La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES

Presentaciones similares


Presentación del tema: "REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES"— Transcripción de la presentación:

1 REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES
Àrea d’Afers Acadèmics, 20 de maig de 2011

2 ORDRE DEL DIA Planificació de la matrícula del curs acadèmic Suplement Europeu al Títol: segona part del procés d'implantació del procediment Presentació dels textos acadèmics refosos

3 PLANIFICACIÓ DE LA MATRÍCULA
Programació acadèmica Organització: Activitats de planificació i de coordinació prèvia a la matrícula. Infrastructura informàtica. Aplicatius. Definició dels canvis realitzats, el seu desenvolupament i test.

4 1. Programació acadèmica
Aprovació de les places de nou accés per part del CIC Posada en marxa de nous estudis d’EEES (grau i màster): Graus: Fisica i Química; ADE – Impartida en anglès Modificacions de memòries amb alguna incidència en el pla d’estudis Màsters: Alta de 4 màsters nous (propis o coordinats per UAB) Modificacions de memòries amb poca incidència en el pla d’estudis Desactivació de màsters : Proposta de creació de 6 títols de màster, provinents de màsters fusionats

5 1. Programació acadèmica (Màsters) (I)
22 de juny: la UAB decideix quins màsters s'obren a matrícula, en funció del nombre de preinscrits (estudiants que han presentat una sol·licitud que hagi estat validada per l'Escola de Postgrau) en aquesta data: 15 preinscrits per als màsters nous 20 per als màsters antics 26 de juliol: la Comissió d’Estudis de Postgrau fa una proposta de programació per al curs , amb les dades de matrícula i prematrícula (els estudiants que han avançat els 500€). 16 de setembre: Data límit de lliurament de dades de matrícula de nou accés a la DGU. Condició de programació: segons acord del CIC, prematrícula o matrícula de 15 estudiants de nou accés. 22 de setembre: la Comissió de Programació del CIC aprova la proposta d'acord de programació de màsters per al curs

6 1. Programació acadèmica (Màsters) (II)
Prematrícula de màster Col·lectiu d'estudiants que ha d'abonar el pagament anticipat: persones admeses de manera definitiva al màster. Els estudiants que han rebut una admissió provisional als estudis, a l'espera de poder finalitzar els estudis de grau abans de l'inici del curs acadèmic , no se'ls requerirà el pagament d'aquest import. Els col·lectius que tenen alguna gratuïtat (personal UAB, Becaris amb credencial,…) ho han d’informar prèviament i no han d’abonar els 500€. Pagament on-line a través de TPV. En cas que el màster no es programi es retornaran els 500€, malgrat la UAB hagi tingut despeses bancàries pel tràmit del TPV. Els 500€ es compensen en el moment de la matrícula. Ajuts per estudiants extracomunitaris: Nova convocatòria 18 ajuts Gestió de la matrícula idèntica a l’any

7 2. Organització (I) Calendari de matrícula: del 18 de juliol al 7 d’octubre. Automatrícula al 100%, excepte casos particulars. (MATS). Lloc de connexió: sia.uab.cat, alternativament el Portal de la UAB. Altres possibilitats d’automatrícula: accés a segon cicle, Mencions, Màster. Planificació de la matrícula per dies, mitjançant citacions, tenint en compte la disponibilitat real de mitjans tecnològics i de personal. Recomanació en quatre franges horàries: a les 8:00, les 12:00, les 16:00 i les 20:00 hores. Lliurament i consulta de la paraula de pas via web, sia.uab.cat. Reserva de punts de matrícula a l’aula d’automatrícula, i d’un nombre de punts de treball per a les Gestions Acadèmiques (amb prioritat sobre qualsevol altre canal de matrícula, per tal de poder actuar en situació de contingència). Pla de contingència general i per centre.

