Missatge (per a portar)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Qué i qui és el Col·lectiu d’Ensenyants de la Ribera.
Advertisements

Ciència. Descobriments, Divulgació, Historia En la nostra societat la investigació científica és present en tots els aspectes de la vida quotidiana, ja.
Centro de Educación y Tecnología del Ministerio de Educación de Chile.
A ARTE Gótica.
¿Qué profesores se requieren para el Chile del siglo XXI? Álvaro Salinas Facultad de Educación Universidad Católica de Chile.
 ANÁLOGO  DIGITAL.
INSTITUTO NACIONAL DE FORMACIÓN DOCENTE.  Define una política de inclusión digital para la educación pública  Establece la distribución de una computadora.
EVOLUCION DEL PENDRIVE
Anàlisi de Fourier i Mesures en Corrent Continu
La instrucción tecnológica Experimentan cambios en el cerebro Convirtiéndolos en diferentes.
TIC- CIENCIA TECNOLIGIA Y EDUCACION
Ponència Una educació per a un nou país.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Diseny del power point: Violant Estreder
Reflexions al fil de l’Euneos
Actividad Integradora: La Universidad en el contexto sociodigital del siglo XXI Mtro. Samuel Zapién Castillo.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Tema 1. El segle XVIII: La crisi de l’Antic Règim (1)
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
ESTRATÈGIES EDUCATIVES A LA FAMÍLIA
UN MÓN MILLOR ÉS POSSIBLE
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
NOUS ESTATS INDEPENDENTS D’EUROPA: SEGLES XX i XXI
Com podem ser solidaris d’una manera pràctica?
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
XARXES INFORMÀTIQUES Conjunt d’ordinadors i altres dispositius connectats entre sí, per tal de compartir recursos (maquinari i programari) i informació.
Una història de la tecnologia
VALUACION DE LOS HECHOS ECONOMICOS.
SOLO PARA REVISAR.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
GRUPS DE DEBAT “I al meu centre…”
L’ABRAÇADA ÈS SALVADORA DE VIDES
Dispositiu Local d’Inserció
Somnis d'Infant.
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
DIADA DE LA PAU A SJO.
CURS
PER A QUÈ. PER A QUÈ SISTEMA DE PAGAMENTS DIGITAL CIUTAT INNOVADORA SISTEMA DE PAGAMENTS DIGITAL XARXA DE COMERÇ LOCAL.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
Objectiu Educatiu Trienni
Programa Centres Ecoambientals
LAS ESCUELAS DIGITALES.
Alfabetització d’adolescents
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
L’Aventura de l’Olinet
Les diferents realitats del món
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Júlia Mir Domènech i Claudia Esther Zuniga
Dia Mundial dels Defectes Congènits 3 de Març de 2017
Somnis d‘infant.
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
Hi ha quelcom que et molesta i et preocupa……?
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
Vulneració dels drets socials
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
COEDUCACIÓ.
Amb so ¯.
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Missatge (per a portar)

El desafiament educatiu del segle XXI és... Nosotros los profesores: ¿Seremos capaces de adaptarnos a los cambios sociales, económicos, etc. de todo tipo (NO SOLO TIC)? ¿Seremos capaces de educar a una generación de nativos digitales? El desafiament educatiu del segle XXI és...

...educar una generació diferent que viurà a un món diferent ¿Seremos capaces de educar a una generación diferente para vivie en un mundo diferente? ...educar una generació diferent que viurà a un món diferent

Els centres educatius no són illes, són nodes.

Són els professors, no els ordinadors!

És la connexió, no el portàtil!

Tots plegats podem!

...si creem i compartim!

Si volem formar nens i joves per a la societat de la informació necessitem centres educatius i professors de la societat de la informació. http://www.flickr.com/photos/27861585@N02/3080617962/

I, per favor, divertim-nos!