Logo centre Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses des del 17 d’agost de 2017 INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Profesor: Luigi Ceccaroni Curso FIB - UPC
Advertisements

DOCENCIA EN LAS UNIDADES DEL DOLOR
proceso mediante el cual se adquiere conocimiento, y por el otro, el cuerpo organizado de conocimiento obtenido a través de este proceso. “Hacer ciencia.
Centro Coordinador de Emergencias SOS Navarra
SEM en CFN. Diferentes visiones Visión SVA
MODELOS COLABORATIVOS DE FORMACIÓN EN LA REGIÓN DE MURCIA
Rasgo: Mecanismos de gestión oportuna de los servicios escolares
Proyecto emprendedor Programa de Cultura Emprendedora Curso 2016/2017.
Escuela Pedagógica Cienfuegos 2012
V Taller Internacional del proyecto Equity- LA II
Esquema El entorno para el aprendizaje.
GERENCIA MODERNA ROL DEL JEFE Por: JONATHAN VARGAS.
X Jornada de Buenas Prácticas y de Gestión del Conocimiento de la Biblioteca Sevilla, 18 de diciembre 2017.
FILOSOFIA DE LA CIENCIA
El poder del PowerPoint. Discusiones y criterios
Peu de Figura: Arial, cos 18 normal
Núm. 156 ACCIONS PARTICIPATIVES PER A LA PROMOCIÓ DE  L’ACTIVITAT FÍSICA A TARRAGONA Autors: Gemma Solé Boronat, Representació.
SERVEI DE PETICIÓ DE DOCUMENTS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Programes de Mobilitat Internacional Sessió Informativa de Matrícula
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Selección del Tema y Planteamiento de la Pregunta Guía
CUIDATGE.
OFERIM: TÍTOL DE L’OFERTA NOM DE L’ORGANITZACIÓ DESCRIPCIÓ DE L’OFERTA
Taula local d’infància de Santa Coloma de Gramenet Sessió de constitució Secretaria tècnica 11 de Desembre de 2015.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Comunicació Audiovisual
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
Programes de Mobilitat Internacional Sessió informativa de matrícula
Com introduir les Guies Docents
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
Proposta de consolidació
Revetlles amb Precaució, 2011
EXPLICACIÓ POWERPOINT
Títol de l’experiència
Títol de l’experiència
Títol de la presentació
Nova eina de descobriment
El gafete incluye: Título Texto que sintetiza la información
CUAP Ciutat Vella-Peracamps
CONTEXT: PROCICAT, Carta municipal de Barcelona
INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls
INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls
En aquest moment disposem de la versió 2.
Tasques Moodle 2.x: afegir comentaris als PDF dels alumnes
INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Comitè operatiu d’Urgències i emergències
Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses des del 17 d’agost de 2017 Pla Hospitalari de Resposta a Incidents amb Múltiples Afectats (IMA-MAR)
El meu compte Des d’El meu compte podeu:
Aportacions amb més d’una menció en els Pòsters. Pòsters=14.
En aquest moment disposem de la versió 2.
NO s’acceptaran els pòsters que NO estiguin fets amb aquesta plantilla
Enrubia M, Parra CF, Fernández I, Luaces C INSTRUCCIONS:
Incorporacions o canvis substancials des del 2016
Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses
Intent de reunir les reflexions del Centres SISCAT BCN. PARAULES CLAU.
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Nova eina de descoberta
Màster d’Aplicacions Multimèdia
III Jornada de transport sanitari
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Transcripción de la presentación:

Logo centre Evolució des de 2016: revisió i ajust a les lliçons apreses des del 17 d’agost de 2017 INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls dcosialls@catsalut.cat Els pòsters rebuts s’exposaran a la Sala d’Actes del Palau Macaya el dia 14 de desembre de 2018 Mida del pòster DIN A1 de 594 mm × 841 mm Tipografia recomenada : - Títol: Arial de cos 44 - 50 - Autor: Arial de cos 28- 35 - Contingut: Arial de cos 32- 40 Podeu inserir el logotip de la vostra organització al marge superior esquerra del document. Incorporacions o canvis substancials des del 2016 Documento sobre Funciones y Responsablidades de los Caps d’Guardia del Servei de Urgències (SU) del H.U. Sagrat Cor Organización de la Docencia MIR en el SU, con documentos como: · Sistemática Pase de Guardia para MIR en el SU · Acerca de la exposición de casos clínicos para MIR en el SU c) Divulgación del Pla de Catàstrofes del HUSC d) Protocol d Informació a Pacients i Familiars del SU, atendiendo las directrices del Pla de Salut de CatSalut: · Protocol d’Informació per a pacients atesos de nivell MAT 1, 2 i 3 · Protocol d’Informació per a pacients atesos de nivell MAT 4 i 5 e) Col·laboració amb la ‘Estimació de la capacitat d'expansió d'espais AMV per Urgències amb dotació professional i tecnològica completa’ 2. Lliçons apreses per la vostra Entitat des del dia 17 d’agost de 2017 Aprender de los errores (Debriefing) · Con los médicos de staff del SU, se ha repasado toda la secuencia de actuaciones realizada b) Es necesario cambiar el rol en un IMV: adaptar un nuevo rol, en detrimento del estándar c) Si bien la coordinación con el SEM fue más que notable, podría mejorarse y unificarse la comunicación con los Caps, identificando mejor a los interlocutores d) Las ambulancias del SEM llegaron si escolta policial al SU e) Respuesta de los profesionales del SU ante una tragedia: extraordinaria. Se adquiere un compromiso social de entrega delante de un IMV 4. Apartat lliure (Text màxim de 100 paraules / esquema /diagrama/ ...) Como todo lo analizado a posteriori, se hubieran podido hacer las cosas, seguro, un poco mejor, sí, pero sólo un poco. En efecto, atender a más de 130 víctimas en la rambla de Barcelona en la semana más vacacional del año no es fácil, proteger a Barcelona, Cambrils, Sant Just…en medio de la incertidumbre, tampoco. Y trasladar a las víctimas a los hospitales y CAPs de la ciudad en un tiempo récord y de manera coordinada es una tarea muy difícil. Faltaba entonces la respuesta hospitalaria, que fue excepcional y de total entrega; y faltaba también la respuesta de la ciudadanía de Barcelona, merecedora de unánime reconocimiento 3. Aspectes que us resten per desplegar a data d’avui Organización de un simulacro de IMV entre SEM, Mossos d’Esquadra y el SU b) Assegurar la comunicació i la coordinació entre el SU, els CECOS i amb el comandament territorial durant tot l’MA c) ¿Qué hacer para atender un IMV en un calendario y horario con la màxima ocupación del hospital, del bloque quirúrgico y de los boxes del SU...? ‘El conocimiento trágico, ‘aunque sea a través del dolor y de la muerte, limpia el alma de confusión, y hace al hombre más dueño de sí’