Actuacions ferroviàries: RENFE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PRESUPUESTOS GENERALES DEL ESTADO EN CATALUÑA COMPARACION PGE / ANTERIOR LEGISLATURA CATALUÑA TOTAL PP TOTAL PSOE MEDIA ANUAL PP MEDIA.
Advertisements

CARRETERES COMPARTIDES PLA D’HOMOGENEÏTZACIÓ A LES VIES DE PEATGE C-32 Garraf i Maresme i C-33.
LES COMARQUES D’INTERIOR Les comarques d’ interior són les que estan a la zona menys muntanyosa de Catalunya i que no tenen costa. La majoria d’aquestes.
Pla Director Urbanístic per a la concreció i delimitació de la reserva
PLA DIRECTOR D’EQUIPAMENTS JUDICIALS Projecte
Pla d’Infraestructures de transport de Catalunya
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Mesures per a la sostenibilitat del transport públic i la mobilitat.
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
“La vitalitat del camp és essencial per l’agricultura perquè l’activitat agrària és essencial per un camp viu”
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
CEIP MARIA FERNANDEZ LARA EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA Generalitat de Catalunya BARRI DE CASABLANCA Sant Boi de Llobregat.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
JUNTA LOCAL DE SEGURETAT DE MATARÓ
LES NEVADES DEL DESEMBRE DE 2001 ANTONIO JOSÉ MONTERO GARCÍA
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Diputació de Barcelona
Pla de transports de viatgers de Catalunya
Presentació de resultats 2012
Generalitat de Catalunya
Catalunya: 10 pols de competitivitat 8 de juny del 2010
NOU.
Taula 1: «Més que una casa»
Benvinguts i benvingudes al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Europa aposta pel ferrocarril
Nou tram en servei Nou tram de línia de 3,7 km de via doble
Projecte de perllongament de l’L3
Plec de manteniment de les instal·lacions de baixa tensió Ignasi Vila Tècnic de Gestió Energètica Ajuntament de Mollet del Vallès Barcelona, 10 de.
LA GESTIÓ DELS CEMENTIRIS MUNICIPALS
La teva contribució 1.
La Nòmina Catalana.
COMISSIÓ EXECUTIVA ASSEMBLEA GENERAL extraordinàries
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
Manresa, 7 d’abril de 2016.
Estudi de millora del transport públic a la comarca del Bages
GRUP PARLAMENTARI D’ERC
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Projecte de perllongament de l’L3
Modificaciones de Servicio Instalación de catenaria rígida en el túnel de Passeig de Gràcia Del al /11/2018.
LES COMARQUES D’INTERIOR
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic:
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
Infraestructures i Productivitat Universitat de Barcelona
L’acolliment lingüístic de la població nouvinguda adulta a la demarcació de Barcelona (sense Barcelona ciutat)
AGENDA CATALANA DEL CORREDOR MEDITERRANI
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
Marc territorial Àmbit: les 7 comarques de la RMB
Comunicació tall de trànsit i itineraris alternatius
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Xarxa de Custòdia del Territori
L’AIGUAT DELS 750 MILIONS DE LITRES (Nit del 31-7 al 1-8 del 2002)
PLA COMARCAL de GESTIÓ ENERGÈTICA SOCIAL del VALLÈS OCCIDENTAL
Santa Coloma de Gramenet
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
VALLÈS OCCIDENTAL.
Barcelona podria tenir una Via Verda com la Ruta del Carrilet de Girona.
EL BARCELONÈS.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
ANOIA.
El model SA-DA El model d’oferta agregada (aggregate suppy) i de demanda agregada (aggregate demand) és un model adreçat a explicar les fluctuacions del.
UN ENTORN PRIVILEGIAT AL PEU DEL MONTNEGRE…
EXEMPLE DE TITULAR EN TRES LÍNIES
UN SISTEMA ELECTORAL PROPORCIONAL AMB UNA FORTA REPRESENTACIÓ DEL TERRITORI Una possible aplicació a Catalunya del sistema de representació proporcional.
Transcripción de la presentación:

Actuacions ferroviàries: RENFE Les línies del nucli de Rodalies de RENFE queden configurades en cinc línies, tres d’elles transversals i dues radials: C1: Sant Vicenç de Calders – Vilanova – Castelldefels – Barcelona – Mataró – Calella – Blanes - Maçanet. 10 trens/hora. Interval bàsic de 6 minuts. C2: Sant Vicenç de Calders – Vilafranca – Martorell – Barcelona – Granollers - Sant Celoni - Maçanet. 10 trens/hora. Interval mitjà de 6 minuts. C3: Vic - La Garriga – Granollers – Barcelona - L’Hospitalet. 4 trens/hora. Interval mitjà de 15 minuts. C4: Manresa – Terrassa – Barcelona - Aeroport. 7,5 trens/hora. Interval mitjà de 8 minuts. C5: Martorell – Rubí - Sant Cugat - Cerdanyola UAB - Mollet. 4 trens/hora. Interval mitjà de 15 minuts.

Actuacions ferroviàries: FGC Metro del Baix Llobregat Perllongament del servei de Can Ros a Martorell – Enllaç, amb reducció d’interval de 15 min a 10 min Ramals a Igualada i Manresa: intervals de pas a 20 min Metro del Vallès Es manté la freqüència del servei, amb augment de capacitat en algunes relacions (pas d’UT de 3 a 4 cotxes)

El model de gestió Marc competencial: Generalitat de Catalunya, EMT, municipis, AGE. Formes de gestió: directa i indirecta. Marc contractual: contracte programa, concessió a risc i ventura, contractes de gestió. Proposta: unificar contractes: contractes programa per a la totalitat dels serveis subvenir el dèficit d’acord amb la fòrmula de càlcul de costos proposada separant l’activitat regular de les altres activitats amb compromisos de passatge, qualitat, seguretat i medi ambient per al mateix període que el marc financer de l’ATM

Expedicions reals i teòriques: municipis amb mancances