S’HA DE VALORAR CRÍTICAMENT !!!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Cartell. ¿Què és un cartell? Un cartell és un missatge visual intencional en dos dimensions. És a dir, està format per una imatge fixa manipulada i.
Advertisements

Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
TÉCNICAS DIRIGIDAS A MEDIOS DE COMUNICACIÓN. Importancia de la relación con medios El objetivo de cualquier organización es tener presencia en los MEDIOS.
Producción Audiovisual Marketing Protocolo Publicidad.
Publicidad, propaganda, panfletos Prof. Estrella Durán L.
¿QUÉ BUSCA ESTE AFICHE ? PROPÓSITOS DEL AFICHE: INFORMAR algo de manera clara y concisa. ATRAER Y PERSUADIR al público con respecto a.
Els mapes: Un croquis Primers mapes de navegació o Portolans:
Barberà del Valles, 19 Novembre 2008
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS Breu explicació del model d’Alcoi (País Valencià) Barcelona, 22 de juny de 2016.
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Informació i sensibilització
La música a L’EDAT MITJANA
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
Generacions de llocs web
DESCRIPCIONS D’ESPAIS Departament llengua i valencià Pilar Román 1 1
TIPOLOGIA TEXTUAL ELS TEXTOS INSTRUCTIUS.
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
Com han anat les vacances?
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Les cadires i les butaques
Jornada de portes obertes
Impress 2... Edita la teves presentacions!
SINECOLOGIA La sinecologia estudia les relacions tròfiques (alimentació) dins els ecosistemes. Els cicles de matèria i energia en els ecosistemes.
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
5.- MITJANS DE COMUNICACIÓ I SOCIETAT DE MASSES (I)
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Fitxa cas.
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
creació i desenvolupament de
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
LA PREHISTÒRIA MARCELA USUAGA.
Els sous de les dones a CATALUNYA
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Informació i sensibilització
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
El màrqueting i els seus elements
DONES CUIDADORES. Realitat social i laboral
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Xino xano fins que arribem a la placeta de la font.
Esxcvzxcvzxvczxcvpacio para el texto.
La comptabilitat en l'empresa
Lanzamiento de un nuevo producto: Shapoo BackStage. Plazo: 6 meses.
De la imatge al text del text a la imatge i les viceverses respectives.
Intensiva: Es practica en espais reduïts
BEGINNER EV3 PROGRAMMING Lesson
LES BALENES QUÈ MENGEN COM SON CLASSES RESPIRACIÓ CARACTERÍSTIQUES
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
5. Els pluralistes 39 Qui hi forma part?: Quins trets tenen en comú
Accessibilitat web per a discapacitats visuals
TEMA 5 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Xavier Bonvehi Santamaria 13/01/2012 UOC ETIS
NO s’acceptaran els pòsters que NO estiguin fets amb aquesta plantilla
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Curriculum Ocult Nerea Cepeda Doncel..
L’AVIÓ QUE VA ANAR A LA TERRA
La representació dels objectes
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Transcripción de la presentación:

S’HA DE VALORAR CRÍTICAMENT !!! PUBLICITAT persuadir informar Característiques Formats Tipus Extensió molt reduïda. -Intenten crear impacte visual i sonor(amb música, imatges,...). ESPOT TV Breu + audio (20”-40”) + visual - text INSTITUCIONAL Difós per organismes públics o sense ànims de beneficiar-se. Informació verídica i objectiva. Objectiu d’interés general. TANCA RADIOFÒNICA Ràdio + audio COMERCIAL Promogut per empreses amb interessos comercials. Informació centrada en els interessos de l’empresa. Objectiu d’interés econòmic particular. CARTELL Imatge + text breu essencial TANCA PUBLICITÀRIA Cartell de grans dimensions col·locat estratègicament. Imatge + text breu essencial FULLET DE MÀ Cartell menut + text breu però més concret S’HA DE VALORAR CRÍTICAMENT !!!