FACULTADE DE MEDICINA ACOE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

1º ESO Curso 2017/18.
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
A certificación ecolóxica en Galicia
O PLANETA TERRA.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Os textos argumentativos
máquinas e aparellos tradicionais
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O SER HUMANO Características :.
INFORMACIÓN ACADÉMICA
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
A oratoria: Cicerón.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
Proxecto interdisciplinar
PROGRAMA DE MOVILIDADE SICUE
FORMACIÓN PROFESIONAL (GRAO MEDIO)
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
Aqueles mozos dos anos 20 Vicente Risco, Castelao, Otero Pedrayo, Cuevillas, Losada Diéguez Presentación de Noemí Pazó.
OS CAMBIOS NATURAIS NOS ECOSISTEMAS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
O EFECTO INVERNADOIRO.
Atenas.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Como localizar artigos especializados
O león fraco Mon Daporta Cousiñas feitas na casa.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
Estamos en rede.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Víctor Núñez Gómez Aldán Gay García Nacho Felpeto Criado
DEFORMACIÓNS DAS ROCHAS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
Atréveste a crear un book tráiler?
O morcego Roque.
Xornada de coordinación
TRANSICIÓN DA EDUCACIÓN INFANTIL Á PRIMARIA
Avaliación de diagnóstico
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
PROBAS DE VALORACIÓN DA CONDICIÓN FISICA
PLAN INTEGRAL DO SERVIZO DE TRANSPORTE AO NOVO HOSPITAL ÁLVARO CUNQUEIRO
NORMATIVA E MARCO LEGAL
O MAGOSTO en Ourense..
SISTEMA DE COORDINACIÓN HORMONAL
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
Os elementos e o sistema periódico
A RELACIÓN NOS ANIMAIS.
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
O matrimonio homosexual.
SOÑEI CUN ANXO.
Os entroidos de Ourense
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO RODA 6. SESIÓN 2
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO
Transcripción de la presentación:

FACULTADE DE MEDICINA ACOE 2017-2018 Para o axeitado funcionamento da ACOE é imprescindible que todas as estacións comecen no momento indicado e que se respecten estritamente os tempos establecidos (8 minutos dentro da estación e 2 minutos para o cambio de estación). Todos os alumnos comezarán a proba pola consulta indicada como estación de inicio e continuarán segundo a orde establecida. Por exemplo, un alumno ao que lle corresponda iniciar a ACOE na estación 16, continuará coa 17 e así sucesivamente, hasta rematar na estación 15. Naquelas estacións “secundarias” que dependen da información recollida na estación anterior non é posible iniciar a proba. Por este motivo, os alumnos aos que lles correspondería comezar por estas estacións, farano polo estación anterior nunha segunda quenda. Estas consultas están marcadas cun asterisco as táboas que se inclúen a continuación. Na terceira sesión inclúese un banco de descanso. Este banco debe ser considerado, a efectos de rotación, como unha estación máis, na que todos os alumnos deberán permanecer 10 minutos cando lles corresponda. O banco é tamén unha estación de entrada.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 1: 08:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 1: 08:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 1: 08:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 1: 08:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 2: 12:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 2: 12:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 2: 12:00 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 3: 16:30 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde. Os alumnos que teñan asignado un banco como estación de inicio, deberán esperar no lugar que se indique ao inicio da proba, continuando a súa rotación polo resto de estacións. Todos os alumnos deberán rotar polo banco no momento que lles corresponda, polo que a duración real desta roda é de 210 minutos.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 3: 16:30 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde. Os alumnos que teñan asignado un banco como estación de inicio, deberán esperar no lugar que se indique ao inicio da proba, continuando a súa rotación polo resto de estacións. Todos os alumnos deberán rotar polo banco no momento que lles corresponda, polo que a duración real desta roda é de 210 minutos.

ACOE 2017-18. RELACIÓN DE ESTACIÓNS DE INICIO Hora de inicio da sesión 3: 16:30 (é necesario estar diante da porta da consulta correspondente 10 minutos antes da hora de inicio) Naquelas estacións que sexan de inicio para dous alumnos, os marcados cun asterisco entrarán na estación en segundo lugar, polo que empezarán a proba 10 minutos máis tarde. Os alumnos que teñan asignado un banco como estación de inicio, deberán esperar no lugar que se indique ao inicio da proba, continuando a súa rotación polo resto de estacións. Todos os alumnos deberán rotar polo banco no momento que lles corresponda, polo que a duración real desta roda é de 210 minutos.