ez dutenak. Honek adibidez, pistak emango dizkigu, hau da, gure hartzaileei interesatzen zaizkion edukiak ezagutzeko aukera izango dugu eta gure estrategia/kudeaketa bideratzen lagunduko digu.

6 ESTATISTIKAK Ondo pentsatu beharko dugu: -ZENBATERO egingo dugu neurketa?? -ZE TRESNAK erabiliko ditugun neurketarako?? (hasiera batean, oinarrizkoak, sare sozial berak ematen dizkigutenak erabiliko ditugu. Bigarren fase baterako, nahi izanez gero, beste tresna batzuk erabili daitezke…) -ZE TXANTILOI erabiliko dugu datuak jasotzeko?? (Eredu batzuk prestatu ditugu laguntzeko) -DATUAK interpretatu. Zenbatero?? (Adibidez, datuak hilero jasoko ditugu, baina datu hauek interpretatu eta ondorioak atera, 3 hilabetez behin jasoko ditugu memorietan…)

7 ESTATISTIKAK EKINTZA ZEHATZAK ETA EMAITZAK NEURTU EMAITZA NEURGARRIAK (Txantiloiak ikusi. Datuak jasotzeko proposamen bat da. Bakoitzak erabaki beharko du bere beharretara egokitutako eredu egokia) EMAITZA EZ NEURGARRIAK (Sare sozialetatik kanpo jasotako komentarioak jaso…) BALORAZIOA: Emaitza hauen balorazio bat egin beharko dugu. Balorazio hauek egiteko maiztasun bat ere ezartzea komeni da. HOBETZEKO PUNTUAK: Balorazio horretan oinarrituz, hobetzeko puntuak identifikatuko ditugu, behar diren egokitzapenak egiteko.

8 Txosten honen zatia estrategia osoaren oinarria izango da.
Gogoratu, momentuz hartutako erabakiak (1. pausua+2. pausua+3 pausua) txosten batean idazten hasi behar dugu puntuz-puntu. Betetako txantiloiak lagungarriak izango dira txostena osatzeko. Txosten honen zatia estrategia osoaren oinarria izango da. SARE SOZIALEN ESTRATEGIA DISEINATU: 3. EKINTZA ZEHATZAK ETA EMAITZAK NEURTU EMAITZA NEURGARRIAK, EMAITZA EZ NEURGARRIAK, BALORAZIOA, HOBETZEKO PUNTUAK 2. EDUKIEN PLANGINTZA/PROGRAMAZIOA ETA KOORDINAZIOA PLANGINTZA, KOORDINAZIOA, KONPETENTZIA EDO ADIBIDE ONAK EZAGUTU, ESTILOA DEFINITU 1. ESTRATEGIAREN OINARRIA DIAGNOTIKOA, HELBURUAK, HARTZAILEAK, KANALAK.

9 ZALANTZAREN BAT BADUZUE: 943 472580 telefonora deitu eta saiatuko gara argitzen!


Descargar ppt "HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA"

Presentaciones similares


Anuncios Google