Sight Words MondayTuesdayWednesdayThursday am be but they 20 Math Worksheet Remember to read your take home book! 21 In your HW Notebook, write about something.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Advertisements

HACER AHORA – Complete in notebook
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE.
Qué haces en la escuela Interview, Conjugation Practice.
10 y 11 de octubre de 2013 ESPAÑOL 1. La Campana – Hoy es viernes el 11 de octubre Escribe en español. 1. The girl is tall, pretty and has blue eyes.
Español 1 13 de marzo de La Campana  Forma parejas:  1. Quiero ir A. She likes to go  2. Le gusta ir B. They want to go to the beach  3. Vamos.
Calentamiento Answer the questions based on the Actividades tray reading. 1)How many chores does Teresa have to do? 2)How many people will there be at.
Calentamiento 1) Get a Tic-tac-toe box from the sub 2) Draw a picture of the BELOW vocabulary word in each box on the 1 st board ONLY –total of 8 pictures.
25/6/2014 Esto probablemente debe grabarlo en el espejo del baño Donde lo pueda leer todos los días. Usted no puede darse cuenta de ello, pero es 100%
¡Hola! ¡Buenos días! ¡Bienvenidos! Please find your class number on the class paper that is taped to the board and then look for your seat.
8 y 9 de octubre de Llena los espacios. Fill in the blanks.
¿Sabes qué? Miércoles el 3 de septiembre 2014 ¿ Cuál preferirías? ¿Por qué? Hablar español o escribir español? Leer español o escuchar español? Tener poca.
Objective: At the end of today’s lesson, you will be able to introduce a person in Spanish. You will demonstrate that you’ve accomplished this objective.
Story Summary 1.Notebook and something to write with. 2. Divide your paper into six sections and label in Spanish and English: Personajes (characters)
12/1-12/9. 7 TH GRADE Chapter 7a - Repazo ◦ Ropa.
Español 1  26 y 27 de septiembre de La Campana Hoy es viernes el 27 de septiembre de 2013  Answer the questions in Spanish.  1. ¿Qué tiempo hace?
Para empezar Una fiesta entre familia Capitulo 5.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
4.7 invitations, ir+a+inf.. Vámonos Conjugate the following three verbs. Draw a boot! Pedir (e → i) Querer (e → ie) Jugar (u → ue)
3-4 de septiembre.  Exchange both your notebook and your participation card with your partner.  Listen to Profa as she helps you in each section know.
HAZLO AHORA DAY # 43 Pick up handout Please have your homework out- I am going to come around and collect it Copy, Translate in english and then answer.
Hoy es el tres de octubre, es jueves. La pregunta: ¿Qué cosas ven en las fotografías de la videohistoria en las páginas 224 – 225? La tarea: Libro de trabajo.
Español 1 16 – 17 de marzo Get your city map and have it on your table as a super-amazing tablecloth for the period!
Hoy es el 1º de noviembre Please turn in your homework to the sub. Please complete this hand out entirely and turn in to the sub. Calentamiento: Complete.
World Language Survey 28 de abril de
Español 1 18 – 19 DE MARZO Get your city map and have it on your table, you can study the vocab on your own creation!
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Antes de empezar: Rewrite the scrambled words to create a sentence.
Español 1 Hoy es lunes el 10 de marzo de La Campana Escribe dónde, a tu familía, le gusta ir en español. Ejemplo: A mi primo le gusta ir a la biblioteca.
Ask Your child Questions about What He/She Reads (FICTION) Explain why this is a good tittle. Use details from the book Who is the author? Why did the.
Digital Photography: Selfie Slides
Ahora – Copy down the following questions, then answer it in a complete sentence in Spanish. 1. ¿Qué te gusta hacer después de la escuela? 2. ¿De dónde.
Week 7 Spanish I Grade Week 7Do Now 1 Sunday, October 27th, 2014  Define in Spanish. You must write the English + the Spanish for full credit.
Semana del 4-8 DE NOVIEMBRE
Español 1 lunes el 27 de octubre Collect last week’s warm up Staple yo soy/no soy worksheet to it Daily Warm-Up (pick up new sheet) Ser worksheet with.
¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
Vámonos Write how many of each object appears in each picture Example: dos lápices Hoy es el dieciocho de septiembre.
1. Escribe la fecha y el objetivo. 2. Saca la tarea! 3. Translate the following sentences from Spanish to English. 1. Me gustan los deportes porque son.
EL VERBO GUSTAR 9/9/2013 SPANISH 1 SRA. BALDWIN. GUSTAR Gustar is a Spanish verb that means “to be pleasing to”. In English, it’s kind of like saying.
