KALE ERABILERAREN NEURKETA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DEPARTAMENTO DE BIENESTAR SOCIAL, MANCOMUNIDAD URIBE KOSTA URIBE KOSTAKO GIZARTE ZERBITZUAK DEPARTAMENTO DE BIENESTAR SOCIAL, MANCOMUNIDAD URIBE KOSTA.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Baldintzazko perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
―Non da Benitoren kontzertua?
Eraikitzen ez diren ehun mila etxebizitzako, 200
EHULKU (galderak nola egin)
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
PUNTUAZIOA.
? zergatik ez EUSKARAREN ERABILERA SOZIALA BULTZATZEKO TAILERRA 1.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Zirkunferentziaren diametroa 5 zm da.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Zelula amak Silvia Pascual.
Erradiazio termikoa ariketak.
AKROSPORT.
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
ERANDIOKO HIZKUNTZA-ERABILERAREN KALE-NEURKETA, 2011
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
Auto berean joaten dira lantokira Ane eta Peru
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Fenomenoen gaineko ikerketa
(Hartuko dugu kafe bat?)
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
Zazpi enpresaren diru-kontuak aztertu dituzte.
Patinak.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Geometria-elementuak
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
16. Bitez R-ren gaineko 4 dimentsioko V bektore espazioa eta O bere
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
KLOROPLASTOAK.
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
GIPUZKOA.
oinarria den ala ez. Izatekotan kalkulatu berarekiko (-5, -4, 6)
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
David Beckhamek € kobratuko du eguneko.
Arozgoan arituz egiten gara arotz
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
ESPAINIAKO LURRALDEA ETA BIZTANLERIA
Zenbat ditu gaur otsailak?
Urriaren 25an hasi, eta azaroaren 11an amaitu zen ikastaroa.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
ZER DA DEKALOGOA? “Dekalogo” hitzak bi sustrai greko ditu: deka (hamar) eta logos (hitza). Beraz, edozein ekinbide garatzeko oinarrizko hamar arau, gomendio.
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
1. Froga ezazu: a) M2x2(C) multzoa C gorputzaren gaineko bektore-espazioa dela. b) Koefiziente errealak dituzten n. Mailako polinomioen multzoa, Pn[x]={a0+
PERSPEKTIBISMOA ( ).
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia eolikoa eta eguzki energia
B A EHULKUren aholkuak -ko/-tako Euskara Zerbitzua.
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
KALE ERABILERAREN NEURKETA
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Zeinu bereko partikulek
Transcripción de la presentación:

KALE ERABILERAREN NEURKETA URIBE-KOSTA 2006ko neurketa

Euskara gaitasuna eta erabilera

Euskara gaitasuna eta erabilera, herriz herri

Zonaldekako erabilera

Euskararen erabilera adin taldeen arabera * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Berangon * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Gorlizen * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Lemoizen * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Plentzian * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Sopelanan * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Larrabasterran * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Adin-taldeen araberako erabilera, Urdulizen * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Erabilera neurraldi bakoitzean

Erabilera neurraldi bakoitzean

Sexuaren eragina erabileran

Sexuaren eragina erabileran, herriz herri

Sexuaren eragina erabileran, herriz herri

Haurren presentziaren eragina (I)

Haurren presentziaren eragina, herriz herri (I)

Haurren presentziaren eragina, herriz herri (I)

Haurren presentziaren eragina (II)

Haurren presentziaren eragina (II)

Taldearen osaeraren araberako erabilera: Uribe-Kosta

Adin-talde berekoen arteko erabilera, herriz herri

Adin-talde berekoen arteko erabilera, herriz herri

Euskararen ezagutza Uribe-Kostan, herriz herri

Euskararen ezagutza Uribe-Kostan, herriz herri

Ezagutzaren bilakaera

Ezagutzaren bilakaera

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka (II)

