La Salle Berrikuntza Programak La Salle berrikuntza programak La Salle barruan garatuak eta izenpetuak dira. Helburu komun hauek dituzte: Adimena garatzea, gure hezkuntza-eskaintzaren lehentasuna eta bereizgarria baita. Ikasleek zenbait gaitasun lantzea, etorkizunerako beharrezkoak izango zaizkielako. Hezitzaile guztiek proiektu komun batekin bat egin dezatela bultzatzea. La Salle hezkuntza-eskaintzaren ezaugarri bereizgarriak sustatzea. Salletar tradizioaren jarraipena egitea, etengabeko berrikuntza pedagogikoa oinarri hartuta.. Helburu horiek guztiak gure programa guztietan ageri den esaldian laburbiltzen dira:Gure Tradizioa, Guztion Etorkizuna
ZUREKIN HAZTEN GARA
BERRIKUNTZA PROGRAMAK
PERTSONENGAN OINARRITUTAKO BERRIKUNTZA PROGRAMAK PERTSONENGAN OINARRITUTAKO PROGRAMA
KALITATEZKOA
LA SALLE BERRIKUNTZA PROGRAMAK ETAPAK PROGRAMAK HAUR H. LEHEN H. DBH BATXILLERGOA LANBIDE HEZIKETA ULISES X (1º C) OPTIMIS SORMEN EZAGUPENAREN KUDEAKETA SEIN
Gure tradizioa etorkizuna da
GOIZTIARRERAKO PROGRAMA ULISES ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GOIZTIARRERAKO PROGRAMA
NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA. ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA.
GURE MASKOTA
PROGRAMAREN ARLOAK
NS ARLOA (NEURONA SAREAK) ESTIMULAZIOA
NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA NS ARLOA – NEURONA SAREAK NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA 2 – 7 URTE ESTIMULATZEKO BIDEAK IKUSMENA/ENTZUMENA
ERAGITERAKO SORTAK NS ARLOA – NEURONA SAREAK NATURA ARTEA ZIENTZIAK MUSIKA INGURUGIROA
NS ARLOA – GURE BERRIKUNTZA OINARRIZKO EZAGUTZA FONDOEN ERAIKUNTZA (STEP BY STEP) NEURONEN INAUSKETAREN PREBENTZIOA ULISES DIGITALA
PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA GAITASUNAK KONTZEPTU MAPAK
PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA ADIMENAREN AHALMENA AURKITZEN LAGUNTZEA
PK ARLOA – IKASGELA EKINTZAK DEFINITU
ARLO NEUROMOTORENA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK
Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak. ARLO NEUROMOTORENA - HELBURUAK Haur guztiek beren lateraltasuna era egoki eta automatizatu batean, garatu ahal izan dezaten, oinarriak prestatu. Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak. Ikusmena eta entzumena eragitea mugimendu sistemen koordinazio orokorra nahiz zatitakoa hobetzeko. Nerbio sistemaren eta hemisferioen arteko loturen erantzun orokorra garatzeko azkartasuna eta eraginkortasuna motorea suspertzeko.
SORMEN ARLOA SORMEN - CREA ADIMEN LATERALA
SORMEN ARLOA
INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK LATERALITATE ZIRKUITOAK ULISES HAUR HEZKUNTZA LEHEN HEZKUNTZA SORMEN ARLOA SORMEN-CREA PROGRAMA PK ARLOA KONTZEPTU MAPAK INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK PK ARLOA - GAITASUNAK OPTIMIS PROGRAMA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK LATERALITATE ZIRKUITOAK (6-7)
ZUREKIN HAZTEN GARA
Gure tradizioa etorkizuna da
SORMEN SORMEN ADIMEN LATERALA GARATU NAHI DUEN PROGRAMA
ZER DA ADIMEN LATERALA ?
2 2 2
AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK….
…BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU.
HAU DA SORMEN-CREA PROGRAMAREN HELBURUA
GURE HELBURUAK HAUEK DIRA:
EREDU EGONKORRAK GAINDITZEKO GAIN IZAN EGOERAK ESKATZEN DUENEAN
ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA
ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA
BESTEEN IKUSPUNTUAK ERRESPETATZEA
TALDEAN LAN EGITEA
SORMEN-CREA ZUREKIN AMESTEN DUGU
Gure tradizioa etorkizuna da
ULISES PROGRAMA / PK ARLOA GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN OPTIMIS PROGRAMA ULISES PROGRAMA / PK ARLOA
GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN APRENDIZAJE SECUENCIAS DE TRABAJO DOMINIO PROGRESIVO EN EL CONTEXTO DE LAS ÁREAS CURRICULARES
PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES OPTMIS PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES
QUÉ ES AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK
BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU ZER DA BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU
BETIKO KORAPILOA TREBEZIAK GAITASUNAK TREBEZIAK GAITASUNAK
ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU BEHATU SAILKATU IDENTIFIKATU INDUZITU PROZEZU OROKORRAK EZAGUTU PENTSATU ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU SAILKATU INDUZITU ONDORIOZTATU DEFINITU LABURTU BEHATU IDENTIFIKATU INTEGRAR PROCESAR
Gure tradizioa etorkizuna da
EZAGUTZAREN KUDEAKETA
LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES EZAGUTZAREN KUDEAKETA LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES INTELECTUALES DE LAS PERSONAS POTENCIANDO LOS FLUJOS DE CONOCIMIENTO
GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN GESTIONAR LA INFORMACIÓN GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN MAPAS CONCEPTUALES ORGANIGRAMAS INFOGRAFÍA ESQUEMAS FUNCIONALES
Gure tradizioa etorkizuna da
NUEVO MARCO METODOLÓGICO GENERAL
(PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS) TRABAJANDO CON PMCs (PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS) EL EJE DE SEIN SON LOS DENOMINADOS PMCs – PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS- ESTOS PMCs SE TRABAJARÁN EN EQUIPOS DE CINCO ALUMNOS. ANUALMENTE SE TRABAJARÁN DOS PMCs
nuestra tradición es el futuro