¡Hola clase! Take notes and answer questions on all upcoming slides. (except for the Tip of the Day slide) ¡Nos vemos el martes!
Do Now.
The following slides introduce the new verb IR.
Notebook Organization (Todo el trabajo de esta clase se hace en el cuaderno)
Tener -= to have. Tener Tener is a new verb, but you have already seen two of the forms from TENER in the last chapter. Tener is a new verb, but you have.
Please choose five pictures. Por favor, elija cinco fotografías. Make a list of words about each picture that you choose. Haga una lista de palabras sobre.
ALC 83 Please find a place to sit. Sit next to your project partner.
Hoy es _________ ______de febrero Tema: What I do in town El objetivo: I can describe at least three places that I like to go in Tucson and state how I.
Me gusta. objetivo Talk about activities you like and don’t like to do. Ask others what they like to do.
LECCIÓN 2: SEGUNDA PARTE Today you will learn: To discusses subjects and classes at school Today you will review: How to tell time in Spanish.
Preguntas del día Answer the following questions in complete sentences. ¿Cuándo es tu cumpleaños? ¿Cuál es tu día favorito? ¿Qué día es hoy? ¿Qué día es.
ESPAÑOL 1, el 7 de octubre a la clase de ESPAÑOL Toma asiento Saluda a tu compañero de mesa Espera para la maestra empezar la clase.
Quiz Review: School Vocab, School Verbs and Irregular Verbs: Traer, Tener, Poner, and Hacer Español II: Señorita Kudrak and Señorita Mazur.
Hoy es el 22 de noviembre Calentamiento Pg. 28 Answer the following question about what you had done this past Saturday before 3pm in English. Write at.
Unit 1.1 Estados Unidos ¿Que te gusta hacer?. Me llamo Baymax. Mi amigo se llama Hiro. El le gusta la comida china. Palabra del dia: comida.
El Verbo Tener Español 1 – Unit 2 Lesson 1. Tener Use the verb tener to talk about what you have.
Escribe las tres formas para presentarte (Write down three ways to introduce yourself) 1. _______________________________ 2.________________________________.
ALC 65 Hoy es viernes el 16 de marzo de 2012 Conjugate to eat (comer) Today is a test on foods, verbs, likes It will begin at 11:32 as a ppt show.
Vámonos Write out a complete sentence with an emotion you would feel when these things happen. Ejemplo: Cuando tengo mucho tarea….. estoy triste. 1. Cuando.
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
VERBOS REFLEXIVOS Español 2. Reflexive Verbs* What is a reflexive verb? A reflexive verb is when you do an action to yourself. For example : Pasar el.
¡Entretenerme! Sra. Waters español II. Unit Goals.
Spanish II Week 8. Para Empezar El 28 de septiembre Por favor, responde a la pregunta en una frase completa: ¿Tienes la clase de biología este año?
¡BIENVENIDOS! ALPHABET, COGNATES.. DO NOW Take five minutes to Silently and Independently fill out the calendar on your desk. Every Calendar should have:
Spanish 9/28 Ms. Wrigley. What’s your number? El número de telefono – The phone number ¿Cuál es tu número de telefono? – What is your phone number? Mi.
Esponja 1.Nosotros _____ despertamos temprano. 2.Tu _____levantas tarde. 3.Yo _____ me lavo los dientes todos los dias. 4.Por lo general, Chuy no _____.
Español 2 1 de marzo de 2017.