ESPERO DAITEKEEN ERABILERA ETA ERABILERA ERREALA

Espero daitekeen erabilera -isotropiakoa- (adibidea) Euskararen ezagutza mailaren arabera, espero daitekeen erabilera kalkulatzen da. Hau da, ezagutza hainbestekoa izanik, euskaldunak euskaldunekin elkartzeko ze aukera dagoen aztertzen da (bikotekako, hirukotekako, eta laukotekako elkarrizketetan); alegia, euskaraz hitz egitea estatistikoki zenbatean den posible.  Horretarako, gure hipotesian, euskaldunak euskaldunekin elkartzen direnean BETI euskaraz mintzatuko direla suposatuko dugu; egoera baikorrena, beraz. Hipotesi horri jarraituta, ezagutzaren eta erabileraren arteko erlazioa aztertuko dugu. Adibide bat:

Espero daitekeen erabilera -isotropiakoa- (adibidea) Eman dezagun laukote batean (A, B, D, eta C) hiru elebidun ditugula: A, B, eta D. Laukote horretan euskararen ezagutza % 75ekoa da, lautik hiru baitira euskaraz hitz egiteko gai. Azter dezagun jarraian euskararen erabilera konbinaketak eginaz: EUSKARAZ: AB, AD, BD; ABD GAZTELANIAZ:AC, BC, DC; ABC, BDC eta ADC Ondorioa garbia da: hamaika taldetatik 6 bikote, 4 hirukote eta laukote 1 lau taldetan arituko dira euskaraz  3 bikotetan eta hirukoteko batean. Hau da, taldeen % 36,4ean arituko dira euskaraz.

Espero daitekeen erabilera (isotropiakoa) eta kalean neurtutakoa * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Espero daitekeen erabilera (isotropiakoa) eta kalean neurtutakoa * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-50era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Inguruko herriekiko alderaketa * Eskala erreala 0-100 izanik ere, 0-70era egokitu dugu diagrama argiago geratze aldera

Eskualdea, probintzia, eta EH

ONDORIO NAGUSIAK (I) Erabilera indizea % 9 da, oro har, Uribe-Kostan. Erabilera indizerik altuenak Urdulizen (% 16) eta Sopelanan (% 14). Indizerik baxuenak Plentzian (% 4) eta Berangon (% 6,5). Tartean ageri dira Lemoiz (% 11), Larrabasterra (% 10) eta Gorliz (% 8). 2) Adin-taldeka: haurrek erabiltzen dute euskara gehien (% 15). Gutxien, berriz, batez bestekoaren azpitik, gazteak (% 3). Helduen erabilera % 8 izan da, eta adinekoena bi p. beherago ageri da (% 6) Herriz herri, antzekotasunak: HAURren erabilera, guztietan altuenekoa (salbuespena, Larrabasterra; helduen indizea altuxeagoa). GAZTEen erabilera oso baxua izan da (% 2tik beherakoa, Larrabasterran izan ezik; hemen gazteen erabilera adinekoenaren gainetik). HELDUen eta ADINEKOen erabilera: parekoa Berangon, Gorlizen eta Lemoizen / Helduena altuagoa Plentzian, Larrabasterran eta Sopelan / Adinekoena gainetik Urdulizen.

ONDORIO NAGUSIAK (II) 3) Sexua: emakumezkoek, oro har, euskaraz hitz egiteko joera handixeagoa agertu dute:  Gorlizen eta Urdulizen aldea oso apala (2 p.).  Larrabasterran (5 p) eta Lemoizen (11 p) alde handiagoa.  Sopelan eta Berangon ez alderik.  Plentzian, gizonezkoak puntu 1 gainetik. 4) Haurren presentzia: eragile garrantzitsua, haurrak presente izanik erabilera nabarmen igotzen da (11 puntu).  Plentzian eta Berangon nabarmenena; Larrabasterran gutxien.  Haurrak mintzakide direnean (elkarrizketan zuzenean parte hartzean), erabilerak nabarmen gora. Herri gehienetan haurrek nagusiekin hitz egitean (ez haurren beraien artean).  Haurraren presentzia soilak izan du eraginik nagusien erabileran (Salbuespena, Berango eta Gorliz).

ONDORIO NAGUSIAK (III) 5) Erabilera erreala, espero zitekeenaren:  gainetik lau herriotan: Berango, Sopelana, Larrabasterra eta Urduliz (ez koska handirik).  azpitik, berriz, Lemoizen (nabarmen; 19 p) eta Plentzian (1,5 p eskas).