L’excel·lència en l’atenció al client turista

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PRESENTACIÓN trabajo.
Advertisements

I JORNADA DE TREBALL SOCIAL Treball social i salut: dilemes ètics
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
En la societat actual, i en un futur, tant les persones amb dèficit d’autonomia personal com la gent gran presenten necessitats diferents a l’hora d’optar.
La Consolidació de la Infermera com a Gestora de Casos
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
5a. JORNADA D’ACTUALITZACIÓ en PATOLOGIA de L’ADOLESCÈNCIA
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Presentació El sector de la distribució comercial ha vist com durant els últims anys han anat apareixent diferents tipus de formats pel que fa a la venda.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Aula Informativa CeCREM Jornada
Programa HCCC i Recepta electrònica: Impacte i lideratge
“La Responsabilitat Social Corporativa en els nous entorns”
Pla Integral de la Part Alta
Consultar programes i inscripció a
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
“Com hem viscut el Programa REMI. Experiències de la prova pilot”.
FOTO 1 TROBADA D’ALUMNES DEL PROJECTE INSTITUTS VORA TER.
JORNADA PRESENTACIÓ GUIA PRÀCTICA PER AL MANEIG DE L’ASMA 2010
Projecte d’Itineraris Formatius
Us convidem a la I Jornada de Comunicació Corporativa de La Unió:
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
Margin Management Concept
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Memòria de Farmàcia Pràctica Disseny i estructuració d’un servei farmacèutic per a ser implementat a la farmàcia comunitària Maria Rubio Valera Professora.
SUPERVISIÓ EXPERTA DE LA QUALITAT DEL SERVEI ELÈCTRIC
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
Tutora: Eloisa Lorente
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
El màrqueting i els seus elements
DONES CUIDADORES. Realitat social i laboral
EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES
TALLER DE TRANSFERÈNCIA DE CONEIXEMENT
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
EXPERIÈNCIES INNOVADORES EN L’ORGANITZACIÓ DE LES CURES INFERMERES
“Benchmarking en Innovació”
“Benchmarking en Innovació”
CUAP Ciutat Vella-Peracamps
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
IV JORNADES DOCTORIALS
Nou servei de Prodeca adreçat a les entitats i les empreses del sector de la fruita de Catalunya
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
2ª Jornada amb motiu del dia Mundial del Ronyó
EXPERIÈNCIES INNOVADORES EN L’ORGANITZACIÓ DE LES CURES INFERMERES
Presentació de resultats
III TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR ESCOLAR
Evolució del comerç als barris de Barcelona
La demografia mèdica a Osona.
Residencia estudiants
EL DESARROLLO HUMANO. EL DESARROLLO COMO PROCESO INTEGRAL.
III Jornada de transport sanitari
PRESENTACIÓ TELEMÀTICA DE L’IESDMT
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

L’excel·lència en l’atenció al client turista Pla Integral de Suport a la Competitivitat del Comerç Minorista 2014 Trobades Cambra L’excel·lència en l’atenció al client turista 14 de novembre de 2014

Pla Integral de Suport a la Competitivitat del Comerç Minorista 2014 Objectius Analitzar les expectatives prèvies d’un client turista. Repassar les claus de satisfacció. Establir la relació entre el servei al client i el comerç Adreçat a Empresaris i professionals del sector turístic amb clients turistes. Preu Gratuït Lloc de celebració Ajuntament Vell. Plaça Ajuntament 1-4 Calella Data 14 de novembre de 2014 Horari De 9.30h a 14.00 h Ponent Sr. Joan Elias, Professor d’ Eada i de la Cambra de Comerç de Barcelona Director de Relacions Públiques del JJOO de Barcelona 92 Programa 9.30 h Benvinguda i presentació 9.35 h Introducció al model turístic La visió dels turistes 11.00 h Pausa –Cafè 11.30 h Indicadors brillants Idioma i genoma Les 10 Virtuts per atendre bé a un turista 13.30 h Conclusions i cloenda