Pintura metafísica ARTISTES: Giorgio de Chirico Paul Klee Carlo Carrà.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IDEES CLAU TIC-TAC-RELLOTGE DE SORRA Tenir sempre present les persones,el temps, les idees i la comunicació. Respectar els processos interns dels infants.
Advertisements

La vida.
Fotografia Y texto: Internet Musica:Surrealismo musical.-
L´energia.
ASSECAT IR i UV.
KRAKEN POL TOBELLA.
La lliçó d’anatomia del professor tulp
LA VIDA.
MEDIO AMBIENTE EL MEDIO AMBIENTE ES PARTE DE NUESTRA VIDA.
CALES DE L’ESCALA.
CUBISME ANALÍTIC PICASSO/BRAQUE.
El renaixement.
MONESTIR DE SANT PAU DEL CAMP
Aquest bonic poema sapiencial és una invitació a la confiança en la Providència divina. El salmista vol inculcar que només Déu pot assegurar la prosperitat.
Tema 6: L’ENERGIA.
ELS ANELLS DE JÚPITER.
EL SISTEMA SOLAR.
“L’ART NO EXPRESSA EL QUE ÉS VISIBLE, MÉS AVIAT FA VISIBLE...”
UNA APROXIMACIÓ AL CONCEPTE DE SALUT
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
JO HE SOMNIAT Petit homenatge a Martin Luther King en el 80è. aniversari del seu naixement.
L’ART A L’EDAT MODERNA.
NADAL i EPIFANIA Nadal és la celebració del Misteri
MONESTIR DE PEDRALBES El Monestir de Pedralbes és un dels edificis més valuosos del gòtic català, que conserva el claustre gòtic considerat el més gran.
LLUM I OMBRES.
2.- CARACTERÍSTIQUES GENERALS
Palau dels comptes de Pignatelli
Energia i velocitat de les reaccions químiques
EL RENAIXEMENT s. XV
La pintura.
Capitalisme i liberalisme
Una història de la tecnologia
L'ART A L'EDAT MODERNA Alumnes de 6è Escola Miquel Baró Seròs.
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
L’art gòtic Segles XIII, XIV, XV.
Possa’t els auriculars i pressiona la tecla enter per llegir
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
EL TEMPS.
CASTELL DE CORNELLÀ El castell de Cornellà és un dels edificis més importants de la ciutat de Cornellà, construït i reformat en diverses èpoques. Es.
Normes del laboratori de ciències naturals
4. L’òptica quàntica L’òptica electromagnètica ens descriu la llum com una ona EM clàssica: Amplitud dels camps: variables contínues Energia ~ |A|2 Aquesta.
ANTONI GAUDÍ Antoni Gaudí va néixer a Reus (Baix Camp) l’ any 1852 i va morir a Barcelona l’any Era arquitecte. Ell anà a Barcelona al per.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
I. EUROPA A L’EDAT MITJANA
TEMA 5: VIVIM EN ECOSISTEMES
Concurs Bíblic de catalunya
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
La música és l’ART d’organizar els SONS en el TEMPS.
Ciclo de Vida de un Sistema.
Els DONS l'ESPERIT de.
Creativitat: Font de millora personal i empresarial
El Renaixement Segles XV i XVI.
El PRESENT Sesha.
2. El problema de la realitat: teoria de les Idees
Principi del canvi (immanent)
Ones EM a un canvi de medi material
BARRI SAGRADA FAMÍLIA.
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
HE DIT SÍ, A L’OPORTUNITAT!! HE DIT SÍ, A LA FOSCOR !!!
Paraules per la pau Miquel Martí i Pol 2015 .
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
Aquestes fotos artístiques revelen una gran imaginació.
La representació dels objectes
2. El problema de la naturalesa i del coneixement als inicis de la reflexió filosòfica 2.1. El concepte de physis Pàgina 21 Primer problema: Què és la.
“La mare de Jesús” de T. Ll. de Victòria, evoca l’acollida
HONRADESA AMB ELS ALTRES
ART MODERN.
Un home, que regularment assistia a les reunions d’Amics,
PROFUNDITAT.
Transcripción de la presentación:

Pintura metafísica ARTISTES: Giorgio de Chirico Paul Klee Carlo Carrà

Perspectiva irracional i poca naturalitat de la llum La utilització impersonal de la perspectiva en la que el punt de vista humà perd el protagonisme Falta de lògica de la perspectiva que provoca la inquietant sensació d’estar fora de lloc i del temps

GIORGIO DE CHIRICO Recupera la perspectiva del segle XV, alterant deliberadament la seva lògica, l’estabilitat i l’ordre Presència d'estàtues clàssiques, edificis del renaixement i xemeneies de fàbriques Cada objecte té la seva pròpia perspectiva i la seva pròpia escala, que els aïlla dels demés i els dóna una misteriosa vida

CARLO CARRÀ

PAU KLEE

PERSPECTIVA FANTASME