EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TREBALL DE CATALÀ.
Advertisements

TESEU Y EL MINOTAURE Pablo José Blasco Mendoza 4ºB.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
Ecolina era una jove gallina que vivía en la muntanya amb la seua família. Menjaven fruites i verdures, cuquets i herbetes; jugaven lliures pel camp i.
i les seves observacions fa 400 anys
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
Història de ZAQUEU (Lc 19, 1-10)
Adaptat a la LSC per la Cristina Escolà
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
EL CONTE DEL DOFÍ.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
Projecte de P-3 4a Part Curs
LA FAULA.
TEO A 2 C.R. P quest curs utilitza paper, vídeo i i ordi- nador.
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
La família de les tortugues
EL TAURÓ QUE ES VA ENAMORAR
EL POBLE DE LA FANTASIA.
LA BRUIXA INVISIBLE AUTORS: Mario i Dídac.
El Reflex dels teus Actes
UNA VEGADA HI HAVIA TRES ÓSSOS QUE VIVIEN EN UNA CABANA ENMIG DEL BOSC
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Quin dinosaure!.
Llegendes sobre la Lluna
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
EL CONTE DELS TAURONS.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
DONA I ET DONARAN Si tu reses i dones a la gent que pateix; Déu et donarà a tu. Resa i fes obres. Georgina Prat Marrasé.
Laia Crespo i Jessica Guerrero
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
La història de Sísif Mitologia Grega.
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Activitats de comprensió
Quina emoció! Què ens voldran dir?
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
RELAT CURT La princesa perduda
EL DOFI AVENTURER.
Una historia a Castelldefels.
XIII a Setmana de la solidaritat
L’Aventura de l’Olinet
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
LA PANDILLA.
Llegenda.
La Tortuga i el Dofí AUTORS: Maria i Pau.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
RELAT CURT El drac de l’aigua
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
LA FLOR MÀGICA AUTORS: Ainoa i Christian.
SANT JORDI 1er La princesa Es va espantar Quan el drac
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
UNA BRUIXA DOLENTA AUTORES: Laia R. i Laia P..
RESTA PORTANT-NE.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
El que ha passat està molt bé
Vincent Van Gogh.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
ELS VIATJERS DEL TEMPS AUTORS: LUCIA I GERARD.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor

EL GAT NEGRE Joan TOUGH, (1987). El lenguaje oral en la escuela EL GAT NEGRE Joan TOUGH, (1987). El lenguaje oral en la escuela. Madrid: Visor comprensió–producció de narracions Gènere discursiu: Conte: Narració dialogada en tercera persona. Activitat: Reproducció oral de conte. Procediment: Explicació de la historia per part de l’adult fent referència a les imatges. Posterior reproducció oral de la historia per part de l’alumne amb el suport de les imatges. Instrucció: Ara mirarem una historia. Primer jo te l’explicaré, i després me l'explicaràs, a la teva manera, i ho gravarem amb aquest aparell. D’acord? Registre: Gravació de veu i anotacions sobre l’actuació del nen.

EL GAT NEGRE Joan TOUGH, (1987). El lenguaje oral en la escuela EL GAT NEGRE Joan TOUGH, (1987). El lenguaje oral en la escuela. Madrid: Visor Hi havia una vegada una mestressa de casa que tenia una gata i sis gatets molts entremaliats. Un dia, mentre tots estaven jugant i la porta de casa estava oberta, el gatet de color negre es va escapar. Quan era al carrer, el gatet negre es va trobar amb un gos que el volia atrapar. El gatet es va espantar i va començar a córrer i a córrer perquè el gos no l’atrapés. Corrent, corrent, el gatet va arribar a una carretera plena de cotxes i quasi l’atropellen. Quin ensurt va tenir el pobre gat! S’havia perdut i no sabia on era. Els conductors dels cotxes el miraven sorpresos i frenaven per si de cas volia passar. De cop, una furgoneta es va aturar i un senyor, molt amable, va baixar, va recollir el gatet negre perquè no l'atropellessin i se’l va endur a casa seva. Quina alegria tingueren els seus quatre fills en veure arribar el seu pare amb un cadell de gat, negre com el carbó. De seguida, li van preparar un plat de llet, i li van donar al gatet mentre ells dinaven. Però, mentre tots menjaven, ningú s’adonava que a fora de la casa hi havia la mestressa del gatet, preocupada perquè no sabia què li havia passat.

FI Creus que la família desitjarà quedar-se amb el gatet? Perquè penses això? Què farà ara la mestressa de casa que va perdre el gatet?