uno dos tres cuatro cinco
Transcripción de la presentación:

Sight Words MondayTuesdayWednesdayThursday am be but they 20 Math Worksheet Remember to read your take home book! 21 In your HW Notebook, write about something you did over track-out. Be sure that there is at least three sentences about the event. Remember to read your take home book! 22 Tell someone at your house a word problem, then draw a picture to represent the problem and write the answer in your HW Notebook. Remember to read your take home book! 23 In your HW Notebook, write your sight words this week three times each. Remember to read your take home book! did get now you 27 Math Worksheet Remember to read your take home book! 28 In your HW Notebook, draw a picture of an animal you know a lot about. Be sure to label the picture and write the name of the animal at the top. Remember to read your take home book! 29 In your HW Notebook, draw a representation and solve the following math equations: 1+4=____ 2+4=____ 3+4=____ Remember to read your take home book! 30 Look in your take home book (or any book at home), and write down sight words you see in the story in your HW Notebook. Remember to read your take home book! came so our come 4 Math Worksheet Remember to read your take home book! 5 In your HW Notebook, write three sentences about the animal you drew last week. Remember to read your take home book! 6 In your HW Notebook, draw a representation and solve the following math equations: 3-1=____ 4-2=____ 5-3=____ Remember to read your take home book! 7 Write a sentence with the following sight words: came, so, our in your HW Notebook. Remember to read your take home book! saw off that by 11 Math Worksheet Remember to read your take home book! 12 In your HW Notebook, write two sentences with a word that has the digraph “sh” in it. Remember to read your take home book! 13 Write teen numbers two times in your HW Notebook. Remember to read your take home book! 14 Write your sight words for this week three times each in your HW Notebook. Remember to read your take home book! say this yes no 18 Math Worksheet Remember to read your take home book! 19 In your HW Notebook, write two sentences with a word that has the digraph “ch” in it. Remember to read your take home book! 20 Write the partners of 10 in your HW Notebook: Example one partner of 10 is 1+9. Remember to read your take home book! 21 Look in your take home book (or any book at home), and draw a picture of the characters and setting. Then write a sentence about each. Remember to read your take home book! good want was with 25 No School! 26 In your HW Notebook, create a list of food you like. Be sure to title the list and write numbers. Remember to read your take home book! 27 Tell someone at your house a word problem, then draw a picture to represent the problem and write the answer in your HW Notebook. Remember to read your take home book! 28 Write a sentence with the following sight words: good, want, was in your HW Notebook. Remember to read your take home book! Name: ______________________ April/May Homework Calendar Please sign the box indicating homework is complete.

Palabras de Vista LunesMartesMiercolesJueves am be but they 20 Hoja de Matemáticas Recuerde leer su libro para llevar a casa! 21 En su cuaderno de tares, escribir sobre algo que usted hizo por camino de salida. Asegúrese de que hay al menos tres oraciones sobre el evento. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 22 Dile a alguien en su casa un problema de palabras, luego hacer un dibujo para representar el problema y escribir la respuesta en tu Cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 23 En su cuaderno de tares, escriba sus palabras a la vista esta semana tres veces cada uno. Recuerde leer su libro para llevar a casa! did get now you 27 Hoja de Matemáticas Recuerde leer su libro para llevar a casa! 28 En su cuaderno de tares, hacer un dibujo de un animal que sabe mucho del tema. Asegúrese de etiquetar el dibujo y escribir el nombre del animal en la parte superior. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 29 En su cuaderno de tares, dibujar una representación y resolver las siguientes ecuaciones matemáticas::1+4=____ 2+4=____ 3+4=____ Recuerde leer su libro para llevar a casa! 30 Busque en su libro que lleva a casa (o cualquier libro en casa), y escribe palabras de vista que se ven en la historia en su cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! came so our come 4 Hoja de Matemáticas Recuerde leer su libro para llevar a casa! 5 En su cuaderno de tares, escribir tres frases sobre el animal que dibujó la semana pasada. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 6 En su cuaderno de tares, dibujar una representación y resolver las siguientes ecuaciones matemáticas: 3-1=____ 4-2=____ 5-3=____ Recuerde leer su libro para llevar a casa! 7 Escribe una oración con las siguientes palabras de vista: came, so, our en su cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! saw off that by 11 Hoja de Matemáticas Recuerde leer su libro para llevar a casa! 12 En su cuaderno de tares write escribir dos frases con una palabra que tiene el dígrafo "sh" en ella. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 13 Escriba los números adolescentes dos veces en su cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 14 En su cuaderno de tareas, escriba sus palabras a la vista esta semana tres veces cada uno. Recuerde leer su libro para llevar a casa! say this yes no 18 Hoja de Matemáticas Recuerde leer su libro para llevar a casa! 19 En su cuaderno de tares, write escribir dos frases con una palabra que tiene el dígrafo “ch" en ella Recuerde leer su libro para llevar a casa! 20 Escriba los socios de 10 en su cuaderno de tares: Ejemplo de una pareja de 10 es Recuerde leer su libro para llevar a casa! 21 Busque en su libro que lleva a casa (o cualquier libro en casa), y hacer un dibujo de los personajes y el escenario. A continuación, escriba una frase sobre cada uno. Recuerde leer su libro para llevar a casa! good want was with 25 No escuela! 26 En su cuaderno de tares crear una lista de comida que te gusta. Asegúrese de título de la lista y escribir números. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 27 Dile a alguien en su casa un problema de palabras, luego hacer un dibujo para representar el problema y escribir la respuesta en tu cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! 28 Escribe una oración con las siguientes palabras de vista: good, want, was en su cuaderno de tares. Recuerde leer su libro para llevar a casa! Nombre: ______________________ Abril/Mayo Calendario de Tarea Por favor, firme la casilla que indica la tarea se ha completado.