La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

ZUZENDARIEN BILERA 2009-11-05.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "ZUZENDARIEN BILERA 2009-11-05."— Transcripción de la presentación:

1 ZUZENDARIEN BILERA

2 KURRIKULUM BERRIAREN EZARPENA

3 KURRIKULUM BERRIAREN EZARPENA
: LH 1. ZIKLOA, DBH 1. ETA 3. MAILAK : LH 2. ZIKLOA, DBH 2. ETA 4. MAILAK : LH 3. ZIKLOA ( HIRITARTASUNA )

4 DOKUMENTAZIOA ( egokitu beharrekoa)
-HEZKUNTZA PROIEKTUA -IKASTETXEKO KURRIKULUM PROIEKTUA HIZKUNTZEN TRATAERA TUTORETZA PLANA AJA

5 IKASTURTE HONETAN BERRIAK Ebaluazio Diagnostikoaren inguruko txostenak eta Hobetze planak. Ebaluazio Diagnostikoa: Matematika, Hizkuntzak, Gizarte eta herritartasuna ... otsailaren bukaeran hasi nahi. Eskola 2.0 Elkarbizitza Urteko Plana eta Behatokia Eleaniztasuna

6 2008-2009ko ebaluazio diagnostikoaren ondorengo kronograma
Data Eginbeharra Eragileak Azaroa Abendua Ikastetxeetan bilerak: ikastetxearen emaitzen txostenaren ezaugarriak, emaitzen argibideak eta ebaluazio berria ( ) Ikastetxearen aholkulari erreferentea eta ikuskaria Urtarrila Otsaila 5 Ikastetxearen txostena egin Aholkulari erreferentea + ikuskaria Otsaila Martxoa 5 Hobekuntza-planak egitea

7 EMAITZEN-TXOSTENA 2008-2009 ED
Erkidegoko datuak, konpetentzien ingurukoak,... Ikastetxeko emaitzak + ebaluatutako taldekoarenak familia norbanakoarentzat (emaitzak+gomendioak) G05

8 29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea
8. artikulua.– Hobekuntzaren prozesua: Ebaluazioaren ondorengo jarduketak. 1.– Erreferentziako ikuskariak bilera batera deituko ditu Berritzegunearen erreferentziako aholkularia eta ikastetxe bakoitzean ebaluazio diagnostikoa koordinatu duen taldea, emaitzei buruzko lehen hurbilketa egiteko eta dagokion ikastetxeak bere Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana taxutzeko beharrezkoak den informazioa helarazteko

9 29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea
8.2.– Ebaluazio diagnostikoa koordinatzeko taldeak probetan lortutako emaitzen azterketa eta ondorengo balorazioa egingo du, eta klaustroari eta OOG (Ordezkaritza Organo Gorena) edo Eskola Kontseiluari horren berri emango die, emaitzak aztertu eta horiei buruzko gogoeta egin ahal izan dezaten. Horretarako, eta ereduari jarraiki, ikastetxeko txosten bat onduko du. Halaber, ikasle bakoitzaren familiari, bere emaitzak jakin araziko zaizkio.

10 IKASTETXEAREN TXOSTENAREN HELBURUA
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN TXOSTENAREN HELBURUA Ikastetxeko testuinguruaren baitan emaitzak “irakurtzen”jakitea da. Ebaluatutako konpetentzietan ikasleek lortu dituzten emaitzak abiapuntu gisa hartuta diagnostikoa egitea; balio numerikoetan soilik oinarritu beharrean, balio horrek indarguneak direla erakusten duten alderdiak identifikatzeko edo, aldiz, ahulak direla eta hobetu beharrekoak diren alderdiak zein diren zehazteko.

11 IKASTETXEAREN TXOSTENAREN EGITURA 1.- Emaitzen azterketa
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN TXOSTENAREN EGITURA 1.- Emaitzen azterketa - Ebaluazio diagnostikoko emaitzak eta eskolako ebaluazioetako emaitzak ( erlaziorik?) - Ebaluazio diagnostikoan, konpetentzia ezberdinetan lortutako emaitzak. Ebaluatutako talde desberdinen emaitzak. - Ebaluazio diagnostikoan lortutako emaitzak eta ikastetxeak espero zituenak.. 2.- Egoeraren diagnostikoa - Mantentzeko indarguneen identifikazioa. - Hobetzeko ahuluneen identifikazioa - Kausen azterketa 3.- Hobekuntzarako arloak eta lehentasuna 4.- Eskuhartzerako arloak eta lehentasuna 5.- Erabakiak eta ekintzak banakako kasuetan.

12 IKASTETXEAREN HOBEKUNTZARAKO ESKU-HARTZE PLANAREN HELBURUA
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN HOBEKUNTZARAKO ESKU-HARTZE PLANAREN HELBURUA Ikastetxeko Txostenean hartutako erabakiak eta ondorioak biltzea eta lan eremuak azpimarratzea. Hobekuntzarako beharrezkoak diren ekintzetan haien plangintza egitea.

13 IKASTETXEAREN HOBEKUNTZA PLANAREN EGITURA
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN HOBEKUNTZA PLANAREN EGITURA Ekintzen proposamenak eta haien diseinua: - Ekintzak ( zehatzak ) - Helburuak - Denboralizazioa. - Baliabideak. - Arduradunak. - Ebaluazioa: jarraipen adierazleak eta lorpen adierazleak.

14 29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea
8. 3.– Ondoren, ikastetxearen ebaluazio diagnostikoa koordinatzeko taldeak Hobekuntzarako Esku-hartze Plan bat egingo du, beharrezkotzat jotzen diren hobekuntzarako neurri eta proposamenak jasoz. Plan hori ikastetxearen Urteko Planean txertatuko da.

15 29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea
8. 4.– Berritzegunearen erreferentziako aholkularia ikastetxeak eskatzen duen aholkularitza eskaintzeaz arduratuko da, bai Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana taxutzeko bai aipatu planean proposatutako neurriak gauzatzeko.

16 29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea
8. 5.– Hala Hobekuntzarako Esku-hartze Plana nola Ikastetxeko Txostena erreferentziako ikuskariaren eskura egongo dira, eta hark testuok ebaluatzeko txosten bana prestatuko du. Gerora, proposatutako hobekuntza-neurrien gauzapenaren jarraipena egingo du, eta ikastetxeko zuzendaritzari bere jarduketen emaitzaren berri emango dio.


Descargar ppt "ZUZENDARIEN BILERA 2009-11-05."

Presentaciones similares


Anuncios Google