Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porPablo Ojeda Montes Modificado hace 5 años
1
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016
2
Índex Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució
3
Índex Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució
4
USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA
ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA
5
USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA
ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA
6
Indicadors CURS 2015-2016 (fins al mes de març):, 27.845 usuaris únics
Logins mensuals
7
Indicadors Usuaris concurrents
8
Indicadors Recursos Moodle
NOTA: Atenea incorpora, des de juliol 2015, un nou log més complert facilitant la recollida i tractament de dades. Aquest fet ha comportat un canvi en el criteri i forma d’obtenir els indicadors per al curs
9
Indicadors Activitats Moodle
NOTA: Atenea incorpora, des de juliol 2015, un nou log més complert facilitant la recollida i tractament de dades. Aquest fet ha comportat un canvi en el criteri i forma d’obtenir els indicadors per al curs
10
USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA
ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA
12
Protocol de notificacions
13
ATENEA web
14
Informació del servei Proves de noves funcionalitats Observatori de bones pràctiques Consulta d’indicadors d’ús i d’evolució Proves de rendiment Cursos històrics Atenció als usuaris
15
Xarxa de proximitat Unitat bàsica Interlocutor acadèmic (Dinamitzador)
Administració Interlocutor ATENEA Direcció Xarxa de proximitat Vehicular la veu de l'usuari a l'equip de treball ATENEA Organitzar activitats de formació sobre ATENEA d'acord amb les necessitats del seu centre Conèixer l'experiència dels professors del seu centre en relació amb la utilització d'ATENEA Detectar usuaris avançats de les noves funcionalitats del campus Participar en els grups de treball d'ATENEA Interlocutor acadèmic (Dinamitzador) Gestió informática d’ATENEA a nivell de centre Sincronització PRISMA - ATENEA Gestió dels canvis de professorat o estudiantat Tancament quadrimestres Interlocutor TIC (Gestor)
16
Actuacions de suport Tiquets tancats segons canal d’atenció
Telèfon 43% Correu 17% Intranet 39% Fòrum 1% Període: Gener 2013 Novembre 2013 Tiquets tancats segons canal d’atenció
17
USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA
ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA
18
Convocatòria ATENEA Labs
Modalitat projecte Modalitat grup de treball
19
servei àmbit d’innovació
Convocatòria ATENEA Labs Participació convocatòria projectes grups de treball 1a 16 - 2a 7 9 3a /2013 5 6 4a /2014 2
20
USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA
ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA
21
àmbit de gestió d’històrics
ATENEA Saurus: ateneasaurus.upc.edu 3 + 3
22
Enquestes de satisfacció
23
Any 2013 4219 3,96 Any 2014 518 3,74 Any 2012 411 3,61 Estudiantat
participació mitjana satisfacció Any 2013 4219 3,96 Any 2010 449 3,77 Professorat Participació mitjana satisfacció Any 2014 518 3,74 Any 2012 411 3,61 Any 2009 314 3,32
24
Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució
25
El Claustre Universitari de la UPC demana accions per millorar els resultats acadèmics dels estudiants El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), reunit en sessió ordinària el 15 de març, a l’Auditori del Vèrtex, ha acordat encomanar als centres i al Consell de Govern que analitzin i proposin actuacions que permetin la millora dels resultats acadèmics dels estudiants.
26
ACTUACIONS ÀREA DOCÈNCIA UPC
Roadmap ATENEA USUARIS UPC ACTUACIONS ÀREA DOCÈNCIA UPC ESTRATÈGIA TIC UPC PROCÉS D’INNOVACIÓ EVOLUCIÓ MOODLE
29
Execució Roadmap ATENEA
PDI I GRUPS EXPERTS UPC UNITATS UPC UPCnet ÀREA DOCÈNCIA UPC
30
Col·laboració unitats UPC
Projecte de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC Objectiu: facilitar a les persones amb diferents discapacitats l'accés en igualtat de condicions als sistemes d'informació Emmarcat dintre del conveni de col·laboració de la UPC amb IMSERSO (Institut de Gent Gran i Serveis Socials) i la Fundació ONCE. Certificat EURACERT AA 1.0 d’accessibilitat 1ª plataforma d’e-learning de l’estat espanyol que obté la certificació Technosite 2.0 i la certificació EURACERT d’àmbit europeu
32
Juliol 2016 1.600 hores ROADMAP ATENEA +Juliol 2016 Moodle 3.0
Moodle Mobile App Reports 1.0 +Juliol 2016 Upgrade Moodle Reports 2.0 Noves necessitats a partir de nou protocol CETIC 1.600 hores ROADMAP ATENEA
33
Evolució ATENEA 2016
34
Reports d’activitat docent per a equips directius
Escenari juliol 2016: 3 reports info directiva Febrer 2017: Dashboard
35
Roadmap Atenea 2016 Atenea 6.6 Atenea 6.7 2010 Abr Mai Jun Jul Ago Set
Oct Nov Des Gen Feb Mar 2010 Atenea 6.6 Atenea 6.7 Migració a Moodle 3.0 Incorporació APP Moodle Mobile Millora reporting (fase 1) Creació entorn per al tractament de dades 3 nous indicadors Millores de rendiment Millores de seguretat Millora reporting (fase 2) Dashboard visualització de dades 3 nous indicadors
38
NEXT STEPS Creació projecte Atenea a PROTIC
Entrada workpackages juliol 2016 Aprovació workpackages juliol 2016 (1.600 hores) Desenvolupament dels workpackages aprovats Definició protocols per a la proposta de nous elements del roadmap d’Atenea
39
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.