Gestió electrònica del Dipòsit Legal

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Advertisements

SciFinder.
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
NOTES TÍTOLS PROPIS> Tramitació
    Títols oficials > Enregistrament i lliurament de títols oficials Bellaterra (Cerdanyola del.
Campus Virtual.
Campus Virtual.
BAIXAR MAPES DE L’ICC (INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA)
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
Exportar qualificacions a les actes
Projecte:SIRE (Sistema Integrat Recepta Electrònica)
Avantatges competitives
El qualificador i les qualificacions al Campus Virtual de la UB
SERVEI DE PETICIÓ DE DOCUMENTS
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
José Luis Molina Materiales proporcionados por Javier Ávila Molero
Google Scholar citations
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Mòdul d’Admissió i vacants
Títols oficials. Recepció de la impremta. Circuit. Instruccions
CUIDATGE.
Bases de dades del CSIC:
Presentació de la base de dades
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
ESecretaria CB Montpedrós
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
ENFISPO.
Plataforma de l’alumne
Protocol de canvi de nom legal a canvi de nom sentit
Library and Information Science Abstract
Creació d’un mapa personalitzat
Control de Retirada de Vehicles
Presentació de la base de dades
Per entrar a l’intraweb:
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Títols oficials adaptats a l’EEES > Duplicats / Modificació
Tutorial TIMERIME.
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Les Restriccions d’accés
    Gestió d’expedients => Gestions individuals d’expedients => Introducció de pràctiques extracurriculars.
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
L’ajuda t’explica com connectar-te
PROCÉS D’ENVIAMENT i RECEPCIÓ DE TÍTOLS AL MINISTERI
Com sol·licitar l’intercanvi SICUE
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Formació de títols propis
Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
SCIENCE OF SYNTHESIS.
Localitzar citacions rebudes
Conèixer la Biblioteca de Matemàtiques
PRÉSTEC DE LLIBRES ELECTRÒNICS Breu tutorial
ERIC Manual d’ús.
SCIFINDER.
REAXYS.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
El meu compte Des d’El meu compte podeu:
Propostes de millora en el GIR
Dialnet.
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
Projecte: Videojocs.cat
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona
Estils i Plantilles Ms Word.
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
ZbMATH.
Transcripción de la presentación:

Gestió electrònica del Dipòsit Legal Permet als impressors, editors, productors, ... realitzar els tràmits de sol·licitud, lliurament de dades i consulta de números de Dipòsit Legal des d’Internet. Per poder utilitzar aquesta aplicació cal adreçar-se a la Secció de Coordinació de les oficines del Dipòsit Legal de Catalunya per sol·licitar el codi i la contrasenya corresponent. Secció de Coordinació de les Oficines del Dipòsit Legal de Catalunya Gisela Cabarrocas bcdl@bnc.es 93 452 69 00

Gestió electrònica del Dipòsit Legal Una vegada es disposa del codi i de la contrasenya es pot accedir a l’aplicació a través de la Web de la Biblioteca de Catalunya, a l’adreça: www.gencat.es/bc La gestió electrònica del Dipòsit Legal es troba a l’opció Dipòsit Legal dins l’apartat de Serveis Professionals. A continuació us oferim un breu recorregut per les opcions que proporciona. Benvinguts al Dipòsit legal en línia !

L’impressor, editor o productor, s’ha d’identificar per utilitzar l’aplicació. Una vegada identificat, únicament accedirà a les dades corresponents a les seves tramitacions.

L’aplicatiu presenta un menú amb les diferents opcions de tramitació L’aplicatiu presenta un menú amb les diferents opcions de tramitació. En aquesta presentació descriurem 3 itineraris bàsics.

Itinerari 1: Assignació de números de DL. El sistema presenta un pantalla que permet sol·licitar tants números de DL com es desitgi. L’únic camp obligatori per sol·licitar l’assignació de números de DL és el títol.

Per a cada títol el sistema assigna un número de DL Per a cada títol el sistema assigna un número de DL. Aquest és el número que després s’imprimirà al llibre, disc, CD-ROM, video, etc. Finalitzada la reserva de números, es pot tornar al Menú per a realitzar d’altres tràmits o sortir de l’aplicació. Tornarem al Menú i escollirem una altra tramitació ...

Itinerari 2: Llista de números de DL assignats. Una vegada el document ja s’ha publicat, cal completar les dades del DL abans de fer la tramesa dels exemplars a la Oficina.

Per completar les dades es poden cercar els números de DL assignats per rang d’anys o per rang de números de Dipòsit Legal.

El sistema proporciona la llista de documents resultants de la cerca El sistema proporciona la llista de documents resultants de la cerca. A partir d’aquesta llista es poden seleccionar un o més números de DL, i a continuació demanar el formulari per completar dades.

El formulari incorpora dades del document i de la tramesa, de manera que quan l’impressor, editor o productor lliuri els exemplars a l’Ofina de DL, siguin fàcilment identificables. A continuació es pot tornar al Menú per fer un altre tràmit o sortir de l’aplicació. Tornarem al Menú i escollirem una altra tramitació ...

Itinerari 3: Llista de números de DL validats. Quan els exemplars arriben a les Oficines es comproven les dades i si són correctes es registren en el sistema com a documents validats i lliurats.

Per consultar els registres validats es pot cercar per rang d’anys o per rang de números de Dipòsit Legal.

El sistema proporciona la llista de documents validats El sistema proporciona la llista de documents validats. A partir d’aquesta llista es poden seleccionar un o més números de DL, i escollir entre imprimir el registre o descarregar les dades al PC.

Si s’escull l’opció d’impressió s’obté un document amb totes les dades del registre validat.

Si s’escull l’opció de descàrrega de dades el sistema obre una finestra de descàrrega per seleccionar el nom i la ubicació del fitxer de dades. Des d’aquesta opció s’obté un fitxer ASCII amb els camps separats per #, que gràcies al seu format es pot incorporar fàcilment a d’altres sistemes de gestió de Dipòsit Legal. #AnyDL#Núm.DL#Data valida.#Tipus mat.#Títol #1999 #224 #19990225 #LLI #Atrevida #1999 #225 #19990302 #LLI #El poder de la imaginación

Gràcies per la vostra visita Una vegada finalitzada aquesta gestió es pot sortir de l’aplicació o iniciar una altra tramitació. Cada pantalla inclou una ajuda que guia als usuaris per l’aplicació ... però en cas de dubte sempre es poden adreçar a: Secció de Coordinació de les Oficines del Dipòsit Legal de Catalunya Gisela Cabarrocas bcdl@bnc.es 93 452 69 00 Gràcies per la vostra visita