Atréveste a crear un book tráiler?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Programa Nacional de Informática Educativa-MEP-FOD
Advertisements

1 EL SPOT PUBLICITARIO:. 2 Un comercial de televisión, cuña, anuncio o spot televisivo es un soporte audiovisual de corta duración utilizado por la publicidad.
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
O efecto invernadoiro en Galiza
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
Juan Ramón Alonso García
As claves dunha nova escola
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
VINCENT VAN GOGH
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Grupo de traballo combas a-1
Déixese sorprender….
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PEQUENOS GRANDES CINEASTAS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O PROXECTO XENOMA HUMANO E AS IMPLICACIÓNS
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
O POR QUE DO CAMBIO.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Falando do pasado: COPRETÉRITO
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Juan Ramón Alonso García
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Xornada de coordinación
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
CORTEXO ANIMAL.
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
Era unha vez unha competencia ...
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Segue o esquema proposto
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

Atréveste a crear un book tráiler?

Que é un book tráiler? Unha das últimas tendencias para promocionar unha novela é realizar un vídeo curto, ou teaser, similar aos tráileres cinematográficos que promocionan películas ou series de televisión. O book tráiler pon de manifesto, a través de música, imaxes fixas, secuencias gravadas, efectos, etc., os aspectos máis atractivos do libro para captar a atención dos lectores. Un book tráiler suxire os acontecementos da historia, pero sen revelar a trama. A súa función é incitar á lectura. Válido, non só para libros de ficción, un book tráiler é unha ferramenta moi eficaz para todos os xéneros literarios, desde a poesía, o ensaio, biografías, etc. Estes vídeos duran menos de tres minutos e xeralmente van acompañados con música de fondo relacionada co tema da rodaxe.

Empezamos a ler Imos comezar coa lectura do libro. Elaboraredes o voso book tráiler co libro elixido da listaxe de lecturas suxeridas na aula virtual. O proceso de lectura do libro realizarase fóra da aula, non obstante, suxerimos como máximo ata decembro para realizar a lectura antes de comezar o traballo co book tráiler. É importante que nesta fase do proxecto, ademais de desfrutar coa lectura do libro que seleccionastes, recordedes o obxectivo da vosa lectura e, para isto, suxerímosvos que teñades cerca esta presentación na que aparecen algunhas ideas que vos poden axudar na montaxe da parte escrita do book tráiler. (Ver padrón 1)

CREAMOS O GUION Chegou o momento de crear o guion ou "storyboard" que será a base do voso book tráiler. Debedes ter en conta que o que ides crear é un pequeño vídeo, é dicir, que ides pasar dun texto escrito á imaxe en movemento; é outra maneira de narrar e de comunicar. O book tráiler, como xa vistes, é un produto audiovisual, polo tanto pode recoller texto escrito, texto oral, imaxes fixas, imaxes en movemento, música... A elección de todos estes elementos (palabras, cores, sons...) e a súa combinación poden ser definitivos para plasmar mellor as sensacións que queirades transmitir.

Para isto propoñémosvos que, no proceso, utilicedes diferentes ferramentas que vos poden axudar a ir organizando todas esas sensacións e emocións que tivestes lendo o libro e a escoller os diferentes elementos que lle darán forma. (Ver padrón 2) Convenvos pensar tamén de antemán sobre as necesidades técnicas que ides ter. Para isto podedes utilizar o padrón 3. Con todas estas decisións xa tomadas podedes comezar a elaborar o que será o guion do voso book tráiler. Para isto podedes utilizar o padrón 4.

PLANIFICAMOS E CREAMOS O BOOK TRÁILER Agora imos crear o book tráiler, pero antes, debemos planificar as tarefas que imos realizar. A continuación tedes un padrón no que recolleredes as diferentes tarefas que debedes realizar, así como a temporalización e os responsables das diferentes tarefas. Unha vez realizada a planificación, comeza o traballo de creación de cada book tráiler. Agora é o momento de utilizar os guións que creastes. Para a creación existen diferentes programas como Movie Maker, Animoto, editor de vídeos de Youtube... Na páxina de titoriais podedes atopar diferentes guías que paso a paso vos axudarán na confección dos vídeos. Lembrade que a duración aproximada do book tráiler será entre 1-3 minutos. (Ver padrón 5)

PADRÓNS 1. Book tráiler: https://drive.google.com/file/d/0B0gWtPO39EAWY01LcmJKV2FjWUU/view?usp=sharing 2. Para a toma de decisións: https://drive.google.com/file/d/0B0gWtPO39EAWb2FBdXJJa1RacGs/view?usp=sharing 3. Para decisións técnicas: https://drive.google.com/file/d/0B0gWtPO39EAWN25OM05qcVVZcDA/view?usp=sharing 4. Para o guion: https://drive.google.com/file/d/0B0gWtPO39EAWTHRjT2t5UnNISzQ/view?usp=sharing 5. Planificación das tarefas: https://drive.google.com/file/d/0B0gWtPO39EAWYThhTjdHRnFfZ0U/view?usp=sharing