PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Esquema de principi INCENDI ORDRE D’EVACUACIÓ EQUIP D’INTERVENCIÓ
Presentació de L’AVANTPROJECTE DE PLA D’EMERGÈNCIES I AUTOPROTECCIÓ DE L’IES Lluís Vives.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Què és un pla Individualitzat ?
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Mòdul d’Admissió i vacants
El Pare Claret és un regal per a tots
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
3a PART Els nens i nenes de P- 4
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
INS DANIEL BLANXART I PEDRALS
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Llei 5/2003, de 22 d’abril, de mesures de prevenció dels incendis forestals en les urbanitzacions, els nuclis de població, les edificacions i les instal·lacions.
“Les classes més sostenibles”
LA LLUNA RUTH MORETA, HELENA CUNILL, HAIRAT ABUBAKAR, NOUH DAHOU, ROGER FONT I MIQUEL DELS SANTS.
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
Objectiu Educatiu Trienni
PLA D’EMERGÈNCIA Curs 2018/19 Generalitat de Catalunya
Presentació BATXILLERAT
Presentació BATXILLERAT
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Tema 5: Nombres naturals i enters
Informàtica Batxillerat HCS
TECNOLOGIA.
FORMACIÓ PLA D’AUTOPROTECCIÓ I SIMULACRE D’EMERGÈNCIA 2018
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
ALTRES MESURES DE PREVENCIÓ I PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Recurs educatiu Europa
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
Riscs PLA D'EMERGÈNCIA IES CELESTÍ BELLERA 15/05/2019.
BIBLIOTECA - MEDIATECA
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
VIES I RECORREGUTS D’EVACUACIÓ
VIES I RECORREGUTS D’EVACUACIÓ
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
SIMULACRE D’EVACUACIÓ INSTITUT MARGARIDA XIRGU
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
PLA D'EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya Departament d’Educació Institut d’Ensenyament Secundari LA ROMÀNICA PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17

OBJECTIUS Ensenyar l’alumnat a reaccionar adientment en situacions d’emergència. Conèixer les condicions de seguretat del nostre edifici. Mentalitzar la comunitat educativa de la importància de les qüestions relacionades amb la seguretat i emergències en els centres escolars.

QUAN HEM D’EVACUAR L’EDIFICI? QUINES CAUSES JUSTIFIQUEN UNA EVACUACIÓ? Incendi Explosió Amenaça de bomba Fuita de gas Terratrèmol QUAN HEM D’EVACUAR L’EDIFICI? Quan sonin TRES TOCS CONSECUTIUS del senyal d’alarma:10 segons de so i 5 de silenci

QUI ÉS EL/LA RESPONSABLE D’EVACUAR L’AULA? El professorat que hi hagi a l’aula en el moment de l’evacuació. Què farà? Informar l’alumnat que: Deixi els objectes personals. Surti de pressa, però sense córrer. AGAFAR LA LLISTA D’ASSISTÈNCIA. Tancar les finestres i la porta de l’aula sense clau. Mantenir l’ordre i controlar la baixada de l’alumnat per les escales. Acompanyar l’alumnat fins el punt de concentració i fer el recompte.

COM EVACUAREM L’EDIFICI? Desallotjament de cada planta: La prioritat augmenta en relació amb la proximitat a les escales d’evacuació o portes de sortida assignades en el plànol. Ordre d’evacuació per plantes: La prioritat augmenta amb la proximitat de la planta a la porta principal de sortida al pati.

CAP A ON ANEM? Al soterrani

CAP A ON ANEM? Al soterrani

CAP A ON ANEM? Al soterrani

CAP A ON ANEM? Al soterrani

CAP A ON ANEM? Al soterrani

CAP A ON ANEM? A la planta baixa

CAP A ON ANEM? A la planta baixa

CAP A ON ANEM? A la planta baixa

CAP A ON ANEM? A la planta baixa

CAP A ON ANEM? A la planta baixa

CAP A ON ANEM? A la 1a planta

CAP A ON ANEM? A la 1a planta

CAP A ON ANEM? A la 1a planta

CAP A ON ANEM? A la 1a planta

CAP A ON ANEM? A la 1a planta

CAP A ON ANEM? A la 2a planta

CAP A ON ANEM? A la 2a planta

CAP A ON ANEM? A la 2a planta

QUI ÉS EL COORDINADOR/A RESPONSABLE DE PLANTA? El professorat que es trobi en les següents aules en el moment de l’evacuació: PLANTA RESPONSABLE SUBSTITUT/A Soterrani Taller 1 Tecnologia Taller 2 Tecnologia Baixa 102 109 Primera 204 213 Segona 307 302

QUÈ FARÀ EL COORDINADOR/A RESPONSABLE DE PLANTA? Encarregarà l’evacuació del seu grup a un altre professor/a i vetllarà perquè l’evacuació es faci amb ordre per les vies d’evacuació establertes. S’assegurarà que no quedi ningú als lavabos de la seva planta, a les aules ni a qualsevol altre lloc. Serà l’últim d’evacuar la planta (professor/a escombra), informarà el coordinador de prevenció i tot seguit, buscarà el seu grup per fer el recompte final.

ON ENS CONCENTRAREM?

COM FAREM EL RECOMPTE? CONTROL DE L’EVACUACIÓ DE GRUPS D’ALUMNES Grup: ______ Matèria/Crèdit: _____________ ESO BATXILLERAT CICLES FORMATIUS Nombre d’alumnat del grup: ______________ Nombre d’alumnat evacuat: ______________ Nombre d’alumnat que falta: ______________ Relació d’alumnes que falten: Ha vingut al centre Incidències SÍ NO 1   2 3 Observacions: Data __________________ Professor/a responsable del grup: ______________________________________ Lliureu aquest full al responsable de realitzar el recompte de l’alumnat evacuat del centre

QUAN ES FARÀ EL SIMULACRE? La ............. quinzena de ............... 2016/17. Per aquest motiu, cal que: Porteu sempre el full de recompte d’alumnat. Observeu a l’aula que esteu el recorregut de sortida i si sou responsable de planta.

GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