ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
Superfícies.
Mecanismes 3er ESO.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
EL LLENGUATGE MUSICAL.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El Montgrí per camins de calç.
Presentació de la base de dades
CANELONS DE PERNIL DOLÇ,PINYA,NOUS,FORMATGE I FIGUES
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Objectiu: facilitar-nos la feina quotidiana.
Tècniques d’orientació
Les fraccions Sisè B curs
Resolució de problemes algebraics
Funcionament See Thecnical.
Les cadires i les butaques
Els pallassos.
Potències de nombres racionals
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
La veu passiva Tema de present.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
Una història de la tecnologia
Treballem l’estadística
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Problema dels camins.
REPÀS CONTROL TEMA 3 2n ESO Avançat.
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
Unitats, múltiples i divisors
ACTIVITATS D’ORIENTACIÓ A LA CLASSE
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
TEMPERATURA I TERMÒMETRES
Com podem calcular el percentatge d’un nombre?
ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
Creació de jocs amb Hot Potatoes
CONCURS.
3.POLINOMIS.
OBRIM PORTES CEIP MARIAN AGUILÓ 3r CICLE
Automàtic 8 Amb so ¯.
Projecte de P-3: Fem fotos en blanc i negre.
LES FRACCIONS.
Subxarxes, VLSM y CIDR. Subxarxes. Introducció Quan una xarxa es torna molt gran, és a dir, adreça molts hosts es preferible dividir-la en subxarxes més.
(posició d’equilibri)
Ara resoldrem alguns problemes amb balances.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
Dibuix Tècnic Sistemes de representació.
Tema 2. Representació de la Terra
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Tutorial com canviar color i paisatge
Les fraccions Sisè B curs
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
GUIA PER A REGISTRAR-NOS AL QUIZ
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Zona de Dotaín, entre Galilea i Samaria
LES MÀQUINES.
El Montgrí per camins de calç.
Som humans. Per això a vegades….
El Montgrí per camins de calç.
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
Punts cardinals i Rosa dels Vents
2º y 3º GRADO.
Transcripción de la presentación:

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA 1. Les parts d’una brúixola. 2. Com utilitzar la brúixola. 3. Practiquem amb la brúixola.

1. LES PARTS D’UNA BRÚIXOLA ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 1. LES PARTS D’UNA BRÚIXOLA La fletxa La ratlleta blanca. La roda (graus). L’agulla magnètica. La fletxa vermella (nord).

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà La fletxa La ratlla blanca

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà La roda L’agulla magnètica

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà La fletxa vermella (NORD)

2. COM UTILITZAR LA BRÚIXOLA. ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 2. COM UTILITZAR LA BRÚIXOLA. 1. Primer hem de saber on volem anar. Per exemple direcció 300º

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 2. Girant la roda hem de posar el 300º damunt la ratlleta blanca.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 3. Posem la brúixola plana.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 4. Fem coincidir el nord de l’agulla magnètica amb el nord de la roda giratòria. És a dir, les dues fletxes vermelles han d’estar posades una al damunt de l’altra.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 5. La direcció que ens marqui la fletxa negra és la que haurem de seguir.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 3. Practiquem amb la brúixola. 1. Fem el mateix però amb 70º

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 2. Girant la roda hem de posar el 70º damunt la ratlleta blanca.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 3. Posem la brúixola plana.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 4. Fem coincidir el nord de l’agulla magnètica amb el nord de la roda giratòria. És a dir, les dues fletxes vermelles han d’estar posades una al damunt de l’altra.

ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA Cda Alt Berguedà 5. La direcció que ens marqui la fletxa negra és la que haurem de seguir. Inici Tornar web Lilit