DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Enquesta de visions a tècnics comarcals Trobada de participació de tècnics comarcals - 10 febrer 2006.
Advertisements

Més enllà de les arts escèniques
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Què és la tecnologia?.
Importar les notes al Campus Virtual
LA POBLACIÓ ESPANYOLA EN EL S. XIX
EL TRIVIAL DE LES MTS 10 MINUTS….
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
El mercat de treball a la ciutat de Girona
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
ORGANIGRAMES FUNCIONALS Circuit - oposició: moviments migratoris
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
DINÀMICA DE LA POBLACIÓ ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA
El catecisme Testimonis del Senyor
Recursos didàctics en Geografia Dibuixos informatius
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
La POBLACIÓ Conceptes Bàsics de Demografia
Els sous de les dones a CATALUNYA
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Tema 4. ADN i biotecnologia. Pàg 60
Grups interactius a L’Esquitx
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN TEXT ESTÀNDARD
Seminari d’Educació Especial
Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos / Treball
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Informe anual reclamacions CSI
MODEL DE CREIXEMENT DE LA CIUTAT ESPANYOLA
Realitzat per: Xavi González i López
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
MODEL D’ORGANITZACIÓ DEL TERRITORI AL LLEVANT MEDITERRANI VALENCIÀ
ESTRUCTURES TRIANGULARS I CIRCULARS DE TRES NIVELLS
Agent Tutor Eloi Puertas Prats 13/04/2019 Agent Tutor.
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
MOVIMENTS MIGRATORIS I PENDULARS URBANS I PERIURBANS
Evolució, distribució, dinàmica i estructura
ORGANIGRAMES FUNCIONALS
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Riquesa sense treball Plaer sense consciència Ciència sense humanitat Política sense principis Comerç sense moral Devoció sense sacrifici Mahatma Ghandi.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
LES 2D , 3D I 4D.
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA: NOMBRE I JERARQUIA DELS ELEMENTS
11 LES FUNCIONS LES FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES DOMINI I PUNTS DE TALL
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS 5.4.P DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS Objectius didàctics generals: Procés de treball/aprenentatge dels estudiants amb imatges animades. Facilitar la resposta dels estudiants a les qüestions que es van formulant. Comprovar el nivell d’aprenentatge i comprensió mitjançant la identificació de les afirmacions correctes i incorrectes. Plantejament general. (1) Immigració > Emigració = creixement dels adults/joves. (2) Comprovació de l’aprenentatge. (3) Immigració = Emigració = estancament. (4) Comprovació de l’aprenentatge. (5) Immigració < Emigració = decreixement adults/joves. (6) Comprovació de l’aprenentatge. (7) J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball Professorat

DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat  Incidència del valors de la immigració i de l’emigració: Imm. > Emi. = Creixement població: adults/joves. Imm. = Emi. = Estancament de la població. Imm. < Emi. = Decreixement de la població: adults/joves. Imm. Emi. Imm. Emi. Imm Emi. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

CREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració superior a l’emigració  IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. > Emi. CREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: Adults / joves J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.4.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els vells. INCORRECTA. CORRECTA. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració igual a l’emigració 5.4.P DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració igual a l’emigració  IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. = Emi. ESTANCAMENT DE LA POBLACIÓ J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.4.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  INCORRECTA. CORRECTA. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies , amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els adults-joves. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DECREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració inferior a l’emigració  IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. < Emi. DECREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: Adults / joves J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.4.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els adults-joves. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement dels adults/joves Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. INCORRECTA. CORRECTA. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball