DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Enquesta de visions a tècnics comarcals Trobada de participació de tècnics comarcals - 10 febrer 2006.
Advertisements

Interpretació estadística dels indicadors de centre
Més enllà de les arts escèniques
5.- EL TERCER MÓN I ELS PROBLEMES HERETATS DEL COLONIALISME (I).
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Què és la tecnologia?.
Avaluació autèntica Instrument de suport: Les rúbriques
LA POBLACIÓ ESPANYOLA EN EL S. XIX
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Fronts de reacció-dispersió per poblacions Neolítiques
El mercat de treball a la ciutat de Girona
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Exercici res/gens (de).
TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
Geografia i política humana d’espanya
ORGANIGRAMES FUNCIONALS Circuit - oposició: moviments migratoris
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
DINÀMICA DE LA POBLACIÓ ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA
El catecisme Testimonis del Senyor
Recursos didàctics en Geografia Dibuixos informatius
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
La POBLACIÓ Conceptes Bàsics de Demografia
Els sous de les dones a CATALUNYA
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Tema 4. ADN i biotecnologia. Pàg 60
Grups interactius a L’Esquitx
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN TEXT ESTÀNDARD
6.- CONTRASTOS I DESIGUALTATS EN EL MÓN ACTUAL.
Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos / Treball
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Informe anual reclamacions CSI
MODEL DE CREIXEMENT DE LA CIUTAT ESPANYOLA
Realitzat per: Xavi González i López
MODEL D’ORGANITZACIÓ DEL TERRITORI AL LLEVANT MEDITERRANI VALENCIÀ
ESTRUCTURES TRIANGULARS I CIRCULARS DE TRES NIVELLS
Agent Tutor Eloi Puertas Prats 13/04/2019 Agent Tutor.
Exercici res/gens (de).
EMBARASSOS EN ADOLESCENTS
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
Evolució, distribució, dinàmica i estructura
ORGANIGRAMES FUNCIONALS
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Riquesa sense treball Plaer sense consciència Ciència sense humanitat Política sense principis Comerç sense moral Devoció sense sacrifici Mahatma Ghandi.
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA: NOMBRE I JERARQUIA DELS ELEMENTS
11 LES FUNCIONS LES FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES DOMINI I PUNTS DE TALL
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS 5.3.P DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS Objectius didàctics generals: Procés de treball/aprenentatge dels estudiants amb imatges animades. Facilitar la resposta dels estudiants a les qüestions que es van formulant. Comprovar el nivell d’aprenentatge i comprensió mitjançant la identificació de les afirmacions correctes i incorrectes. Plantejament general. (1) Població global: població de grans grups d’edat. (2) Natalitat > Mortalitat = creixement dels joves. (3) Comprovació de l’aprenentatge. (4) Natalitat = Mortalitat = estancament. (5) Comprovació de l’aprenentatge. (6) Natalitat < Mortalitat = decreixement. (7) Comprovació de l’aprenentatge. (8) J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball Professorat

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat  POBLACIÓ GLOBAL Grans grups d’edat Incidència dels valors de la natalitat i mortalitat en el creixement de la població Nat. > Mort. = Creixement població: grups joves Nat. = Mort. = Estancament de la població Nat. < Mort. = Decreixement de la població Nat. Mort. Nat. Mort. Nat. Mort. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat  J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Natalitat superior a la mortalitat  MORTALITAT (sortides) NATALITAT (entrades) Nat. > Mort. CREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: GRUP DE JOVES J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.3.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  Una població que té una natalitat alta i una mortalitat baixa, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una natalitat alta i una mortalitat baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement zero. Una població que té una natalitat alta i una mortalitat baixa, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una natalitat alta i una mortalitat baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una natalitat alta i una mortalitat baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta els joves. INCORRECTE. INCORRECTE CORRECTE J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Natalitat igual a la mortalitat 5.3.P DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Natalitat igual a la mortalitat  MORTALITAT (sortides) NATALITAT (entrades) Nat. = Mort. ESTANCAMENT DE LA POBLACIÓ J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.3.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  INCORRECTE. CORRECTE INCORRECTE Una població que té una natalitat i una mortalitat intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una natalitat i una mortalitat intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una natalitat i una mortalitat intermèdies, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una natalitat i una mortalitat intermèdies , amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una natalitat i una mortalitat intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els joves. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Natalitat inferior a la mortalitat 5.3.P DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Natalitat inferior a la mortalitat   MORTALITAT (sortides) NATALITAT (entrades) Nat. < Mort. DECREIXEMENT DE LA POBLACIÓ J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? 5.3.P QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES?  Una població que té una natalitat baixa i una mortalitat alta, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una natalitat baixa i una mortalitat alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una natalitat baixa i una mortalitat alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una natalitat baixa i una mortalitat alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre, tot els joves. Una població que té una natalitat baixa i una mortalitat alta, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . CORRECTE. INCORRECTE. INCORRECTE J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball