1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. Sobre.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
1 Números Índice del libro Los números reales
Advertisements

H I D R O S T Á T I C A PARTE DE LA FÍSICA QUE ESTUDIA EL COMPORTAMIENTO DE LOS FLUIDOS, CONSIDERADO EN REPOSO O EQUILIBRIO.
@ Angel Prieto BenitoMatemáticas 4º ESO E. AC.1 U.D. 1 * 4º ESO E. AC. NÚMEROS REALES.
1.1 – Clasificación de los números reales
MEDIDA Y MÉTODO CIENTÍFICO
Dpto. de Física y Química
MEDIDAS Y ERRORES.
Fluidos Calama, 2016.
Cifras significativas
Institución Educativa Normal Superior “Santiago de Cali”
Potencias de 10 y Notación Científica
Tenemos un mapa a escala 1:5000 ¿Cuántos km tenemos que caminar entre dos localidades que en el mapa están separadas por 20 cm en línea recta? Paso todo.
Banco de Quices Metrología
Propiedades de la materia
LA MEDIDA.
IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
MEDIDA DE LONGITUDES U. D. 8 * 4º ESO E. Angel Prieto Benito
Apuntes Matemáticas 2º ESO
Matemáticas Aplicadas CS I
RELACIONES Y FUNCIONES
Apuntes Matemáticas 2º ESO
Clase inaugural. Química Electivo..
UNIVERSIDAD ALONSO DE OJEDA FACULTAD DE CIENCIAS ADMINISTRATIVAS
La actividad científica
TÉCNICAS NUMÉRICAS CIFRAS SIGNIFICATIVAS INCERTIDUMBRE
ESCUELA DE EVALUADORES
Propiedades de la materia
INICIO ESQUEMA 1 El movimiento PARA EMPEZAR ESQUEMA ANTERIOR SALIR.
Introducción ACTIVIDAD: magnitudes Conceptos:
Medida y método científico
Teoría de Incertidumbres y presentación de resultados
PRINCIPAIS RESULTADOS
Notación Científica, cifras significativas y redondeo.
MEDICIONES Y PROCESAMIENTO DE DATOS
H I D R O S T Á T I C A PARTE DE LA FÍSICA QUE ESTUDIA EL COMPORTAMIENTO DE LOS FLUIDOS, CONSIDERADO EN REPOSO O EQUILIBRIO.
Herramientas matemáticas Unidades de medida. Notacion científica.
PHYSICS & CHEMISTRY FÍSICA Y QUÍMICA 4º ESO
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
ENLACE QUÍMICO CUESTIÓNS.
Transferencias de energía
Unidade didáctica 3 A atmosfera.

Distribuir os números do 1 ao 9 entre os aneis olímpicos, de xeito que a suma dos números que hai en cada anel sexa sempre USC.
Erros máis comúns (2ª parte)
Traballo voz natura Traballo Traballo Voz Voz Natura Natura Traballo
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Unidad 1 Capítulo II Ecuaciones Diferenciales ¿por qué?
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
7 As reaccións químicas Física e química 3º ESO Exercicios:1, 2, 3, 4
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
1 La ciencia: la materia y su medida ESQUEMA PARA EMPEZAR INTERNET
PROBAS DE VALORACIÓN DA CONDICIÓN FISICA
MAGNITUD Es cualquier propiedad de un cuerpo que se puede medir.
Propiedades de la materia
Fuerzas U.2 Las leyes de la dinámica A.24 Segunda ley de la dinámica.
Aplicar la noción de mol en la cuantificación de procesos químicos.
Estudio del movimiento
LA MATERIA CIENCIAS NATURALES – CUARTO BÁSICO. ¿QUÉ PODEMOS OBSERVAR EN ÉSTA IMAGEN?
Propiedades de la materia
Apuntes de Matemáticas 3º ESO
La materia y la medida fqcolindres.blogspot.com 2º ESO.
1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. 2 Debuxa.
Os elementos e o sistema periódico
NÚMEROS REALES U. D. 1 * 4º ESO E. Angel Prieto Benito
CINEMÁTICA Movimiento Rectilíneo Uniforme (MRU)
INTRODUCCIÓN AL CURSO RESPONSABILIDADES DEL ALUMNO: Horario.
INTRODUCCIÓN AL CURSO RESPONSABILIDADES DEL ALUMNO: Horario.
PHYSICS & CHEMISTRY FÍSICA Y QUÍMICA 3º ESO
PHYSICS & CHEMISTRY FÍSICA Y QUÍMICA 4º ESO
Conversión de Unidades
Transcripción de la presentación:

1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. Sobre un plano inclinado déixase caer un taco de madeira, medindo o tempo que tarda en percorrer certa distancia. Sobre o mesmo plano colócanse superficies de diferente rugosidade, comprobando que a maior rugosidade máis tempo polo tanto menos velocidade. 2 Debuxa catro anagramas utilizados para informar dos perigos no uso dos productos químicos. No armario dos ácidos están os catro símbolos. 4 Enumera tres propiedades que non se poidan medir. Non se poden medir a amabilidade, a cortesía nin a fame.

5 Determina a superficie da aula utilizando como medida o xiz, xz. Supoñendo que de longo, mide 60 xz, e 40 de ancho, a súa superficie será 2400 xz2. 6 Determina as cifras significativas de : 7´2 7´20 0´072 Dúas Tres 7 Escribe o resultado correcto da operación: 13,372 : 4,14 O resultado correcto non pode superar en cifras significativas ao número 4´14, que ten tres. Calcúlase con catro cifras e a última redondéase. 13´372 : 4.14 = 3´229 que redondeamos a 3´23

Resultando como valor correcto: t = 0´63 ± 0´01 s 8 Déixase caer unha bola de aceiro desde unha altura de 2m, medindo o tempo que tarda en caer. As medidas foron: 0,60 s; ,62 s; 0,64 s; 0,65 s; 0,63 s. ¿Que valor darías para o tempo de caída? Realizamos unha táboa coas medidas, calculamos o valor medio. Despois énchese a columna dos erros e por último determínase o valor medio de erro. Xa se pode escribir correctamente a medida. Medida Valor medio Erro Erro medio 0´60 0´64 0´62 0´65 0´63 0´03 0´01 0´02 0´00 Resultando como valor correcto: t = 0´63 ± 0´01 s

Depende da forma do corpo, que inflúe no valor do rozamento ¿Que validez científica ten esta hipótese: “Os raios son lanzados por Zeus para castiga-las accións dos humanos”? Razoa a resposta. 10 Esta suposición non se pode comprobar experimentalmente, por tanto nin é unha hipótese, nin podemos cuestionarnos a súa validez científica 11 ¿De que variables cres que depende a rapidez con que cae libremente un corpo Depende da forma do corpo, que inflúe no valor do rozamento Depende da altura desde a que cae ou ben do tempo que leva caendo 13 Expresa as cantidades seguintes utilizando os pre­fixos apropiados: 5´3. 10-3 m = 5´3 mili m 0´6. 106 m = 0´6 Mega m 7. 10-6 m = 7 micro m 9´23. 103 m = 9´23quilo m

De menor a maior será: 10-4 < 0´001 < 103 < 10 000 14 Expresa en unidades fundamentais do SI as seguintes medidas: 15 Ordena de menor a maior os seguintes números: a) 10-4; b) 0´001 ; c) 103 ; d) 10000 De menor a maior será: 10-4 < 0´001 < 103 < 10 000 16 Escribe utilizando flotación científica as seguintes medidas: 0´006 m = 6.10-3 m 247 g = 2´47.102 g 0´0005m3 = 5.10-4 m3 300 000 000 m/s = 3.108 m/s

17 Escribe en forma decimal as seguintes medidas: 5´72. 104 m = 57200 m 0´6. 10-2 kg = 0´006 kg 7´41. 103 cm3 = 7410 cm3 765´2. 10-4 g/cm3 = 0´07652 g/cm3 18 Expresa nas unidades fundamentais do SI, utilizando a notación científica, as seguintes medidas: 8500 km = 8500.103 m = 8´5.103.103m = 8´5.106m 0´05 g = 5.10-2 g = 5.10-2.10-3kg = 5.10-5 kg 35ms = 35.10-3 s = 3´5.101.10-3 s = 3´5.10-2 s 200 t =200.1000 kg = 2.105 kg

8´34 . 3´142 = 26´2 con tres cifras significativas (productos) 19 Redondea o resultado das operacións: a) 8,34 . 3,142; b) 5,2 + 2,86 + 0,641; c) 7,31 . 0,5 8´34 . 3´142 = 26´2 con tres cifras significativas (productos) 5´2 + 2´86 + 0´641 = 5´2 + 2´9 + 0´6 = 8´7 con un decimal (sumas) 7´31 . 0´5 = 4 con unha cifra significativa (productos) 21 Cantas cifras significativas teñen as seguintes medidas: a) 547 cm; b) 2,03 cm; c)0,07 cm 547 c m ten 3 cifras significativas 2´03 cm ten 3 cifras significativas 0´07 cm ten 1 cifra significativa

22 0´02 0´03 0´00 Resultando g = 0´95 ± 0´01 mm Medida Valor medio Realizáronse seis medidas do grosor dun arame, obténdose os seguintes resultados: 0,93mm; 0,97 mm; 0,98 mm; 0,95 mm; 0,93 mm; 0,95 mm. a) Indica a expresión da medida mais probable do grosor do arame. b) ¿Cal sería a expresión da medida do grosor do arame, incluíndo o error cometido nela? 22 Medida Valor medio Erro Erro medio 0´93 0´97 0´98 0´95 0´02 0´03 0´00 Resultando g = 0´95 ± 0´01 mm

23 No laboratorio recolléronse os seguintes datos ó medi-la masa de distintos volumes de auga: a) Leva estes valores a unha gráfica b) ¿Que tipo de gráfica describe mellor estes resultados? c) ¿Como son as magnitudes masa e volume? d) Escribe a ecuación matemática que representa a relación entre a masa e o volume. V (ml) 10 20 30 40 50 m (g) 10´2 19´7 29´9 40´3 50´5 10 20 30 40 50 60 V (ml) m (g) b) Unha función lineal c) Masa e volume son proporcionais d) m = cte. V cte = 1 m = V     

53µg = 53.10-6g =53.10-6 .10-3kg = 53.10-9kg = (5,3.10-8kg) 28 Expresa en notación científica, e utilizando as unidades do S.I 53µg = 53.10-6g =53.10-6 .10-3kg = 53.10-9kg = (5,3.10-8kg) 673 km = 673. 103 m = (6,73.105m) 5890 Mw =5890.106w = (5,89.109w) 5mA = 5.10-3A 29 Expresa utilizando as unidades do S.I