Trabajo de la campana Traduce las frases de inglés al español:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¡Buenos días! Hoy es el 12 de septiembre. Trabajo del timbre: 1.Guardan la tarea (keep HW). 2. Hagan la actividad de la hora. Do the military time activity.
Advertisements

¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
La campana (Escriban todo!!!!) 1.What do the verbs saber and conocer mean? 2.When do you use the verb conocer? 3.What do the verbs ser y estar mean? 4.When.
 ¿Cómo se dice….? (Escriben en Español)  1. Who?  2. What?  3. When?  4. ONE QUESTION that you know how to ask (A complete sentence)
TOPICS: SABER/CONOCER AND YO-GO VERBS Essential questions: How do I say whom and what I know? How do I use some other irregular verbs?
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Preparación/ Review Hoy es miércoles el 23 de septiembre de 2015 Today is day, September 23, 2015 ¿Te gusta o no te gusta? What do you like and what you.
Week 25 Spanish III Honors. Para Empezar 22 de febrero Based on the corresponding information, guess what each person will grow up to do. Use the future.
Vamonos Get out your purple speaking paper from yesterday AND your writing assignment. I will come to your desk and double check that both have been graded!
Stamps to be traced. 2 and 3 ALC 21 Hoy es miércoles el 23 de octubre. match the columns writing out the words. 1.Fat 2.Handsome 3.Long 4.Old 5.Pretty.
Week 22. Para Empezar 1 de febrero Please respond to the following question in Spanish: ¿Qué te gusta hacer con tu familia?
Español 2 20 de septiembre de La campana Hoy es martes el 20 de septiembre de 2016 ¿Qué llevan los animales? Los gansos El perro El gato El lagarto.
Preparación/ Review Hoy es martes el 13 de octubre de 2015 Today is Tuesday, October 13, 2015 Write in English: Bring your homework out textbook pg 56.
Hoy vamos a .. aprender palabras y frases para describir el tiempo
Vocabulary or textbook pg 46 Escribe en español :
Español 3 24 de febrero de 2017.
Quasimodo: Get ready for your quiz!.
HOLA.
Hoy es martes , el 17 de mayo de 2016 Today is Tuesday, May 17 , 2016
My Spanish 2 classes are 2nd and 3rd periods
Español 2 Thank you for taking my classes today. Since this is A day. My Schedule is as follows: 1st period Spanish 2 2nd period Prep 3rd period Spanish.
Español 1 6 y 7 de noviembre de 2013.
Las clases de Sra. Schwarz Realidades 1
Descubre Lesson 2 Vocabulary pg 56
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Es el 4 de noviembre La Práctica (parte 1)
Español 1 29 de marzo de 2017.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Español 2 3 de marzo de 2017.
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
AGENDA Diario / Recordatorio: Prueba-Dictado #2; próximo lunes
First Grade Dual High Frequency Words
¿En que puedo servirle? ¿Qué talla usa? ¿Qué color prefiere usted?
Día número 24 Español 1—Acelerado
Apuntes: Tener Lección 3: La familia.
Vámonos Escribe las frases y conjuga (conjugate) los verbos:
Parte 2: Al fin Al fin de esta lección, vas a poder…
Hoy es _________,el _______ de _____ de _____________.
SWBAT conjugate –er/-ir verbs correctly
Adjective Grammar Adjective Agreement.
Objetivo: How to introduce yourself and ask someone else’s name
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Write in Spanish (See pag 96)
1.4 Numbers.
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
Hoy es _________, el _____ de ______ de______________.
¡Hola, mis esudiantes fabulosos!
Hoy es ______, el ______ de _____ de ____________.
Hoy es lunes el veinticuatro de septiembre.
Adjective Grammar Capítulo 1B.
Proyecto: Mi horario Nombre Hora Fecha.
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
Fui…….. ¿Cómo fue? ¿Adónde fuiste? ¿Qué hiciste? ¿Cómo fuiste?
Las profesiones.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Gustar (To Please) like.
PRESENTATION ADRIANA LUCIA CORREA CHILITO JAIME MARINO.
Día número 166—español 1 El 21 de mayo
Chispa – el 15 de octubre Take a new Chispa sheet off the podum (this is week #7) Write WHERE (room/area) in Spanish you find the following: el carro la.
Antes de empezar In English, write 5 things you would like to do when you finish High School. 1) 2) 3) 4) 5)
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Antes de empezar contesta las preguntas sólo escribe las respuestas
Vámonos Answer the following questions in complete sentences in Spanish: ¿Cómo te llamas? ¿Cómo se llama tu mejor amigo (your best friend)?
Día número 57—español 1 El 8 de noviembre Horario Regular
Hoy es________, el _______ de _____ de ______________.
Hoy vamos a .. aprender a describir vacaciones
How much? - How many? English Grammar. When we want to know the quantity or amount of something, we ask questions starting with How much and How many.
Transcripción de la presentación:

Trabajo de la campana Traduce las frases de inglés al español: I finished my degree (certificate) in (of) marketing last year. With this degree (certificate), I know that I can fulfill (cumplir) the requirements ofthe job. For my professional experience, I did internship with Google. I hope (esperar) to have the opportunity (of) converse withyou (consigo). I want to be a member ofthe team of your company.

Hoy vamos a… Hacer el trabajo de la campana Aprender de como hacer una entrevista de trabajo Trabajar en las entrevistas

¿Cuáles son sus consejos para una entrevista? Antes de la entrevista: Durante la entrevista: Después de la entrevista:

¿Cuáles consejos tienen ellos para una entrevista ¿Cuáles consejos tienen ellos para una entrevista? ¿Qué nunca debes hacer?

¿Qué más añade él a los consejos de cómo hacer una entrevista? https://www.youtube.com/watch?v=ycvsuHJ7ag0

Trabajo de la campana What is the concept for their interview? What is the job of the girl being interviewed? How does their body language impact the viewers’ perception of them? What are examples of the types of questions being asked? https://www.youtube.com/watch?v=qAGF-y46rc4

Hoy vamos a… Hacer el trabajo de la campana Aprender de como hacer una entrevista de trabajo Trabajar en las entrevistas

Trabajemos NO PHONES ALLOWED! Write out script working with your partner. If you are writing it first in English, be sure to write VERY SIMPLE sentences; opt for words you know already in Spanish (Ex: instead of “I would like” use “I want”) Split parts apart (interviewer versus interviewee) Work on translating your ½ with your vocabulary sheets, your class notes, & the Spanish/English dictionary assigned to your number Practice your completely Spanish interview with your partner (at this step you can get your phone to time yourselves) Memorize your parts! Keep practicing until you do not need your scripts