El projecte CLINED: context (I)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Tener Lets look at the verb tener (to have). It features two verb changes that we will see very soon.
Advertisements

Transformaciones que conservan ángulos
CÁTEDRA TELEFÓNICA – UPC: Especialización Tecnológica y Sociedad del Conocimiento 1 Proyecto CLEAR Cátedra Telefónica-UPC Cátedra Telefónica-UPC: Especialización.
Propuesta Estudio de Clases con Apoyo TIC Propuesta Estudio de Clases con Apoyo TIC Roberto Araya
BPM amplifier for CTF31 Desarrollo y construcción de un prototipo de monitor de posición del haz para el CTF3 del CERN Gabriel Montoro López Dept. Signal.
The Future Tense -original PowerPoint created by Mrs. Shirley of North Intermediate High School in Broken Arrow, OK.
El presente indicativo ESPAÑOL 1. A. What is the present tense? It is when the action of a verb occurs at the moment. Verbs can be divided into two categories:
Year of Productive Diversification and Strengthening Education Topic: Greenpeace Student: Clara Flores Nilupú Teacher: Juana Castillo Agurto. Year: fourth.
© Granta Design, Título del Proyecto Tutor: Nombre y Apellidos Alumno/s: Nombre y Apellidos 1 Nombre y Apellidos.
Linear Wire Antennas Infinitesimal Dipole From: Balanis, C. A. “Antenna Theory, Analysis and Design” Third Edition. A John Wiley & Sons, Inc.,Publication.
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
Área temática Descentralización Acción Desarrollo Regional El Programa EUROsociAL Ciudad de México 30 de abril 2015 Ruggero Tabossi.
More sentences that contain if…
Ser.
PRESENT TENSE VERB ENDINGS IN SPANISH:
Youden Analysis. Introduction to W. J. Youden Components of the Youden Graph Calculations Getting the “Circle” What to do with the results.
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Març 2010
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
Presentació de projecte: L’ús d’audioconferències virtuals per treballar les competències comunicatives orals en les assignatures de llengües estrangeres.
Formació en redacció de proves i ítems fiables a l’EOI de Barcelona
The Preterite Tense of the Irregular Verbs: Ir, Ser, Ver, Dar
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
Què hem estat fent aquests anys?
SELECTIVITAT 2013.
Ser - To be Soy Somos Sois Eres Son Es -____________ -____________
Demonstrative Adjectives
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
LA FAULA.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
Irregular verbs In the Present tense.
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PAU 2010.
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Para Empezar P. 8 – el reloj p. 8.
Introducció i objectius
VIII Primavera Pedagògica Institut d’Estudis Catalans
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Madelen Holmlund, Umeå University
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Francesc J. Sànchez, Josep Jordana
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
The Verb Jugar P. 208 Realidades 1.
Presentació BATXILLERAT
UNIVERSIDAD TECNICA DE MACHALA UNIDAD ACADEMICA DE CIENCIAS EMPRESARIALES CARRERA DE ECONOMIA ESTUDENTS: FIRST CONDITIONAL SENTENCES TEACHER: - Calvache.
Quasimodo: What is the difference between tense and aspect?
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
IV JORNADES DOCTORIALS
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Daniel Miró Pettican TFG Primer semestre/
Què passa amb ’examen final?
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Page 228 Realidades 1 Tener, Poner, Hacer.
Indicaciones y Dónde Está
[C] Describing Locations: Estar
Page 228 Realidades 1 The Verb TENER.
FLEXIÒN PURA Jesús David Lara Alba, Carlos Castaño Villamil, Royner Medina, Alejandro Garzón Resistencia de Materiales.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TexPoint fonts used in EMF.
Program of Commander training
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
Transcripción de la presentación:

El projecte CLINED: context (I) CLINED: Collaborative Learning for Innovative Engineering Design L’equip: Grup d’Antenes i Sistemes Radio (Dept. TSC) Càtedra Telefónica-UPC Institut de Ciències de l’Educació

El projecte CLEAR: context (II) Mòdul d’aprenentatge interactiu “Array Antennas” Objectius: Actualització temàtica dels continguts tant conceptual com metodològica i tecnològica Aprofundiment dels conceptes bàsics Capacitat per interrelacionar estructures reals amb els seus models conceptuals Afavorir el treball continuat de l’estudiant Fomentar l’esperit innovador i creatiu Basar-se en el treball col·laboratiu

El mòdul d’arrays Transparències Eina de simulació: ADAS Projecte col·laboratiu de disseny d’una antena de radar secundari (per aeroport).

