La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)

Presentaciones similares


Presentación del tema: "L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)"— Transcripción de la presentación:

1 L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Caps d’Estudis de l’Anoia Primària i Secundària 16/11/2018

2 Referent normatiu LOE (LEY ORGÁNICA 2/2006, de 3 de mayo, de Educación) Decret 142/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària. Decret 143/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació secundària obligatòria. Instruccions per a l'organització i el funcionament dels centres per al curs

3 Preàmbul El PEC concreta els elements bàsics que orienten el desenvolupament del currículum i permeten l’adequació a l’entorn. S’ha de combinar qualitat i equitat. El currículum ha de ser flexible per tal d’adequar-se a l’escola i a les diferències dels grups, i ha de fer viable, possible i prioritària l’atenció a la diversitat com a base per construir una escola realment inclusiva. El català és la llengua normalment emprada com a vehicular i d’aprenentatge en l’ensenyament.

4 Atenció a la diversitat i l’educació primària
Mesures organitzatives, curriculars i metodològiques Adaptacions del currículum significatives per l’alumnat amb NEE que ho requereixi. Els objectius i criteris d’avaluació fixats en les programacions adaptades seran el referent en l’avaluació i la promoció de l’alumnat. Possibilitat d’ampliar la permanència en l’etapa d’aquests alumnes a un curs més, sens perjudici de la permanència d’un curs més en un cicle, sempre que això afavoreixi la seva integració socioeducativa. Acollida personalitzada i mesures per afavorir la integració escolar i l’aprofitament dels seus estudis, per a l’alumnat d’incorporació tardana. Elaboració de plans individuals intensius en l’etapa d’educació primària

5 Atenció a la diversitat i l’educació primària
Possibilitat d’escolaritzar en un curs inferior al que li correspondria per edat, a l’alumnat que presenti un desfasament de més d’un cicle en el seu nivell de competència curricular. En cas que superi aquest desfasament s’incorporarà al curs que el pertoqui per edat. Acollida personalitzada i mesures per afavorir la integració escolar i l’aprofitament dels seus estudis, per a l’alumnat d’incorporació tardana. El DE establirà els requisits de diagnòstic i informe per als diferents casos.

6 Atenció a la diversitat i l’ESO

7 Atenció a la diversitat i l’ESO

8 Atenció a la diversitat i l’ESO


Descargar ppt "L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)"

Presentaciones similares


Anuncios Google