FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

BACHARELATOS Duración de dous cursos.
Unha profesión feminizada.
O CICLO DA AUGA.
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
O efecto invernadoiro en Galiza
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Enfermedades inflamatorias do intestino
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
UD8 – BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 1ºESO
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
Hiistoria da conserva CAMBADOS.
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
DINÁMICA TERRESTRE.
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
A VIDA....
O PROXECTO XENOMA HUMANO E AS IMPLICACIÓNS
Erros máis comúns (2ª parte)
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
Estamos en rede.
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
OS PROCESOS DA NUTRICIÓN NUNHA PLANTA
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
COMUNIDADE DE MONTES DE SAN XULIÁN
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
Avaliación de diagnóstico
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
CORTEXO ANIMAL.
O MAGOSTO en Ourense..
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
Era unha vez unha competencia ...
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Os elementos e o sistema periódico
Unidades exteriores: As cordilleiras
investigan tamén Lynn Margulis As mulleres
SISTEMAS DE VALORACION DAS EXISTENCIAS
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
O matrimonio homosexual.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Sinais de Advertencia Javier e Paula.
A aparición da Santa compaña
SOÑEI CUN ANXO.
Os entroidos de Ourense
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
AS FUNCIÓNS DOS SERES VIVOS II: A RELACION
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero Katia Pérez Cid

MOSTRA

Fixemos unha mostra cos alumnos de 2ºESO na que hai un predominio de homes frente a mulleres, aínda que non moi pronunciado. Predomina a nacionalidade española; o nivel educativo está moi distribuído, é dicir, non hai unha opción que se sexa claramente maioritaria.

¿Qué entendes por fracaso escolar? Según os resultados obtidos, a maioría dos alumnos entenden por fracaso escolar o abandono dos estudos.

Nivel de motivación O nivel de motivación dos alumnos é predominantemente normal, seguido dunha motivación alta. Hai que destacar que a porcentaxe de nivel de motivacion moi alto e baixo é prácticamente igual.

Nivel de atención nas clases O nivel de atención das clases Ten unha distribución moi parecida ao nivel de motivación. Predominantemente normal

Nivel de atención das clases despois de 3 horas Os alumnos prestan atención según a materia da que se trate. É dicir, non depende das horas que se leve dando clase senón do interés da materia dada.

¿Pensas continuar os estudos? Obsérvase que a maioría do alumnado pretende continuar cos estudos.

¿Realizas algunha actividade extraescolar? A maior parte dos rapaces realizan unha actividade extraescolar. Pódese comprobar que dentro dos que fan algunha actividade ,unha gran porcentaxe realizaa dúas hrs a semana.

¿Cántas horas lle dedicas ós estudos ó dia? Os rapaces de 2ºESO estudan entre 1 e 2 hrs ó dia, á que lle siguen un nº de hrs inferior. É dicir, que non estudan so 1 hr.

Franxa horaria na que se estuda Tendo en conta que pola mañá hai clase o resultado é bastante lóxico; porén, nos fines de semana tamén predomina o estudo pola tarde.

¿Tés algunha materia pendente? A maior parte dos alumnos non teñen materias pendentes en Xuño.

LUGAR DE ESTUDO Un gran tanto por cen do alumnado prefire estudar na casa

DISPÓS DE NOVAS TECNOLOXÍAS?

¿FACILITAN O ESTUDOS AS NOVAS TECNOLOXÍAS? Curiosamente están bastente igualadas as porcentaxes.

Horas de TV

¿TES INTERNET NA HABITACIÓN?

¿Cál é a túa fonte principal de ingresos?

Os alumnos da Eso son sans; non consumen drogas   Frecuencia Porcentaje Porcentaje válido Porcentaje acumulado Válidos no 50 84,7 si 9 15,3 100,0 Os alumnos da Eso son sans; non consumen drogas

¿Con qué frecuencia consumes drogas?

¿Cál é a reacción dos teus pais ante os suspensos? A maioría deles móstranse esixentes ante os suspensos

RELACIÓN SENTIMENTAL   Frecuencia Porcentaje Porcentaje válido Porcentaje acumulado Válidos si 15 25,4 26,8 no 41 69,5 73,2 100,0 Perdidos Sistema 3 5,1 Total 59 Non influen nos seus estudos xa que só unha pequena porcentaxe en parella fixa