Pressupostos Participatius: educar per la democràcia Santa Eulàlia de Ronçana 2005-2013 Curs Com afavorim la participació juvenil? L’exemple dels pressupostos participatius Direcció General de Joventut Barcelona , 10 de desembre de 2013
Santa Eulàlia de Ronçana
EL PROCÉS FINS ARA
EL PROCÉS FINS ARA
EL MÈTODE: Dinamització constant
La dimensió educativa del procés 12 idees No oblidar que som agents que eduquem amb la nostra manera de fer i tenim una responsabilitat. L’educació no formal ens dóna llibertat per innovar. 3. No eduquem si l’altre no vol.
La dimensió educativa del procés 12 idees 4. Utilitzar una pedagogia de l’experiència ens evita discursos estèrils. A participar s'aprèn participant. 6. Partim d’un punt d’interès per alguna cosa.
La dimensió educativa del procés 10 idees Un objectiu és ser feliços fent coses col·lectives per la comunitat. Amb diàleg i ganes gairebé tot és possible. 9. Les idees sense organització no perviuen.
La dimensió educativa del procés 10 idees 10. Buscar la complicitat de la comunitat, teixir relacions que validin,reforcin i s'apropiïn també del procés (de cara als joves i ...) 11. Els joves han de sentir-se els veritables protagonistes. 12. El procés és un mètode, L’objectiu és que tinguem joves compromeses amb la millora de la comunitat.
Moltes gràcies. LA TAKA Punt Jove Plaça de l'Ajuntament num Moltes gràcies! LA TAKA Punt Jove Plaça de l'Ajuntament num.2 08187-Santa Eulàlia de Ronçana Tel. 938449166 www.lataka.cat info@lataka.cat facebook.com/LaTAKAjove twitter.com/LaTAKAjove youtube.com/santakajove