EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
Advertisements

SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
KONPETENTZIAK LANTZEN URRETXU IKASTOLA Formazio-saioa Urtarrilak
ADIMEN EMOZIONAL GATAZKEN EBAZPENERAKO TAILERRA
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
GORPUTZ HEZKUNTZA.
ORIENTAZIOA DBH 4 ORIENTACIÓN 4º ESO. ORIENTAZIO PROZESUA / PROCESO DE ORIENTACIÓN.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
Ikasten ikasteko gaitasuna
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
SARRERA Saioen antolamendua
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
La Salle Berrikuntza Programak
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ZUZENDARIEN BILERA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: SUSTATZAILEAK: Berrikuspena: BND
Ongi etorri!.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Beritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
“Geogebra aplikazioaren murgiltzea EKI proiektuko ikasmaterialean”
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
Konpetentzien araberako
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
GURASO ESKOLA 2014/2015.
Komunikazioaren elementuak
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
Ataza: Industria Iraultza
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
GURASO ESKOLA 2014/2015.
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
Unibertsitatean sartzeko
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
GIZ-EN EGOERA HERRI TXIKIETAN. PREMIAK ETA ZAILTASUNAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Transcripción de la presentación:

EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA Anoetako Herri Ikastola

Zer da EKI ? Ikaslearen irteera profilean oinarritutako curriculuma: Oinarrizko Konpetentziak. Euskal Curriculuma garatzen duena. Konpetentzietan oinarritutako curriculuma: Integrazioaren Pedagogia. Egoera-familiak. Prozedura metadiziplinarrak arlo guztietan integratzen dituena. Euskara ardatz hartuta, eleaniztasuna bideratu eta IKT konpetentzia arlo guztietan integratzen duena.

Zer da KONPETENTZIA? “Konpetentzia, egoera-familia bati aurre egiteko beharrezkoak diren baliabide kognitibo multzoa mobilizatzeko gaitasuna da.” (Perrenoud 1995)

Zer da KONPETENTZIA? Dagokion egoera ebazteko beharrezkoak diren ezagutza, gaitasun eta jarreren konbinazioa da. Bizitzako arlo guztietan erabilgarria (arlo pertsonal, sozial, akademiko eta laboralean).

Oinarrizko konpetentziak DIZIPLINARRAK METADIZIPLINARRAK hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia matematikarako konpetentzia zientziarako konpetentzia teknologiarako konpetentzia konpetentzia sozial eta zibikoa arterako konpetentzia konpetentzia motorra hitzezko eta hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia elkarbizitzarako konpetentzia ekimenerako eta espiritu ekintzailerako konpetentzia norbera izaten ikasteko konpetentzia

EKI, zein gaitan? DBH 3 eta 4. mailan: EUSKARA LENGUA ENGLISH MATEMATIKA NATUR ZIENTZIAK GIZARTE ZIENTZIAK DBH 3 eta 4. mailan:

EKI, euskarri desberdinak PAPERA UNITATE DIDAKTIKOA LAN KOADERNOAK JARDUERA FITXAK DIGITALA VIRTUS BOOKS EKIGUNEA JARDUERA OSAGARRIAK

EKI, euskarri desberdinak UNITATE DIDAKTIKOA Ikasmateriala jasotzen duen liburu inprimatua

EKI, euskarri desberdinak LAN KOADERNOA Ariketa sistematiko multzoa

EKI, euskarri desberdinak JARDUERA FITXAK Unitate didaktikoetako jarduerek eskatzen dituzten adierazpenak eta ariketak egiteko euskarria: taulak, mapak, inkestak, …

EKI, euskarri desberdinak VIRTUS BOOKS Unitate didaktikoaren liburu digitala: Audioak Bideoak Animazioak Irudiak Jarduera osagarriak …

EKI, euskarri desberdinak EKIGUNEA www.ekigunea.com Euskarri digitalak biltzen dituen txokoa: Audioak Bideoak Animazioak Irudiak Jarduera osagarriak …

Unitate didaktikoaren egitura: 1. HASIERAKO FASEA 2. GARAPEN FASEA 3. AMAIERAKO FASEA 4. ZERTIFIKAZIO-FROGA

Funtzio orientatzailea HASIERAKO FASEA FUNTZIOA JARDUERA TIPOLOGIA EBALUAZIOA Ikaslea konpetentziarekin harremana duen egoeraren aurrean kokatu eta haren eskakizunei erantzuteko lan-plangintza egitea Kokatze-jarduerak: Konpetentziarekin lotuta dagoen eta motibazioa pizten duen hasierako egoera konplexu bat aurkeztea. Arakatze-jarduerak: Ikaslearen aurre- ezagutzak arakatzea eta gatazka kognitiboa sorraraztea. Planifikazio-jarduerak: (1) sekuentzia didaktikoa aurkeztea eta ikasleek lan- plangintza irudika dezaten lortzea: zergatik- zer-nola. (2) Lan-plangintza kodeliberatzea eta adostea. Hasierako ebaluazioa Funtzio orientatzailea

