LA GESTIÓ DEL DOCUMENT ELECTRÒNIC: DES DEL REGISTRE A L’ARXIU

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Septiembre 2007 Descripción de Descripción General de de Recogida de datos de solicitantes mediante Con el uso de este.
Advertisements

Administración electrónica en la Diputación de Lleida.
ARCA (Arxiu de Revistes Catalanes Antigues)
Servei de generació de còpies autèntiques
Servei de Contractacions i Subministraments
iArxiu: Formació Tècnica
Sistema de gestió APPCC
Illes de coneixement en un oceà de dades
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
Avantatges competitives
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
COMITÈ DE PRODUCTE ROLSAC
ENFISPO.
Servei de generació de còpies autèntiques
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
FORMES JURÍDIQUES D’EMPRESES
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
La teva contribució 1.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
En aquest tema veurem els apartats següents:
Control de Retirada de Vehicles
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
El paper de l’arxiver en el compliment de la llei 39/2015: el model de gestió del document i expedient electrònic. Maig 2017.
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Connexió GREC/DSpace DDUB
Juan Antonio Elena Castiñeira Grau d’Enginyeria Informàtica  
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
ECM vs Low Infrastructure Archive
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
Víctor Ruiz Marquès Enginyeria en Informàtica   Juan Martínez Bolaños
Publicar articles de recerca al
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
2014 Seu electrònica.
Tesis Doctorals en Xarxa
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Presentació BATXILLERAT
Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona
PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR EL SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR
La importància dels estàndards arxivístics en la gestió documental
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
INFORME ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA A LA COMARCA DEL MARESME
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Nova eina de descoberta
Projecte: Videojocs.cat
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
6 Unitat Documentació clínica.
TFC -Accessibilitat Web
Gestió conjunta del SET amb el títol
Grabeplast sales management
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
CICLES FORMATIUS.
Transcripción de la presentación:

LA GESTIÓ DEL DOCUMENT ELECTRÒNIC: DES DEL REGISTRE A L’ARXIU XVI Congrés d’Arxivística i Gestió de documents de Catalunya Reus, 4 de maig de 2017

Índex Principals característiques de SIMPLIFICA Principals característiques d’ABSArchivo Gestió del cicle de vida del document electrònic amb SIMPLIFICA Gestió del cicle de vida del document electrònic amb SIMPLIFICA i ABSArchivo Preguntes

EL CONSULTOR SIMPLIFICA

Plataforma cloud d’administració electrònica que s’adapta fàcilment a l’Organització i permet una gestió completa del cicle de vida dels expedients electrònics

Esquema general de components de la plataforma EL CONSULTOR SIMPLIFICA Procediments i plantilles SEU ELECTRÒNICA GESTOR D’EXPEDIENTS Mòduls GESTIÓ ADMINISTRATIVA Acords i Resolucions Gestor de tasques Validació de documents Notificacions electròniques Registre telemàtic Notificacions Portafirmes Carpeta ciutadana Taulell d’anuncis Perfil contractant Registre d’Entrades i Sortides ABSArxiu

Principals característiques de la plataforma SIMPLIFICA Inclou l’accés al repositori de continguts de EL CONSULTOR DE LOS AYUNTAMIENTOS (procediments, plantilles, legislació, sentències, jurisprudència) Incorpora el Gestor d’expedients d’ABSIS que permet 3 modalitats de tramitació: Tramitació lliure basada en accions (sense procediment) Tramitació guiada seguint un procediment genèric Tramitació guiada seguint un procediment específic

Principals característiques de la plataforma SIMPLIFICA Inclou un Gestor de tasques Incorpora un escriptori de treball que permet a l’usuari controlar les seves tasques, documents, expedients i avisos És multinavegador i multidispositiu Permet una tramitació dels expedients senzilla i simple (pocs clicks) Està integrada amb els principals serveis del Consorci AOC

Principals característiques de la plataforma SIMPLIFICA Classificació documental Inclou el model de Quadre de classificació documental publicat pel GENCAT Permet carregar el Quadre de classificació documental de cada entitat Inclou un Esquema de metadades de preservació compatible amb l’ENI i amb iArxiu (sèrie, expedient, document, signatura-e) Permet la classificació documental dels expedients des de la seva incoació Permet la classificació dels documents des de la seva captura o generació Inclou un repositori centralitzat segur de documents estructurat segons el QdC Signatura digital Permet gestionar els expedients per realitzar les transferències a l’arxiu Inclou portasignatures d’escriptori i mòbil Genera signatura electrònica en format d’arxiu (XADES-A, CADES-A, PDF-LTV) Inclou mòdul per mantenir les signatures electròniques (completat i resignat periòdic)

Model de Quadre de classificació documental a “n” nivells (GENCAT)

Esquema de metadades de preservació

Classificació documental dels expedients

Classificació documental dels expedients

Visor de documents amb metadades de preservació

ABSArchivo

Principals característiques d’ABSArchivo Basat en Alfresco comunity 4.2c Inclou 2 repositoris documentals diferenciats (DM i RM) Repositori Alfresco Document Management: Emmagatzema tots els expedients i documents en fase activa (expedients “oberts” i “tancats”) Repositori Alfresco Records Management : Emmagatzema tots els expedients i documents en fase “semi-activa” (expedients “arxivats”) Els repositoris documentals estan estructurats segons el QdC de l’entitat. Quadre de classificació documental / sèries documentals Metadades de Preservació i gestió Taules d’avaluació documental Inclou un gestor d’arxiu electrònic que amplia les funcionalitats d’Alfresco RM 2.0 Definició i aplicació dels calendaris de preservació a les sèries (planificació disposició) Control de les transferències d’expedients rebudes Control dels expedients a destruir Destrucció d’expedients Registre d’eliminacions Seguretat i auditoria dels expedients/documents Cercador d’expedients/documents per contingut i per metadades DM: Fase activa RM: Fase semi-activa

Repositori Alfresco Document Management (DM)

Repositori Alfresco Records Management (RM)

Cicle de vida del document electrònic amb SIMPLIFICA Plataforma de custòdia i preservació documental Seu-e / eTRAM Connector amb iArxiu NOTIFICACIONS / e-Notum Telemàtic Repositori documental Gestor d’expedients OAC Registre E/S Presencial Serveis de completat i resignat ACORDS I RESOLUCIONS Manteniment de signatures

Serveis de completat i resignat Cicle de vida del document electrònic amb SIMPLIFICA i ABSArchivo Plataforma de custòdia i preservació documental Seu-e / eTRAM Connector amb iArxiu Mòdul Arxiu Gestor Documental Arxiu electrònic DM RM ABSArchivo NOTIFICACIONS / e-Notum Telemàtic Gestor d’expedients OAC Registre E/S Presencial Connector amb ABSArxiu ACORDS I RESOLUCIONS Manteniment de signatures Serveis de completat i resignat

Plataforma cloud d’administració electrònica que s’adapta fàcilment a l’Organització i permet una gestió completa del cicle de vida dels expedients electrònics

Moltes gràcies David Sánchez dsanchez@absis.es Cindea Saranz csaranz@absis.es Moltes gràcies