I can _________ at least ______________ in Spanish. I can _____________________ and __________ descriptions of other people in Spanish. I can _______________ the concept of “_________________” when describing someone or something. la concordancia identify60 adjectives demonstrate construct affirmativenegative
La Improvisación 3 a I can demonstrate the concept of “la concordancia” when describing someone or something. I can construct affirmative and negative descriptions of other people in Spanish.
Con su compañero, practiquen los 4 escenarios A-B Verbal Fluency
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ella ellos él
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellas
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellos
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellas
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellos ella él
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a él ella él
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellos
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ellos
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a ella
A-B Verbal Fluency La Improvisación 3 a él
Saquen por favor… También, una pluma de color diferente. llll La El repaso
I can identify at least 60 adjectives in Spanish. El primer lado Actividad A…¿Quién es? Actividad A…¿Quién es? Actividad B…Melodrama Actividad B…Melodrama El segundo lado Actividad C…La profesora ideal Actividad C…La profesora ideal Actividad CH…Descripciones Actividad CH…Descripciones
LaLa Repaso 2 de la primera unidad…papel blanco Estudien Uds. La lista de preguntas y respuestas El vocabulario de la gente Todos los adjetivos Los pronombres de sujeto Las conjugaciones del verbo SER (el 19)
Rosalita and Pancho are happy and kind. I can demonstrate the concept of “la concordancia” when describing someone or something.