ANTENNA ARRAY 1 ECTS Antennas Course Department of Signal Theory and Communications Universitat Politècnica de Catalunya 2006-07

Array Factor. Equally spaced linear array Basic antenna Array Factor (AF) 1/12 is the field radiated by the basic antenna located at the origin and feeded with 1A. Block 2. Array factor and polynomial

Example: AF pattern d=0.45l a=0.9p d=0.5l q a=p d=0.5l a=p Variable spacing a=p a=0.9p Smaller back lobe d=0.45l d=0.5l q d=0.5l a=p 5/12 Block 2. Array factor and polynomial

Relation between P(z) and AF() In this formula we have set the coordinate origin at the center of the array in order to have even symmetry  AF() is real. 7/12 Block 2. Array factor and polynomial

Example: Radiometer antenna Casablanca oilrig (Tarragona) 3/13 Block 6. Array feeding and Adaptive (Smart) Antennas

Example: feeding network 4/13 Block 6. Array feeding and Adaptive (Smart) Antennas

Example: feeding network weighting Element weighting 1 1 2 2 1 2 2 4 4 2 2 2 4 4 2 1 1 2 2 1 1 2 2 1 4 2 1 5/13 Block 6. Array feeding and Adaptive (Smart) Antennas

Example: Radiometer radiation patterns Copolar pattern dB Crosspolar pattern E plane H plane 6/13 Block 6. Array feeding and Adaptive (Smart) Antennas

Secondary Radar Antenna 17/19 Design work: Planar Array for a Secondary Radar Antenna

Horizontal plane: Echo canceller with auxiliary near-uniform pattern Design of a Secondary Radar Antenna (IV) Horizontal plane: Echo canceller with auxiliary near-uniform pattern Target Echo Two different array current distributions: The main pattern (black) detects target and echoes. The auxiliary pattern (red) detects only echoes. 12/19 Design work: Planar Array for a Secondary Radar Antenna

El projecte de disseny (I) Fonaments: Substitueix el segon control de la assignatura Fent el treball s’han d’assolir els mateixos coneixements que els alumnes que estudien per fer el control Es voluntari, però per fer-ho han de haver aprovar el primer control S’escollen els millors entre els sol·licitants Es fomenta el treball col·laboratiu

El projecte de disseny (II) Participants: 30 sol·licituds 24 seleccionats, amb el criteri nota 1er control > mitja del seu grup +1 Divisió en 8 equips de 3 components Equips formats per alumnes amb nota similar del primer control

El projecte de disseny (III) Tasca principal: disseny de un array Problema de caire realista (antena de Radar) Implica pressa de decisions Subdividit en tres tasques Divisió feina: fase de trencament de gel Informe final

La plataforma de suport: Basic Suport for Cooperative Work

Resultats Diferencial de la nota de cada alumne amb la mitjana de la prova

Resultats (2) Correlació entre les notes del 1er control i les del treball comparat amb la mitjana del 2on control. El treball es un bon substitut del 2on control

Resultats (3) Correlació entre les notes del treball i la nota final d’antenes comparades amb la mitjana: La distribució de notes del treball es similar a la de la nota final - 1

Resultats (4) Resultats del problema d’arrays del examen final Hi ha dues Gaussinanes diferenciades: Una part dels alumnes ha assolit els coneixements d’arrays i un altre part no

Conclusions El treball de disseny de un cas pràctic substitueix bé la nota del 2on control. La nota del treball es correla bé amb la nota final de la assignatura. Alguns alumnes no participen en la feina del treball (o el copien), motiu per el qual fracassen en el problema d’arrays del examen final.