La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi 2007.  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi 2007.  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi."— Transcripción de la presentación:

1 Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi 2007

2  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi den jakinez gero. -Haize bolada bortitzenak hauek izan dira: - 1970 LGE - 1990 LOGSE - 2006 LOE (??) KZE

3  Lisboako bilkura (2000 urtea)  Ekonomiaren garapena eta prestakuntza behar berriak  Europako Batasuna eta Hezkuntza mundua. - Unibertsitateak (Bolognaren ituna) - Hizkuntza konpetentziak. - Giltza-konpetentziak (key competences) KZE - Testuinguru sozial eta historikoa. Non eta Noiz.

4  Curriculum diseinu berrietan Konpetentzia kontzeptua da seguruenik berritasun nabarmenena.  Zer berritasun ekartzen ditu Konpetentzia kontzeptu honek gaurko curriculum proposamenekin konparatuz gero? Eta zer ondorioak ditu curriculumaren garapenerako? KZE - Konpetentziak curriculumaren barruan

5 “El concepto de competencia representará aquí una capacidad de movilizar (1) varios recursos cognitivos (2) para hacer frente a un tipo de situaciones ( 3) ”. A continuación aclara el significado de esta definición con las siguientes acotaciones: “ 1. Las competencias no son en sí mismas conocimientos, habilidades o actitudes, aunque movilizan, integran, orquestan tales recursos. 1.Esta movilización solo resulta pertinente en situación, y cada situación es única, aunque se la pueda tratar por analogía con otras conocidas. 2.El ejercicio de la competencia pasa por operaciones mentales complejas sostenidas por esquemas de pensamiento (…) 3.Las competencias profesionales se crean, en formación, pero también merced a la navegación cotidiana del practicante, de una situación de trabajo a otra. “ [5] P. Perrenoud, Diez nuevas competencias para enseñar, Graó, Barcelona. (2004). KZE Konpetentziaren definizioa:

6 Ezagutzaren Erabilpena Testinguru Jakin batean Teknologia erabiliz - problema eta zailtasunei aurre egiteko modu etiko, autonomo eta arduratsuz. KONPETENTZIA= EETT KZE Konpetentziaren definizioa:

7 Konpetentzia: Ezagutza baten erabilpena testuinguru jakin batean teknologia erabiliz Zientziak Psikologia Gizarte Zientziak 1970 < 1970 < LGE LOGSE < 1990 > 2006 LOE KZE Konpetentziaren definizioa:

8 Pertsona baten testuinguru oinarrizkoak: Familia. Eskola (Haur eskola, Derrigorrezko eskola, Lanbide eskola, Unibertsitatea, …) Lanbidea Gizartea Komunikabideak Eskolan ikasten dena, zer testuingurutan aplikatzen da? KZE

9 Eskola Familia Gizartea Lanbidea Pertsona baten testuinguru gizarteratzaileak KZE - Akademizismoa

10 LOE-ren egitura curricularra  Etapako helburuak: Gaitasunak (MEC) Konpetentziak (EJ)  Ikasarlotako etapako helburuak. Gaitasunak (MEC) Konpetentziak (EJ)  Ikasarlotako edukiak  Ikasturteko helburuak Ebaluazio irizpideak (MEC) Ikasturteko Konpetentziak (EJ)  Giltza-konpetentziak LOE (MEC): 1/ Comp. en comunicación lingüística 2/ Comp. matemática. 3/ Comp. En el conocimiento e interacción con el mundo físico 4/ Tratamiento de la información y comp. digital 5/ Comp. social y ciudadana. 6/ Comp. cultural y artística. 7/ Comp. para aprender a aprender 8/ Autonomía e iniciativa MEC LOE (EJ): EJ -ren Proposamena KZE

11 KONPETENTZIAK, ZEREGINAK ETA EBALUAZIOA Konpetentzia baten garapena eta lorpena konpetentzia horrekin zerikusi zuzena duen ZEREGINA burutzeak eskatzen du. K onpetentzia Z eregina E baluazioa KZE

12 Curriculuma garatzeko ohiko eskema: - Helburuak. - Edukiak. - Metodologia - Ebaluazioa Konpetentzietan oinarritutako curriculuma garatzeko eskema: - Konpetentziak ---- testuingurunea - Zereginak - Ebaluazioa. - CURRICULUMA GARATZEKO ESKEMAK:

13 KZEKZE - Zeregina bilakatzen da curriculumaren garapenaren atomoa - Esaidazu zer jaten duzun eta esango dizut ……. - Esaidazu zer egiten duzun eta esango dizut zertan zaren eskudun. - CURRICULUMA GARATZEKO ESKEMAK:

14 - Zeregina atomoa ba da, Unitate didaktikoa da molekula. - Propietate kimikoak molekulak ditu eta ez atomoak, hortaz zereginen konbinaketa egokian datza curriculumaren garapenerako gakoa. - CURRICULUMA GARATZEKO ESKEMAK: KZEKZE

15 - Ebidentzietan oinarritutako ebaluazioa. (perfomance) KZE -Konpetentzia ekimen baten bidez frogatzen da. Ekimena ebaluatzeko ebaluazio irizpideak beharrezkoak dira. Epaitzea bait da helburua eta ez neurtzea. - Potfolioa edo karpeta ebidentziak antolatzeko, aurkezteko eta azaltzeko bitartekoa. - CURRICULUMA GARATZEKO ESKEMAK:

16 MILA ESKER ZUEN ARRETAGATIK


Descargar ppt "Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi 2007.  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi."

Presentaciones similares


Anuncios Google