ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pazkoaldiko 2. Igandea (C) Joan 20,19-31 Jose Antonio Pagola Musika:BanSon.Amadeus 1 Aurkezp:B.Areskurrinaga HC Euskaraz:D.Amundarain.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Munduko erlijioak Kristautasuna (Monoteista) Islamismoa (Monoteista)
Gabonak dira! ¡Es Navidad! >HASI SAIOA >INICIO.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
Datuak antolatzen.
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
KLONAZIOA.
dagokionez, dagokionean
HIGIDURA.
KOMUNIKAZIOA.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Istripua izan da berriro A8 autobidean.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Paula, Maider eta Maialen
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
IKASKETA KOOPERATIBOA
La Salle 30 esmaltetan!.
EUKARISTIA Montserrateko san Benet-eko Mojak.
(Estiloa: "...deitzen zaio Trabuko")
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
KLONAZIOA.
PAZKOKO 5. IGANDEA B Zikloa
ZAZPI HITZAK Letra: ORAR aldizkaria;Musika:Vivaldi, Stabat Mater; Aurkezpena:josearin.
SALMOAREKIN OTOITZEAN
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
INGURU NATURALA IZENA : DATA : EKAITZA ITSASOAN.
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
PAZKO DEIA.
GALAXIAK.
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Luze jo zuen gizarte-eragileen, sindikatuen eta enpresaburuen arteko bilerak. Euskara Zerbitzua EHULKUren aholkua atzizkien eliditzea.
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Ongi etorri Heziraul. eus-era
Otsailak :30 etan Barakaldon Bide Onera
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA Ikastetxea: URDANETA LHI (Ordizia)

Testuingurua 500 Ikasle inguruko eskola, maila bakoitzean 3 lerro dituena L1 euskara % 44 eta erdara % 56 Amara Berri Sisteman duela 9 urte sartua Gaur egun B eta D ereduen eskaintza

Bidea gogoratuz Duela 13 urte ikastetxean A eredua desagertzen hasi zen, euskara ez zekiten haurrak B ereduan sartzen genituen, baina ... Ez ziren jarritako helburuak lortzen. Beharrak eraginda, bide berriak urratu behar genituela ohartu ginen.

Zer egin genuen Orain dela 3 urte martxan jarri genuen, gaur egun dugun LAGUNTZA GELA. Beti ere bailiabide modura, inola ere ez, ikasle hauen erreferentziko talde bezala, baizik, bere beharrei hobeto erantzuteko eta eskolan hobeto integratu ahal izateko errekurtsoa.

Zer lortu nahi genuen Helburu nagusiak: Ikasle hauek benetan integratzea. Ikasle bakoitzaren Plangintza pertsonalizatuak aurrera eramatea. Ikasle etorkinei euskaraz behar adineko konpetentzia ahalbideratzea. Ikasle hauei curriculuma ziurtatzea. 2 urtetan bere erreferentziko taldean guztiz barneratzea.

Deskribaketa Nori zuzenduta: Bai estatu espainiarretik bai atzerritik etorritako ikasleei. Orain arte Lehen hezkuntzara etorri diren guztiak, erdara ezagutzen zuten. Haur Hezkuntzan eman dira erdara ez zekiten kasu bakarrak. 1.go urtean 15 ikasle genituen 2. urtean bi gehiago. Aurten horiek euren taldearekin ditugu eta gela honetan 6 ikasle daude.

Prozesua Lehendabizi harrera mimatzen da. Gurasoei eta ikasleari ikas prozesuaren xehetasunak ematen zaizkie, bai antolaketa mailakoak, bai bestelakoak. Bi lehenengo astetan gela horretako irakasleak haurra lasaitu eta lehen diagnostikoa egiten da. Ondoren zikloko irakasleekin adostu zein izango den ikaslearen erreferentzi taldea. Irizpide modura adinari dagokion zikloa izaten da. Ikasleari Plangintza pertsonalizatua egiten zaio. Bakoitzaren erritmoak gidatuko du prozesua. Bigarren astetik aurrera bere taldearekin zenbait departamentuetan parte hartzen hasiko da.

Bi gelen arteko taula

Zer lortu dugu Haur hauek taldean integratzea. Irakasle taldeak kasu hauek normaltasunez bizitzea. Ikasle hauen ikas prozesuaren jarraipena. Haur hauek euskarekiko jarrera aldekoa izatea. Haurrek aukera dute euskara edo erdara erabiltzeko. Eurek euskarari ematen diote lehentasuna.

Baliabideak Antolaketa aldetik: Material didaktikoa: Amara Berri sistemaren metodologia kontuan hartuz 6 taldeekin 5 talde osatu ditugu. Irakasle bat gela honetan dihardu egun osoz. Material didaktikoa: Material audiobisual ugari Bertarako sortutakoak

Aurrera begira zer Zer dugu hobetzeko: Antolaketan sakontzen jarraitu behar dugu Materiala egokitzen Irakasleok prestatzen Gela horretako irakaslea behin behinekoa .

“ Eskola bizitza da, eskolan, haurrek bizitzen ikasi behar dute, guztiok elkarrekin bizitzen jakin behar dugu, izan ere ba al da gure artean etorkinik ez denik?”.