Escola seat Carrer Mecànica, Barcelona

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
Advertisements

Socials tema -2 Meritxell Bachpol Adell Daniel Galvez Àvila
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
ELS PLANETES.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
ELS PLANETES CEIP POMPEU FABRA CURS
La Terra.
EL SISTEMA SOLAR.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
La terra El nostre planeta.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
ELS MOVIMENTS DE LA TERRA I LA LLUNA
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
Resolució de problemes algebraics
LA METEOROLOGIA.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
La Terra el nostre planeta
EL SISTEMA SOLAR Investiguem a 3rA.
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
Els ocells que viuen prop de l’escola
Palau dels comptes de Pignatelli
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
La Lluna Noa Vives Zaguirre.
Com és que el sabater pot aguantar-se a sobre de l’aigua?
Per què el Sol escalfa més a l’estiu que a l’hivern?
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
CISTELLES PERSONALITZADES COM CONTACTAR AMB NOSALTRES
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Cançó de Sant Nicolau 4 de Desembre del 2009.
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
Problema dels camins.
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
DIADA DE LA PAU A SJO.
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
ENS TROBEM DE NOU.
Els corriols Piu i Piua.
“ Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe” Jm2, 18
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
Les diferents realitats del món
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
LES 4 ESTACIONS.
On estem a l’univers?.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ELS PRIMERS DIES A P3.
TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
ELS CANVIS DE 1279.
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
Assessorament de la Formació en Competències
PROJECTE HORT CEIP BUFALÀ CURS
MERCURI MART PLUTÓ SATURN VENUS NEPTÚ JÚPITER URÀ TERRA
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
ELS PLANETES.
Què fas a la universitat?
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
El SOL 1.Què és el Sol ? Una estrella.
Transcripción de la presentación:

Escola seat Carrer Mecànica, 24 08038 Barcelona ceipseat@xtec.cat http://www.escolaseat.cat

PETITS TALENTS CIENTÍFICS - FENÒMENS ASTRONÒMICS 2018- PRESENTACIÓ Aroa Morato Izan Deu Sammy Alican Manik Kaur Adrià Arteaga Raúl Jiménez Barcelona, 19 d’Abril de 2018.

QUINA CURIOSITAT HEM INVESTIGAT? Per què fa fred a l’hivern i calor a l’estiu?

formulem hipòtesis i LES investiguem A L’ESTIU ESTEM MÉS A PROP I LLAVORS FA MÉS CALOR (HIPÒTESI 1) S’ALINIEN MERCURI I VENUS I ENS FAN OMBRA I FA MÉS FRED (HIPÒTESI 2)

HIPÒTESI 1, A L’ESTIU ESTEM MÉS A PROP I LLAVORS FA MÉS CALOR. INVESTIGACIÓ RESPONEM A LA PREGUNTA?

INVESTIGACIÓ HIPÒTESI 1

Sortim a la pista per representar les distàncies entre el sol i la terra en les diferents estacions

Resultat, contestem a la pregunta?

HIPÒTESI 2, S’ALINIEN MERCURI I VENUS I ENS FAN OMBRA I FA MÉS FRED INVESTIGACIÓ RESPONEM A LA PREGUNTA?

INVESTIGACIÓ HIPÒTESI 2 TERRA MERCURI VENUS Resultat, contestem a la pregunta?

GENEREM NOVES Hipòtesis tenint en compte la volta que fa la terra al sol.

Quina posició té la terra respecte el sol tant en hivern com en estiu?

Estem segurs que hem posat bé la terra respecte el sol. No Estem segurs que hem posat bé la terra respecte el sol? No. Doncs investiguem

HIPÒTESI 3, podria ser la inclinació de la terra respecte al sol, la que determina que faci més calor a l’estiu i més a l’hivern. INVESTIGACIÓ RESPONEM A LA PREGUNTA?

HIPÒTESI 3, podria ser la inclinació de la terra respecte al sol, la que determina que faci més calor a l’estiu i més a l’hivern. INVESTIGACIÓ: Així està la terra en posició estiu FIXEU-VOS AMB LA CANYETA !!!

HIPÒTESI 3, podria ser la inclinació de la terra respecte al sol, la que determina que faci més calor a l’estiu i més a l’hivern. INVESTIGACIÓ: Així està la terra en posició hivern. FIXEU-VOS AMB LA CANYETA !!!

conclusió CREIEM QUE FA MÉS CALOR A L’ESTIU PER QUÈ ELS RAJOS DEL SOL ENS DONEN MÉS DIRECTAMENT DEGUT A LA INCLINACIÓ DE LA TERRA RESPECTE EL SOL EN EIXE MOMENT DE LA VOLTA AL VOLTANT DEL SOL. MENTRE QUE A L’HIVERN NO ENS DONEN TANT DIRECTAMENT DEGUT TAMBÉ A LA INCLINACIÓ DE LA TERRA RESPECTE EL SOL I AL MOMENT DE LA VOLTA AL VOLTANT DEL SOL. Escola Seat, grups de 6é A i 6è B, Curs 2017-18 Moltes gràcies per la seva atenció.