GARAPEN FASEA (1) FUNTZIOA JARDUERA TIPOLOGIA EBALUAZIOA Ikasleak egoerak (konpetentziak) eskatutako eduki-baliabideak eta bestelako baliabideak bereganatzea. Ulertze- edota miatze-jarduerak: konpetentziaren osagaiek eskatzen dituzten edukiak bereganatzeko, Informazioa eskuratzea, ulertzea, baloratzea eta sortzea. Aplikazio-jarduerak: Ikaskuntza berriak integratzen eta finkatzen laguntzea. Egituratze-jarduerak: Ikaskuntza berriak berrantolatzea eta kokatzea. Auto-erregulazio jarduerak: Ikaskuntza prozesuari buruzko metekognizioa eta erregulazioa bideratzea. Hasierako ebaluazioa Funtzio orientatzailea Eduki-baliabideen ebaluaziorako froga: hasierako egoerari aurre egiteko beharrezko eduki-baliabideak zein oinarrizko beste baliabideak ikasleak bereganatu dituela frogatzea. Zertifikazio funtzioa

GARAPEN FASEA (2) FUNTZIOA JARDUERA TIPOLOGIA EBALUAZIOA Ikasleak eduki-baliabideak mobilizatzen eta integratzen ikastea. Integrazio-jarduera sinpleak: konpetentziarekin erlazionatutako eduki-baliabideen artetik, batzuk modu integratuan mobilizatzen ikastea. Integrazio-jarduera konplexua: Hasierako egoera berreskuratu eta hari irtenbide egokia ematea, horretarako beharrezkoak diren eduki-baliabideak modu integratuan mobilizatzen ikasiz. Auto-erregulazio jarduera: Hasierako egoerari aurre egiteko ikasleak mobilizatu eta integratu dituen eduki- baliabideei buruzko metakognizioa eta erregulazioa bideratzea. Eduki-baliabideen integrazioaren ebaluazioa Auto-erregulazio funtzioa

AMAIERAKO FASEA FUNTZIOA JARDUERA TIPOLOGIA EBALUAZIOA Ikasleak eduki-baliabideak transferitzen ikastea. Integrazio-jarduera konplexua: Familia bereko egoera konplexu berri bat eta hari lotutako hiru zeregin proposatzea ikasleak ebatz ditzan, ikasitako baliabideak modu integratuan mobilizatzea eta transferitzen ikasiz. Auto-erregulazio jarduera: Proposatutako egoera berriari aurre egiteko beharrezko eduki-baliabideen transferentziari buruzko metakognizioa eta erregulazioa bideratzea. Eduki-baliabideen transferentzia ren ebaluazioa Auto-erregulazio funtzioa

KONPETENTZIAREN ZERTIFIKAZIO-FROGA FUNTZIOA JARDUERA TIPOLOGIA EBALUAZIOA Ikasleak konpetentziaren lorpena frogatzea Integrazio-jarduera konplexua: Familia bereko egoera konplexu berri bat eta hari lotutako zenbait zeregin proposatzea ikasleak konpetentziaren lorpena froga dezan dezan. Konpetentzia ren bakarkako ebaluazioa Zertifikazio funtzioa

Buletineko nota, nondik?

Eduki-baliabide frogak NOIZ Garapen fasean zehar (ebaluazioan zehar) ZENBAT Osagai bakoitzeko bat (irakasgaiaren arabera) (unitate bakoitza bi osagaietan banatuta) FROGAREN EGITURA Helburu didaktikoetan banatuta Kontzeptuak eta prozedurak neurtzeko jarduerak Jarduera bakoitzak bere adierazleak : ariketak zer eskatzen duen eta zertarako

Konpetentzia froga NOIZ Unitatea amaitutakoan (ebaluazio amaieran) ZENBAT Irakasgai bakoitzak froga bakarra FROGAREN EGITURA Eduki baliabideak neurtzeaz gain, bere erabilpena eta integrazioa ere ebaluatzeko froga Familia bereko egoera berriaren azalpena Zereginetan banatuta Zeregin bakoitzak bere adierazleak Ebaluaziorako irizpideak: Pertinentzia Koherentzia Ezagutza eta baliabideen erabilpena

Eskerrik asko!