La Salle Berrikuntza Programak

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
Advertisements

Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
DBH ONDORENGO IKASKETAK ¿ESTUDIOS POSTERIORES A LA ESO
Xedea Misión Ikuspegia Misión Balioak Valores. Xedea Osakidetza- Euskal Osasun Zerbitzuko erakunde sanitario publiko batgara, Bizkaiko biztanleriaren.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
2017.
JORNADAS DESARROLLO INFANTIL HAUR GARAPEN JARDUNALDIAK
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Jose Antonio Pagola 2016ko urriaren 2a Urteko 27. igandea C
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
KOMUNIKAZIOA.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
NATURA.
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (14/10/01)
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Beritzegune Nagusia / Arloak
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (2017/04/27)
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaitasun motorrak Koordinazioa. Oreka. Gorputz eskema.
IRALE.
KLONAZIOA.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Haur eta Lehen Hezkuntzako
Herritarren ahotsa (bezeroak) Herri Administrazioetan:
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
PSIKOMOTRIZITATEA Naiara Gurtubai Nerea Rementeria Naroa Gaztañaga.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
INTERFERENTZIA ETA DIFRAKZIOA
Unibertsitatean sartzeko
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
UDAKO OPORRAK 2019 UDALEKUAK.
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Hirikiderekiko esperientzia
Transcripción de la presentación:

La Salle Berrikuntza Programak La Salle berrikuntza programak La Salle barruan garatuak eta izenpetuak dira. Helburu komun hauek dituzte: Adimena garatzea, gure hezkuntza-eskaintzaren lehentasuna eta bereizgarria baita. Ikasleek zenbait gaitasun lantzea, etorkizunerako beharrezkoak izango zaizkielako. Hezitzaile guztiek proiektu komun batekin bat egin dezatela bultzatzea. La Salle hezkuntza-eskaintzaren ezaugarri bereizgarriak sustatzea. Salletar tradizioaren jarraipena egitea, etengabeko berrikuntza pedagogikoa oinarri hartuta.. Helburu horiek guztiak gure programa guztietan ageri den esaldian laburbiltzen dira:Gure Tradizioa, Guztion Etorkizuna

ZUREKIN HAZTEN GARA

BERRIKUNTZA PROGRAMAK

PERTSONENGAN OINARRITUTAKO BERRIKUNTZA PROGRAMAK PERTSONENGAN OINARRITUTAKO PROGRAMA

KALITATEZKOA

LA SALLE BERRIKUNTZA PROGRAMAK ETAPAK PROGRAMAK HAUR H. LEHEN H. DBH BATXILLERGOA LANBIDE HEZIKETA ULISES X (1º C) OPTIMIS SORMEN EZAGUPENAREN KUDEAKETA SEIN

Gure tradizioa etorkizuna da

GOIZTIARRERAKO PROGRAMA ULISES ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GOIZTIARRERAKO PROGRAMA

NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA. ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA.

GURE MASKOTA

PROGRAMAREN ARLOAK

NS ARLOA (NEURONA SAREAK) ESTIMULAZIOA

NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA NS ARLOA – NEURONA SAREAK NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA 2 – 7 URTE ESTIMULATZEKO BIDEAK IKUSMENA/ENTZUMENA

ERAGITERAKO SORTAK NS ARLOA – NEURONA SAREAK NATURA ARTEA ZIENTZIAK MUSIKA INGURUGIROA

NS ARLOA – GURE BERRIKUNTZA OINARRIZKO EZAGUTZA FONDOEN ERAIKUNTZA (STEP BY STEP) NEURONEN INAUSKETAREN PREBENTZIOA ULISES DIGITALA

PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA GAITASUNAK KONTZEPTU MAPAK

PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA ADIMENAREN AHALMENA AURKITZEN LAGUNTZEA

PK ARLOA – IKASGELA EKINTZAK DEFINITU

ARLO NEUROMOTORENA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK

Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak. ARLO NEUROMOTORENA - HELBURUAK Haur guztiek beren lateraltasuna era egoki eta automatizatu batean, garatu ahal izan dezaten, oinarriak prestatu. Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak. Ikusmena eta entzumena eragitea mugimendu sistemen koordinazio orokorra nahiz zatitakoa hobetzeko. Nerbio sistemaren eta hemisferioen arteko loturen erantzun orokorra garatzeko azkartasuna eta eraginkortasuna motorea suspertzeko.

SORMEN ARLOA SORMEN - CREA ADIMEN LATERALA

SORMEN ARLOA

INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK LATERALITATE ZIRKUITOAK ULISES HAUR HEZKUNTZA LEHEN HEZKUNTZA SORMEN ARLOA SORMEN-CREA PROGRAMA PK ARLOA KONTZEPTU MAPAK INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK PK ARLOA - GAITASUNAK OPTIMIS PROGRAMA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK LATERALITATE ZIRKUITOAK (6-7)

ZUREKIN HAZTEN GARA

Gure tradizioa etorkizuna da

SORMEN SORMEN ADIMEN LATERALA GARATU NAHI DUEN PROGRAMA

ZER DA ADIMEN LATERALA ?

2 2 2

AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK….

…BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU.

HAU DA SORMEN-CREA PROGRAMAREN HELBURUA

GURE HELBURUAK HAUEK DIRA:

EREDU EGONKORRAK GAINDITZEKO GAIN IZAN EGOERAK ESKATZEN DUENEAN

ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA

ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA

BESTEEN IKUSPUNTUAK ERRESPETATZEA

TALDEAN LAN EGITEA

SORMEN-CREA ZUREKIN AMESTEN DUGU

Gure tradizioa etorkizuna da

ULISES PROGRAMA / PK ARLOA GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN OPTIMIS PROGRAMA ULISES PROGRAMA / PK ARLOA

GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN APRENDIZAJE SECUENCIAS DE TRABAJO DOMINIO PROGRESIVO EN EL CONTEXTO DE LAS ÁREAS CURRICULARES

PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES OPTMIS PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES

QUÉ ES AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK

BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU ZER DA BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU

BETIKO KORAPILOA TREBEZIAK GAITASUNAK TREBEZIAK GAITASUNAK

ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU BEHATU SAILKATU IDENTIFIKATU INDUZITU PROZEZU OROKORRAK EZAGUTU PENTSATU ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU SAILKATU INDUZITU ONDORIOZTATU DEFINITU LABURTU BEHATU IDENTIFIKATU INTEGRAR PROCESAR

Gure tradizioa etorkizuna da

EZAGUTZAREN KUDEAKETA

LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES EZAGUTZAREN KUDEAKETA LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES INTELECTUALES DE LAS PERSONAS POTENCIANDO LOS FLUJOS DE CONOCIMIENTO

GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN GESTIONAR LA INFORMACIÓN GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN MAPAS CONCEPTUALES ORGANIGRAMAS INFOGRAFÍA ESQUEMAS FUNCIONALES

Gure tradizioa etorkizuna da

NUEVO MARCO METODOLÓGICO GENERAL

(PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS) TRABAJANDO CON PMCs (PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS) EL EJE DE SEIN SON LOS DENOMINADOS PMCs – PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS- ESTOS PMCs SE TRABAJARÁN EN EQUIPOS DE CINCO ALUMNOS. ANUALMENTE SE TRABAJARÁN DOS PMCs

nuestra tradición es el futuro