Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porVera Muljana Modificado hace 5 años
1
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
Desembre 2005
2
Situació i dades generals de Caldes de Montbui
INTRODUCCIÓ I Situació i dades generals de Caldes de Montbui Població: habitants (2005) Situació: Al cor del Vallès – Punt mig de les capitals del Vallès Oriental (Granollers) i Occidental (Sabadell-Terrassa) Activitats Empresarials: activitats empresarials Comerç i serveis : 842 activitats del comerç i serveis (2003) Comerç al detall : 242 comerços al detall (2003) Assalariats del sector comerç i serveis : 1136 / 24% del total d’assalariats Taxa d’atur : 7,20% ( Octubre 2005)
3
Programa de dinamització comercial de Caldes de Montbui
INTRODUCCIÓ II Programa de dinamització comercial de Caldes de Montbui Inici : 2001 Número de comerços i serveis participants: 100 Principals actuacions realitzades: Campanyes de Nadal ( ) 4 Edicions de Fira Botiga Guies de Caldes Centre Comercial Sorteigs i regals Actuacions de promoció Activitats infantils Targeta Client
4
TARGETA CLIENT Objectius generals Objectius específics
Captar nous clients Fidelitzar els que ja són clients Objectius específics Simplificar les accions de promoció a través d’una acció conjunta. Millorar la satisfacció final del client a través d’accions directes i personalitzades (base de dades). Crear elements d’interrelació entre els establiments comercials i de serveis.
5
ELEMENTS DEL SISTEMA DE FIDELITZACIÓ
Aparell fidelització TP2- Lectora de TC i acumulació de descomptes a TC Equip informàtic de la Central de Dades Activar les targetes dels clients preferents. Gestió de la informació de la base de dades. TC amb xip de memòria Material de marxandatge dels establiments. Material promocional per al client.
6
MECANISME DE FUNCIONAMENT (I)
Obtenció de la Targeta Client per part del client ESTABLIMENT L’establiment ofereix la targeta al client L’establiment envia la sol·licitud a la Central de Dades CENTRAL DE DADES La Central de Dades dóna d’alta al nou client i li envia la targeta El client omple les dades del full de sol·licitud de la targeta CLIENT Es tanca el procés El Client accepta la targeta No Si
7
MECANISME DE FUNCIONAMENT (II)
Compra dels punts per part de l’establiment Si s’esgoten els diners a l’establiment, aquest ha de comprar diners a l’entitat bancària ESTABLIMENT APARELL DE FIDELITZACIÓ TP2 El comerciant descarrega els punts a la màquina ENTITAT D’ESTAVI O BANCÀRIA màquina fidelització posa els diners que aquest compra a la L’entitat d’estalvi amb una Targeta de l’establiment
8
MECANISME DE FUNCIONAMENT (III)
Obtenció del descompte per compra realitzada CLIENT la targeta de client a l’establiment i lliura El client fa una compra APARELL DE FIDELITZACIÓ TP2 La màquina transfereix l’1% de la compra a la targeta del client ESTABLIMENT El comerciant marca el valor de la compra a la màquina i passa la targeta de client
9
MECANISME DE FUNCIONAMENT (IV)
Obtenció de productes i serveis a canvi de punts CLIENT diners que té acumulats a l’establiment amb els El client vol fer una compra a la targeta de client ESTABLIMENT Un cop descomptats els diners de la targeta es lliura al client el producte sense cap cost addicional pel client El comerciant marca el preu del producte i descompte de la targeta del client aquest valor APARELL FIDELITZACIÓ TP2
10
MECANISME DE FUNCIONAMENT (V)
Recuperació del diners per l’establiment ESTABLIMENT El comerciant vol recuperar els diners que té a la màquina ENTITAT D’ESTAVI O BANCÀRIA L’entitat bancària abona els diners en efectiu i es queda amb els diners de la targeta client de l’establiment APARELL FIDELITZACIÓ TP2 El comerciant descarrega els diners que té de la màquina a la seva targeta
11
AVANTATGES PEL CLIENT El client té un valor afegit per la compra als establiments de Caldes Centre Comercial. Amb els descomptes que acumula a la TC pot obtenir productes gratuïts o amb preu reduït en els establiments participants. El client es beneficia de les promocions específiques de d’acumulació de majors descomptes per campanyes i promocions específiques
12
AVANTATGES PELS ESTABLIMENTS COMERCIALS I DE SERVEIS
L’establiment dóna un valor afegit al client per cada una de les compres que aquest fa. El sistema conjunt permet oferir a cada un dels establiments un sistema de fidelització que per si sols no poden oferir, arribant de manera directa al seu client final. Redueix els costos promocionals facilitant el llançament de nous productes i ofertes. La compra de productes i serveis fets a canvi dels descomptes acumulats a la TC, sovint seran compres extraordinàries i per tant addicionals. Els descomptes acumulats pels clients, només es poden gastar als establiments participants, per tant els descomptes oferts tornen als establiments en forma de noves compres.
13
AVANTATGES PER CALDES CENTRE COMERCIAL
Tots els establiments potencien de manera conjunta la imatge de Caldes Centre Comercial. Els punts que compren els establiments comercials i de serveis i es van introduint al sistema, permeten generar recursos extraordinaris. El coneixement del perfil dels nostres clients, permetrà aprofitar millor els recursos i ser més eficients en les accions realitzades. A través de la informació dels clients es poden realitzar promocions concretes.
14
PRINCIPALS INDICADORS DE TARGETA CLIENT
Targetes repartides 7000 Targetes clients Establiments amb targeta client 60 Establiments Saldo total euros
15
MATERIAL GRÀFIC I DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT (I)
Sol·licitud de targeta Per formalitzar la demanda de targeta client és disposa de fulls de sol·licitut on es recullen totes les dades del client
16
MATERIAL GRÀFIC I DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT (II)
Guia de Caldes Centre Comercial Tots els establiments de Targeta Client surten a una guia que s’envia a tots els clients de targeta client
17
Tornada a l’escola PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT
Descomptes especials (I) Tornada a l’escola Descomptes especials amb targeta client durant períodes i dates especials
18
Sant Jordi PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT
Descomptes especials (II) Sant Jordi
19
PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT
Oferta complementària d’oci (I) 2 x 1 Cinema Descomptes especials en entrades d’oferta d’oci i espectacle
20
PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT
Oferta complementària d’oci (II) Descomptes en els espectacles infantils de rialles
21
PRINCIPALS ACTUACIONS DE PROMOCIÓ DE TARGETA CLIENT
Oferta complementària d’oci (III) 40% de descompte per la Pista de Gel
22
ALTRES ACTUACIONS DE DINAMITZACIÓ DE LA TARGETA CLIENT
Doblar l’import de les targetes client Realització de sorteigs entre els clients – Doblar l’import de les targetes clients.
23
ALTRES ACTUACIONS DE DINAMITZACIÓ DE LA TARGETA CLIENT Targetes regal
TARGETES CLIENTS DE REGAL AMB DINERS Per la targeta client núm Per la targeta client núm Obsequi per concurs fotogràfics Altres obsequis
24
NOVES ACTUACIONS DE FIDELITZACIÓ
Actualment s’està treballant en diverses novetats de targeta client Regals pels clients de Targeta Client pel seu aniversari Descompte pels clients de Targeta Client en la benzina
25
AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI REGIDORIA DE COMERÇ I AGRICULTURA
Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial MOLTES GRÀCIES PER LA SEVA ATENCIÒ AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI REGIDORIA DE COMERÇ I AGRICULTURA
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.