Proposta 8.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Proposta 11.
Advertisements

Proposta 5. 1.Enumera i descriu accions o activitats en la història narrada per Caravaggio.
  El Ensayo.
Concurso literario décimos 2012
Las características del cuento
“EL ENSAYO”.
EDUCACIÓN PLÁSTICA Y VISUAL
pintura y en la fotografía
FAUVISME ORIGENS: 1905 Exposició col·lectiva al Saló d’ Automne de Paris. Reben el nom de “Fauves” per part d’un crític d’art que durant l’exposició.
Proposta 13.
NAIXEMENT DE LA LITERATURA FRANCESA I ELEMENTS CULTURALS MEDIEVALS
Quattrocento.
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Joakim,Lucas,Adrian,Arnau.
El comentari de text.
Giacomo Leopardi, l’Infinito.
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
C/ San Rafael, Gandia Tfno Departament llengua i valencià Pilar Román
Sopa Campbell’s Andy Warhol
Gèneres teatrals..
EL CONTE UNITAT 2 Llengua i valencià 1 1
DESCRIPCIONS D’ESPAIS Departament llengua i valencià Pilar Román 1 1
TEMA 1 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
Teoría y taller de la forma
Writer 4... mira’t bé la pàgina
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
Tècniques de representació gràfica
LES PALANQUES Sara El Idrissi 3r. ESO C.
L’Expressió escrita.
L’ART A L’EDAT MODERNA.
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
Contexto de Producción
ESTA SERÍA MI EMPRESA.
Proposta 1.
Área Estético Expresiva I Orientación Educación Plástica 1 Proyecto de Trabajo 2010 Marco nuevo Diseño Curricular del Profesorado de enseñanza.
L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.
BERNAT METGE.
CONJUNT ICONOGRÀFIC DE SANT CLIMENT DE TAÜLL
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
5 ARTISTES DEL MAIL ART.
L'ART A L'EDAT MODERNA Alumnes de 6è Escola Miquel Baró Seròs.
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Proposta 10.
L´assaig de postguerra
MOSAICS DE L’ABSIS DE LA CATEDRAL DE MONREALE
4. L’òptica quàntica L’òptica electromagnètica ens descriu la llum com una ona EM clàssica: Amplitud dels camps: variables contínues Energia ~ |A|2 Aquesta.
MUTACIÓ Eduardo Chillida Escultura segle XX.
Ordenació simètrica i jeràrquica
CLASSIFICACIÓ DE LA MATÈRIA
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
LES ONG: CAMINANT PEL MÓN
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
CEIP MESTRAL VILA-SECA P- 4 ANA MARÍA GUERRERO SERENA
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
Art Prehistòric 2n Ciències Socials.
Proposta 2.
ACTIVITAT 6.
TREBALLADORES GESTANTS, PART RECENT O EN PERÍODE D’ALLETAMENT
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
Proposta 14.
Les Avantguardes (principis segle XX)
EL GÒTIC Andrea Soria Catalán..
EL LLENGUATGE COL.LOQUIAL
UNITAT 3 LA CARTA Departement llengua i valencià Pilar Román 1 1
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Proposta 9.
Transcripción de la presentación:

Proposta 8

Fase 1 Professor

L’obra: Adam i Eva (el pecat original)

On és el text: A la Bíblia

Bíblia Antic Testament El pecat original Text bíblic

Altres obres que tracten el tema globalment (1)

Altres obres que tracten el tema globalment (2)

Altres obres que tracten el tema parcialment

Fase 2 Alumnes

Primera lectura: les paraules

Segona lectura: les escenes Descripció Descripció

Segona lectura: les escenes Descripció Descripció

Segona lectura: les escenes Descripció Descripció Descripció

Segona lectura: les escenes Descripció Descripció Descripció

Tercera lectura: Els personatges Eva Adam Deu Qui és cadascú?

Tercera lectura: Els personatges La serp Què representa?

Quarta lectura: les escenes bíbliques Descripció Descripció

Quarta lectura: les escenes bíbliques Descripció Descripció

Quarta lectura: les escenes bíbliques Descripció Descripció Descripció

-Estil -Escola -Autor. -Etapa de producció -Títol de l’ obra 1. Anàlisi de l’obra Tècnica: fresc-temple-aquarel.la-oli-pastel-cera-gravat... Suport: sobre paret-sobre fusta-sobre tela -sobre paper... Línia: Existència o no de línies Modelat: Representació o no de volum S’aconseguiex la representació del volum: -mitjançant gradacions de color o de llum - mitjançant contrasts suaus (sfumato) - mitjançant contrasts violents -Estil -Escola -Autor. -Etapa de producció -Títol de l’ obra e) Llum: de tipus natural-artificial o d’ estudi f) Color: Gamma empleada -freda -càlida g) Perspectiva: Desinterès per la representació de l’espai i la profunditat Interés per la representació de l’espai i la profunditat h)Composició: Senzilla i clara Complexa i) Forma de expressió : -abstracta -figurativa

L’autor: 1. Anàlisi de l’obra Lloc on està situada Època -Període artístic -Característiques generals d’aquest període

1. Anàlisi de l’obra Exercici de comparació En que se semblen 2. En que es diferencien

1. Anàlisi de l’obra Exercici de comparació En que se semblen 2. En que es diferencien

Exercici de comparació 1. Anàlisi de l’obra Exercici de comparació És una obra del període renaixentista- - És una obra del període romànc- -

Exercici Descriu les escenes que hi ha Senyalades: -a) -b) -©) -d)