ACTIVITATS D’ORIENTACIÓ A LA CLASSE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
Advertisements

TRANSMISSIÓ I TRANSFORMACIÓ DE MOVIMENT
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
ESCALES.
Equacions amb dues incògnites.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Sistema Dunar (amb GPS)
FUNCIONS ELEMENTALS.
Orientació per mitjans naturals
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Col·legi BEAT RAMON LLULL
El Planeta Terra.
6è de Primària Escola El Cim
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
Construeix la gràfica de valors
Tècniques d’orientació
CALES DE L’ESCALA.
Creació d’un mapa personalitzat
ELS NOMBRES ENTERS.
Les corbes còniques.
Experimentam amb la ciència
Les cadires i les butaques
MAPES MENTALS TONI BUZAN
Aprenem a ser mestres.
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
XILE cultures a conèixer Cultura de Xile
EL FULL EXCEL A LA CLASSE DE GEOGRAFIA: Introducció Georecusos
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Projecte interdisciplinari:
L’esfera celeste.
Què existeix i què no existeix.
PROPIETATS DE LA LLUM La llum es propaga en línea recta.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
El Supercúmul Local o Cúmul de Virgo - Coma
ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA
Medició del radi terrestre
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
La brúixola Nom: Curs:.
Nom : Elena Ipingea Data :
El·lipse Corba que s’obté en tallar un con de revolució per un pla que talli totes les generatrius del con i que no passi pel seu vèrtex. Si considerem.
Repàs control matemàtiques
Exercicis sobre l'Àtom:
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
Repàs control matemàtiques
Arbres… ¿De quantes classes en deu haver? ¿De quins arbres en saps el nom?
ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
Ciències socials, geografia i història Primer curs
Dibuix Tècnic Sistemes de representació.
Tema 2. Representació de la Terra
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
La Terra i la Lluna.
COLÒNIES A CA LA MARIA LA CASA DE COLÒNIES. LA FAGEDA. LA GRANJA.
Justificació De la mateixa manera que l'esport és important per mantenir la forma física, la gimnàstica mental és important per al nostre cervell. "Enginy"
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
LA TERRA, PLANETA DEL SISTEMA SOLAR Lourdes Escobar. Primer d’ ESO.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Punts cardinals i Rosa dels Vents
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

ACTIVITATS D’ORIENTACIÓ A LA CLASSE

Dibuixa el plànol de la classe comptant les rajoles. Escala: Rajola = quadret Altres: 1 m. = 4 quadrets 6 passes = x quadrets Etc...

Ara dibuxa-hi el mobiliari. Sense la brúixola descobrir els punts cardinals a partir de situar l’Est i l’Oest. -A les 9 del matí on tenim el sol? Entra el sol a la classe? -A la tarda on ens queda el sol? Ens entra per la finestra? Situats Est i Oest on quedarà el Nord? I el Sud?

Amb l’ajuda de la brúixola comprovem on és el nord, sud ... Des del centre de la classe camina en direcció nord, est ...

Digues en quina taula estàs assegut Asseu-te en el nombre de taula que et diuen. En quina direcció queden: la taula 11, la taula del mestre, la pica...

Situa’t en el lloc assenyalat en el plànol. Digues a quins llocs estan situats els teus companys. Quins estan situats més al nord? I a l’oest?

Busca i escriu les lletres o paraules situades en els llocs assenyalats. Confegeix la paraula/frase resultant.

Busca les lletres/paraules seguint l’ordre de les fletxes. Què hi diu?

La cinta groga (vertical) representa el meridià de Greenwich. ACTIVITATS DE LATITUD, LONGITUD Col·loquem dues cintes de diferents colors que es tallin perpendicularment al centre de la classe La cinta groga (vertical) representa el meridià de Greenwich. La cinta marró (horitzontal) representa l’Equador.

La classe queda dividida en dos quadrants. Situem-nos en: el quadrant NE, ara en el SO. ...

Sobre els dos eixos col·loquem uns fulls amb els nombres de 10 en 10. Els nombres grocs (sobre l’eix vertical) representen els paral·lels (distància a l’Equador). Els nombres blaus (sobre l’eix horitzontal) representen els meridians.

Passeja’t pel paral·lel: 40 N., 20 S., ... Passeja’t pel meridià: 60 E., 10 O., ... Situa’t en el punt: 20 S. 30 E., ... Situa’t en algun punt de la classe i digues quin punt és (paral·lel i meridià)...