8 2. Organització (II) Nova taxa opcional: Assegurança complementària i Assegurança complementària de mobilitat. Règim de permanència per als Graus i Màsters: Propera aprovació al Plè del Consell Social del mes de Juny Campanya informativa mitjançant: Llibret Portal UAB Twitter ? Efectes per al curs acadèmic (s’està treballant per poder tenir-ho incorporat a la matrícula del mes de Juliol Tramesa de la informació d’automatrícula per correu electrònic S’elimina el Flyer: “posa a prova el nivell d’anglès” i l’USB Alta de telèfons de matrícula Publicació al BOE de: Llindar d’increment de preus per al curs acadèmic : IPC (3.6) + <=4, als Màsters IPC Llindars de renda per les beques de Règim general Recollida de beques de Règim General: SLIPIs – es programarà una formació properament.

9 PERIODICITAT DE MATRICULA CURS ACADÈMIC 2011-2012
SIMULACIÓ amb dades de matrícula del curs Juliol escenari col·lectiu període dies matrícula horari hores matrícula nombre d'alumnes temps de matrícula nombre de períodes/dia Min restants punts de servei alumnes/dia A Alumnes de 1r 22-jul al 28-jul 5 9:00 14:30 5:30 6541 40 8 10 168 1309 B Resta d'alumnes 18-jul al 28-jul 9 15218 30 11 154 1691 Salvaguarda 29-jul Setembre C 05-set al 08-set 4 9:30 13:30 4:00 2326 6 98 582 Errors preins i incid. 08-set D 19-set al 23-set 18:00 12466 18 139 2494 26-set al 07-oct

10 3. Infraestructura informàtica
Cada centre estudia les necessitats de llocs de treball a cada gestió acadèmica / Aules d’informàtica i resta d’espais que s’utilitzen per la matrícula. Cada centre realitzar una revisió de tot el material informàtic que s’hagi d’utilitzar en el procés de matrícula, per garantir el seu correcte estat de funcionament a l’inici del període de matrícula. Si d’aquest estudi es preveuen noves necessitats de material, d’ampliació de cablatge o de les infraestructures de xarxa, la seva execució serà responsabilitat de cada centre. Desprès de la instal·lació del nou material, i abans de la posada en explotació, s’han d’efectuar les proves de funcionament pertinents.

11 4. Aplicatius (I) Canvis en el programari de la matrícula
Noves opcions planificades per al seu lliurament abans d’iniciar el procés de matrícula Llistats: Resum de matrícula diària i Estadística de matrícula per centre/pla Tramesa de l’imprès de matrícula per correu electrònic: Sempre es preguntarà si es vol enviar l’imprès per (per defecte NO) L’emissor serà NO REPLY El text que acompanya el PDF dirà que s’adrecin a la GA Enquesta de matrícula incorporada en el procés de matrícula. Idioma d’impartició: probablement es desactivarà del procés de matrícula Pas a ORACLE: dota la BBDD de més velocitat, permet millorar la concurrència d’usuaris. Canvi en l’Estil i en la Navegació SIGMA. Proves d’Aplicatius En la propera reunió es concretaran les proves i el calendari

12 DISTRIBUCIÓ DE PUNTS DE CONNEXIÓ A SIGM@ CURS 2011/2012
Centre Denominació GESTIONS ACADÈMIQUES AULES INFORMÀTICA Assistida AULES INFORMÀTICA Automatrícula AUTOMATRÍCULA INTERNET 000 Àrea d'Afers Acadèmics 53 101 Filosofia i Lletres 12 23 24 9 102 Medicina (GA + U. Docents) 10 8 14 4 103 Ciències 6 20 13 5 105 Ciències de la Comunicació 106 Dret 15 107 Veterinària 3 108 Ciències Polítiques i Sociologia 7 109 Psicologia 16 11 110 Traducció i Interpretació 111 Ciències de l'Educació 21 113 Biociències 114 Economia i Empresa (Bellaterra) Economia i Empresa (Sabadell) 18 115 Escola d'Enginyeria (Bellaterra) 22 514 EU de Turisme i Direcció Hotelera 2 516 EPSI 519 Escola Superior d'Arxivística 600 Escola de Postgrau 67 Total 180 203 170 130


Descargar ppt "REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES"

Presentaciones similares


Anuncios Google