A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
1º DE ESO CURSO Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa LOMCE.
Advertisements

PMAR : PROGRAMA DE MEJORA DEL APRENDIZAJE Y DEL RENDIMIENTO IES GABRIELA MISTRAL DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA
OFERTA EDUCATIVA 4º ESO para el curso 17-18
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN DE LOS CENTROS EDUCATIVOS factores clave
ORIENTACIÓN ACADÉMICA PROGRAMA DE CUALIFICACIÓN PROFESIONAL INICIAL
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Formación Profesional Básica Desenvolvemento da LOMCE.
PRINCIPAIS RESULTADOS
MOMENTOS O MOTIVOS PARA LA REALIZACIÓN Y REVISIÓN DE LA EVALUACIÓN PSICOPEDAGÓGICA.
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
INFORMACIÓN ACADÉMICA
Orientación académica
Normas de aula Educación en valores
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
O barroco compostelán.
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
Proxecto interdisciplinar
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
PROGRAMA DE MOVILIDADE SICUE
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
As actividades non presenciais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
Estamos en rede.
MEDIDAS DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD CURSO MEDIDAS EXTRAORDINARIAS MEDIDAS ESPECÍFICAS MEDIDAS ORDINARIAS SINGULARES MEDIDAS ORDINARIAS GENERALES.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Atréveste a crear un book tráiler?
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
Avaliación de diagnóstico
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
A LOMCE.
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
ASEMBLEA INFORMATIVA 23 NOVEMBRO 2009 PLATAFORMA SINDICAL UNITARIA
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
ASEMBLEAS INFORMATIVAS NOVEMBRO 2009
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
Transcripción de la presentación:

A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA Ferrol 2008

CARÁCTER DA AVALIACIÓN Os criterios de avaliación valorarán: Grado de adquisición das competencias básicas A consecución dos obxectivos Continua Global Formativa Integradora

RESULTADOS DA AVALIACIÓN INSUFICIENTE (IN) SUFICIENTE (SU) BEN (BE) NOTABLE (NT) SOBRESALIENTE (SB) Calificación negativa Calificación positiva

O PROCESO DE AVALIACIÓN As sesións de avaliación Ao longo do curso haberá 3 sesións de avaliación (polo menos) Coordinadas pola persoa titora do grupo quen recollerá en acta: O desenvolvemento das sesións As cualificacións nas distintas áreas. Grado de desenvolvemento das competencias básicas Decisións e acordos acadados, referidas ao grupo e a cada un dos alumnos. Participará todo o profesorado que imparte docencia no grupo Valoraranse as aprendizaxes acadadas, o grao de desenvolvemento das competencias básicas e, no seu caso, as medidas adoptadas ou que se deben adoptar.

PROMOCIÓN DE CICLO / ETAPA Será decisión do profesorado que imparte docencia en cada grupo, primando o criterio da persoa titora. Promocionará a un novo ciclo se: Alcanza o desenvolvemento adecuado nas competencias básicas e un axeitado grao de madurez. As aprendizaxes non alcanzadas non son un obstáculo para seguir satisfactoriamente o novo ciclo. Se non cumple as condicións anteriores permanecerá un ano máis no mesmo ciclo: Só poder ser unha soa vez ao longo da educación Primaria Irá acompañada dun plan específico de reforzo e recuperación O alumnado que presente NEE poderá permanecer un ano máis a maiores na etapa de Educación Primaria

INFORMACIÓN DA AVALIACIÓN Finalizada cada unha das sesións de avaliación, as persoa titora do grupo de alumnos, informará ás familias de: A evolución académica dos seus fillos/as. As decisións adoptadas para o reforzo e/ou recuperación (se fose o caso)

DOCUMENTOS OFICIAIS DE AVALIACIÓN Actas de avaliación Expediente académico Historial académico Informe persoal por traslado Informe avaliación final ciclo/etapa

ACTAS DE AVALIACIÓN Ao final de cada un dos tres ciclos. Comprenderán: Relación nominal do alumnado de cada grupo Resultados da súa avaliación Decisións sobre a permanencia no ciclo ou a promoción ao ciclo ou etapa seguinte Medidas de RE ou AC para as áreas que precisen Arquivaranse nos centros educativos

EXPEDIENTE ACADÉMICO Documento de avaliación individual do alumno. Inclue: Datos identificativos do centro Datos identificativos do alumno Información da súa escoralización Resultados da avaliación das áreas de cada un dos 3 ciclos da Educación Primaria Medidas de atención á diversidade, RE, AC.

HISTORIAL ACADÉMICO Recolle: Ao finalizar a Educación Primaria: Os datos identificativos do alumnado Os anos da súa escolarización e os centros onde realizaron estudos. As áreas cursadas e os resultados obtidos en cada ciclo (RE, AC) A data de decisión da promoción do alumnado Ao finalizar a Educación Primaria: Será entregado aos pais/nais ou titores legais (xunto co Libro de Escolaridade) Unha copia será enviada ao centro de Educación secundaria, xunto co informe individualizado de final de etapa.

INFORME PERSOAL POR TRASLADO Finalidade: Garantir a continuidade do proceso de aprendizaxe ao alumnado que se traslade a outro centro sen ter remato o ciclo. Contará dos seguintes elementos: Resultados parciais da avaliación Medidas de reforzo, AC, atención á diversidade Calquera outra información referente ao proceso educativo do alumno/a Elaborado pola persoa titora a partir da información de todo profesorado que imparte docencia.

INFORME DE AVALIACIÓN FINAL DE CICLO / ETAPA Recollerá: Aspectos máis relevantes sobre o proceso de aprendizaxe Decisións sobre as medidas para a atención á diversidade RE e AC Aspectos do alumnado que permitan un mellor seguimento no proceso de aprendizaxe e madurez persoal Iniciarase ao comezo de cada ciclo Recollerá información resultante do proceso da avaliación continua ao longo de cada curso Completarase ao remate do ciclo A persoa titora ao remate de cada ciclo, poñerá os informes do alumnado do seu grupo a disposición da persoa titora do ciclo seguinte.

CAMBIO DE CENTRO O centro de orixen remitirá ao centro de destino os seguintes documentos: Ao remate de ciclo: Historial académico Informe de avaliación final de ciclo Sen ter rematado ciclo Informe persoal por traslado

CAL É O NOSO LABOR? Revisar que os libros de escolaridade estén de acordo co expediente que temos no XADE. Este curso pecharanse. Entramos no XADE para revisar os expedientes dos alumnos: Informes. Informes prefinidos. Expediente académico. Cubrimos os datos do noso curso. Buscar. Seleccionar todos. En presentación do Informe: Sinalar Primaria En “Identificación do informe….” Poñerlle un nome ao informe. Obter Informe. Ir ao buzón. Pedirá outra vez a clave. Visualizar Hai que revisar sobre todo as datas de promoción e superación de ciclo dos alumnos que teñan algún ciclo sen superar, que coincidan cos libros de escolaridade

E XA PARA REMATAR O Equipo directivo e o departamento de Orientación agradece a vosa colaboración e…….

¡Ánimo e non vos desesperedes! O PERALIÑO DÍVOS ….. ¡Ánimo e non vos desesperedes! Pouco a pouco… UFFF!