La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014"— Transcripción de la presentación:

1 Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014
Federació d’Hostaleria 5 de febrer de 2014

2

3 Manteniment dels eixos bàsics aprovats el 2012
Eix 1- L’enogastronomia Lleidatana. Eix 2 -Turisme d’esdeveniments, negocis i convencions. Eix 3 -El Patrimoni i el producte cultural. Eix 4 - Orientació al client, Eix 5 - Excel·lència en la Gestió

4 Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana
El posicionament de l’enogastronomia lleidatana. Club de producte i l’agenda gastronòmica. 1.1. La Ruta del Vi de Lleida 1.2. El Codi de Bones Pràctiques-CBP 2. Promoció a través de xarxes de destinacions i altres clubs de producte 2.1. Saborea España 2.2 Enoturisme Catalunya 2.3. La Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica

5 Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana
3. La Campanya de promoció Online: #NoEsCapSecret PUBLICITAT SOCIAL MEDIA, BANNERS, SEM ( Google) - Publicitat de pagament. ACTIVITAT ORGÀNICA (gestió de les xarxes socials) BLOG #NECS OPTIMITZACIÓ DE PERFILS DE TdLL i RVLl en Social Media.

6 Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana
4. La comercialització a través del programa d’agregadors. 4.1 Nova convocatòria 4.2 Campanya orientada a la venda 4.3 Soci tècnològic per tancar vendes

7 Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions Lleida Event Convention Bureau

8 Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions
NOVETAT !! - Programa

9 Lleida Sport and Emotion
Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions Lleida Sport and Emotion Destinat a posicionar la ciutat com a seu d’esdeveniments esportius tant de caire nacional com internacional i tant d’esport d’elit com popular

10 1.1 Comunicació de clients objectius
Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions 1 - Accions específiques de promoció i comunicació de Lleida com a destinació d’esdeveniments 1.1 Comunicació de clients objectius 2. Accions de comercialització 2.1 Orientades a organitzadors professionals 2.2 Orientades a la captació d’esdeveniments periòdics

11 PAO 2014 2. Accions de comercialització
2.1 Orientades a organitzadors professionals 2.1.a) Viatges de familiarització amb OPC’s 2.2 Orientades a la captació d’esdeveniments periòdics 2.2.a) Accions comercial agenda d’esdeveniments periòdics 2.2.b) Accions orientades a prescriptors locals i organitzadors ocasionals

12 PAO 2014 3- Accions de valor afegit a l’organització d’events
3.1 Acompanyament a les organitzacions 4. Gestió del coneixement turístic 4.1 Recollida de dades estadístiques 4.2 Calendari d’esdeveniments 4.3 CRM sector MICE 4.4 Sistema de Qualitat

13 Eix 3 – El Patrimoni i el producte cultural
3.1. Accions de configuració i millora del producte cultural. 3.1.1 En l’àmbit del Lleida Experience 3.1.2 En l’àmbit de l’orientació al client: 3.2. La promoció del turisme cultural a través de clubs de Márketing i xarxes de destinacions 3.2.1 DOMUS TEMPLI Club de Cultura de l’Agència Catalana de Turisme., 3.3. Estudi Alberg de peregrins a Butsenit 3.4. El Centre BTT de Lleida

14 Eix 4 – Orientació al client
4.1 La promoció i les accions comercials. Les principals accions de promoció ciutat Dinamització del Programa Ambaixadors. Xarxa de Ciudades AVE Campanyes cooperatives i de producte.

15 Eix 4 – Orientació al client
4,2 Campanya de promoció online i gestió de la presencia en espai web i xarxes socials Gestió del Centre web de Turisme de Lleida “News Lleida” online Promoure la presència en les Xarxes Socials 4.2.4 Promoure la presència en les Xarxes Socials Col·laboració amb IGERS Lleida – Xarxa Instagram

16 Eix 4 – Orientació al client
4.3 Pla de publicacions Altres publicacions promocionals. Publicacions específiques del LE&CB 4.4. Centres d’Informació i acollida del visitant 4.4.1 Manteniment i incorporació tecnològica a les FITES MONUMENTALS de Lleida Fomentar l’ús del Servei del Bus Turístic Comercialització al visitant i resident de reserves d’allotjament i altres serveis turístics i d’oci Disseny, promoció i comercialització del Servei reserva visites guiades Promoure la Targeta Emocity entre clients

17 Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió
5.1 Programa d’Innovació Turística Amb l’objectiu d’estimular la cultura de la innovació en el sector Juntament amb un soci tecnològic es vol afavorir la cooperació en xarxa pel foment de la innovació

18 Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió
5.2 Programa de foment de l’excel·lència turística a través de la gestió del detall. Pla de formació adreçat als agents turístics i no turístics que intervenen en el contacte i acollida al visitant

19 5.3. Programa de suport a l’emprenedoria
Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.3. Programa de suport a l’emprenedoria Programa destinat a incentivar l’emprenedoria en el sector turístic i de l’oci i a la promoció d’esdeveniments turístics.

20 5.4 L’Observatori del Turisme a Lleida
Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.4 L’Observatori del Turisme a Lleida Generar una eina interna de coneixement turístic en col·laboració amb la Universitat i altres sectors.


Descargar ppt "Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014"

Presentaciones similares


Anuncios Google