PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Compte General 2009 Sabadell, maig de 2010.
Advertisements

Xavier Guixà Martorell Joan Latorre Pifarré
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
PRESSUPOST 2017.
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
Xarxa Productes de la terra
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Galetes Birba Josep Nadal Agell Ricard Pons de la Cruz
La Segona fase de la industralització
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
1. La Segona Revolució Industrial
Fronts de reacció-dispersió per poblacions Neolítiques
la depressió dels anys trenta
Polítiques d’Ordenació Comercial
El mercat de treball a la ciutat de Girona
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
CONSULTA POPULAR OLESANA
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
Cap d’Assessoria d’Urbanisme i Transports
Europa aposta pel ferrocarril
9.2. Creixement i desequilibris econòmics. El creixement econòmic als anys seixanta. Incorporació al creixement occidental posterior a la Guerra.
Ajuntament de Cardedeu
MEMÒRIA ECONÒMICA 2016.
Projecte de perllongament de l’L3
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
Projecte de perllongament de l’L3
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
Jornada de portes obertes
COMENTARI DE GRÀFICS.
ANÀLISI DE LES ARTS MENORS COM A MODEL DE FUTUR A LA PESCA
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
Infraestructures i Productivitat Universitat de Barcelona
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
la depressió dels anys trenta
Necessita Catalunya un nou finançament?
Perspectives econòmiques i reptes del sector de la salut
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
Pressupost municipal 2017 Liquidació Figueres, març de 2018.
Organigrama de FGV Aprovat pel Consell d'Administració de 04/08/2017
La formació professional, una opció de futur i amb futur
1a JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA
Presentació Pública dels Pressupostos del 2015
Creixement econòmic de Liquats Vegetals: Presència als lineals de les grans distribuidores d’alimentació. Núria Arimany Anna Sabata Xavier Ferràs Petra.
Reptes i oportunitats per al Litoral Català
Reptes i oportunitats per al Litoral Català
Pressupost General del Consell Comarcal del Maresme 2015 Desembre 2014.
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
Motos i Bicicletes elèctriques
Geografia.
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Informe Observatori Barcelona 2016
Jornada sobre el Projecte de reforma de l’Estatut d’autonomia de Catalunya Finançament de la Generalitat i aportació catalana a les finances de l’Estat.
VALORACIÓ D’EMPRESES PEL DESCOMPTE DE FLUXES DE CAIXA
2018.
EL BARCELONÈS.
Projecte: Videojocs.cat
Evolució del comerç als barris de Barcelona
PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
2012 COMPTE GENERAL Intervenció General.
UN ENTORN PRIVILEGIAT AL PEU DEL MONTNEGRE…
Transcripción de la presentación:

PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA Jordi Alegre Sala Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

1.- Situació ÀREA URBANA DE GIRONA 75.000 hab. SALT 25.000 hab. Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

1.- Situació SALT Estructura lineal, al voltant de la N-141 Ràpid creixement per les onades immigratòries dels anys 60’s Ciutat dormitori i dependent de Girona Dèficit de comunicació crònic amb Girona Degradació i imatge perifèrica de la ciutat Grans expectatives de creixement segons el Pla Territorial General de Catalunya per les noves onades immigratòries Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

2.- Estudi Urbanístic En els Plans Generals es preveu que Salt absorbeixi el fort creixement de l’àrea urbana de Girona Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

3.- Antecedents EL CARRILET Històricament (1898-1969) aquestes dues poblacions estaven connectades pel carrilet d’Olot, en un traçat de 2 Km Amb la supressió del carrilet, comença el dèficit històric de connexió amb Girona Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

3.- Antecedents METRO LLEUGER - TRAMVIA Evolució del tramvia amb noves tecnologies del metro Nou medi urbà, net i ecològic i: Molt més eficient que el bus urbà Molt més barat que el metro Nova filosofia urbanitzadora ideal per: Remodelatge de ciutats de mida mitjana o petita Connexió de ciutats perifèriques amb el seu centre Fluxos lineals de mitja densitat Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

4.- Acceptació Inicial 500 ENQUESTES D’OPINIÓ Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

4.- Acceptació Inicial Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

5.- Traçat i projecció de futur FASE I Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

5.- Traçat i projecció de futur FASE II Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

5.- Traçat i projecció de futur FASE III Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

6.- Urbanització Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

6.- Urbanització Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

7.- Trànsit IMD ACTUALS 10.000 < IMD < 15.000 Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

7.- Trànsit IMD FUTURES Eliminació de 2 carrils en Països Catalans: canvi de IMD de 15.000 a 7.000 Disminució 3500 vehicles captats pel tramvia Obertura del nou vial sud de 32 m amb pont sobre l’A7 i recollint flux de l’autopista Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

8.- Càlcul de la demanda ÀREA D’INFLUÈNCIA: ISÒCRONES 5 MIN Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

8.- Càlcul de la demanda CÀLCUL I VIABILITAT DE LA DEMANDA Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

9.- Anàlisi Cost - Benefici Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

10.- Viabilitat Financera PLA D’EMPRESA Balanç, Compte Resultats, Taula de fluxos de tresoreria i Fluxos dels accionistes del 2005 al 2035 (30 anys d’explotació) Ingressos tarifaris Tarifes: Creixement demanda lineal amb creixement dels municipis segons Plans Generals en 8 anys i estabilització posterior Despeses d’explotació extrapolades del tramvia del Besòs (€2M) Amortització d’infrastructures a 30 anys Despeses financeres al 4% (finançament: 60% crèdits, 40% fons propis) i gestió de la tresoreria al 2% Inflació al 2,5% Impost societats Distribució de dividends i recompra d’accions als accionistes Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

10.- Viabilitat Financera Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

11.- Conclusions Necessitat de millorar les comunicaciones en l’Àrea Urbana de Girona (eix Salt-Girona) Cohesió social (solucionar problema històric) Creixement (expansió necessària de Girona) Idoneïtat del moment: Arribada de l’AVE i soterrament de la línea de RENFE Voluntat de transformació de l’eix tramvia (inserció urbana) Actual execució del Vial Sud (tranvassament trànsit) Viabilitat del projecte des d’un punt de vista: Demanda Econòmic Financer Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala