Els temps verbals FUTUR PRESENT PASSAT Autors/es:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LECTURA DE FRASES 4.
Advertisements

C/ Santa Madrona nº Badalona, Catalonia, Spain
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
ESTRATÈGIES PER DESESENVOLUPAR LLENGUATGE EN L’ INFANT SORD
EL VERB Concepte Persona i nombre El temps Formes no personals
LES CATEGORIES GRAMATICALS
Les entrevistes: Segona part
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
LECTURA DE FRASES Contesta: SI o NO.
Presentació He d’agrair a la Teresa que m’hagi enviat aquest PPs. que teniu davant vostre. Gràcies, Teresa. Tot mirant-lo, m’he recordat que es tracta.
Podeu posar una foto del vostre centre
LECTURA DE FRASES - 5.
L’aventura de les lletres. Ceip “Port de Xàbia”. P.G.
Ajuntament de Sant Just Desvern, març 2015
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
SIGUEM SOSTENIBLES.
Les mòmies DAVID I FERRAN.
LES PREPOSICIONS A... DE... EN/AMB... PER/PER A ES CONFONEN !
Els temps verbals FUTUR PRESENT PASSAT Autors/es:
RODOLINS DEL BOSC 2nA.
TROBA LA FRASE CORRECTA
éssers vius o de les coses.
La Griseta.
Descobrint un tresor amagat
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
UNS QUANTS CONSELLS QUE ET FARAN LA VIDA MÉS BELLA!
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Un test per pensar... Materials de
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
I tu, com estudies?.
2013.
Malaltia i mort: Canvis familiars
L’equip de treball..
L’AMISTAT SEMPRE ÉS BONA
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
CAP DE CREUS.
AQUESTS SÓN ELS RODOLINS DEL BOSC QUE HAN FET ELS NENS I NENES DE 2nB
EL COLOR BLAU.
Autores: Carol i Sohani
CONCURS.
Xino xano fins que arribem a la placeta de la font.
Miquel Marco i Alejandro
ROSES, LLIBRES i AMOR. ROSES, LLIBRES i AMOR Un llibre obert és un cervell que parla; tancat un amic que espera; oblidat, un ànima que.
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Les diferents realitats del món
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
LES 4 ESTACIONS.
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Concurs bíblic.
Exercici res/gens (de).
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
EL CONTE D’ EN BERNAT L’AMOINAT ESTÀ A PUNT DE COMENÇAR!
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
ELS PRIMERS DIES A P3.
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
Granota VERTEBRAT amfibi carnívor.
L’AVIÓ QUE VA ANAR A LA TERRA
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Clica damunt de la forma geomètrica que representa la fotografia
Transcripción de la presentación:

Els temps verbals FUTUR PRESENT PASSAT Autors/es: Divina Alandí, Ramon Armengol, Eva Casal, Vicenta Guardia, Montse Molet, Alexandra Monné, Manel Montoliu, Irene Pascual, Rosa Pereta, Pilar Trenado. Fotografia: Anna Fontelles i Manel Montoliu. Coordinació: Anna Fontelles Juny-05

QUÈ FA? QUÈ FA? QUÈ FA? EL NEN AGAFA. EL NEN BEU. EL GOS DORM.

QUÈ FAN? QUÈ FAN? QUÈ FAN ? LES NENES ES RENTEN LES DENTS. ELS NENS DIBUIXEN. ELS NENS S’EIXUGUEN.

QUÈ FAN? QUÈ FAN? QUÈ FAN ? ELS NENS MENGEN. ELS NENS OBREN. ELS NENS RETALLEN.

QUÈ HA FET? QUÈ HA FET? QUÈ HA FET? LA NENA HA CAIGUT. EL NEN HA TELEFONAT. EL NEN HA BEGUT.

QUÈ HA FET? QUÈ HA FET? QUÈ HA FET? EL NEN HA LLENÇAT... EL NEN HA JUGAT. EL NEN HA OBERT.

QUÈ HAN FET ? QUÈ HAN FET? QUÈ HAN FET? ELS NENS HAN OBERT . . . ELS NENS HAN RETALLAT … ELS NENS HAN MENJAT . . .

QUÈ FARÀ? QUÈ FARÀ? QUÈ FARÀ? EL NEN DIBUIXARÀ. EL GOS DORMIRÀ. EL NEN ES POSARÀ L’ABRIC.

QUÈ FARÀ? QUÈ FARÀ? QUÈ FARÀ? EL NEN SEURÀ. EL NEN ES RENTARÀ. EL NEN BEURÀ.

QUÈ FARAN? QUÈ FARAN? QUÈ FARAN? ELS NENS MENJARAN. ELS NENS OBRIRAN. ELS NENS RETALLARAN.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL NEN LLEGIRÀ. EL NEN LLEGEIX. EL NEN HA LLEGIT.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? LA NENA S’HA PENTINAT. LA NENA ES PENTINARÀ. LA NENA ES PENTINA.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA ? QUÈ HA FET? EL NEN LLENÇARÀ EL PAPER. EL NEN LLENÇA EL PAPER. EL NEN HA LLENÇAT EL PAPER.

QUÈ FARÀ ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL GOS DORMIRÀ. EL GOS DORM. EL GOS HA DORMIT.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL NEN RETALLARÀ. EL NEN RETALLA. EL NEN HA RETALLAT.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL NEN JUGARÀ. EL NEN JUGA. EL NEN HA JUGAT.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL NEN ES RENTARÀ. EL NEN ES RENTA. EL NEN S’HA RENTAT.

QUÈ FARÀ? QUÈ FA? QUÈ HA FET? EL NEN MENJARÀ. EL NEN MENJA. EL NEN HA MENJAT.

QUÈ FARAN? QUÈ FAN? QUÈ HAN FET? ELS NENS AGAFARAN. ELS NENS AGAFEN. ELS NENS HAN AGAFAT.

QUÈ FARAN? QUÈ FAN? QUÈ HAN FET? ELS NENS HAN OBERT. ELS NENS OBRIRAN. ELS NENS OBREN.

QUÈ HAN FET? QUÈ FARAN? QUÈ FAN? ELS NENS HAN DIBUIXAT. ELS NENS DIBUIXARAN. ELS NENS DIBUIXEN.

QUÈ FARAN? QUÈ FAN? QUÈ HAN FET? ELS NENS MENJARAN. ELS NENS MENGEN. ELS NENS HAN MENJAT.

QUÈ FARAN? QUÈ FAN? QUÈ HAN FET? ELS NENS ES RENTARAN. ELS NENS ES RENTEN. ELS NENS S’HAN RENTAT.

QUÈ FARAN ? QUÈ FAN ? QUÈ HAN FET ? ELS NENS RETALLARAN. ELS NENS RETALLEN. ELS NENS HAN RETALLAT.

FI Ho has fet molt bé